تجاوز کردن خانواده 4 نفره به دختر 14 ساله + عکس

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز کردن خانواده 4 نفره به دختر 14 ساله + عکس

تجاوز کردن خانواده 4 نفره به دختر 14 ساله اتفاقی تلخ است که به تازگی رخ داده است. چهار عضو یک خانواده به جرم تعرض به دختر 14ساله شان دستگیر شدند.

چهار جنایت کاراعضای یک خانواده اهل ” تگزاس ” ساکن ” دالاس ” با مورد تعرض قرار دادن دختر 14 ساله شان و سپس باردار شدن قربانی مبادرت به ضرب و شتم او به منظور سقط جنین او کردند.

 

آنها پس از رسیدن به محل جنایت که خانه ی آنها واقع در ” دالاس” بود ،جنایت کاران در حال سوزاندن جسد نوزاد مرده ،در کوره ی زغال بودند .

 

اقدام وحشیانه 4 عضو خانواده بر علیه دختر 14 ساله/ 6 ساعت ضرب و شتم بی رحمانه تا سرحد مرگ

 

پلیس در ادامه گفت : آقایان ” لونل ام سی دونالد ” 27 ساله ” کدریک لی چونز ” 27 ساله ”  یسیلا ام سی دونالد ” 25 ساله و خانم ” شارون لی جونز ” 45 ساله در این جنایت دست داشتند و توسط پلیس بازداشت شدند .

 

قربانی در گزارش خود به پلیس گفت :آگوست 2012 مورد تعرض و اذیت و آزار اعضای خانواده اش قرار گرفت اما به دلیل شرمساری از گزارش آن به پلیس اجتناب کرد .

تجاوز کردن خانواده 4 نفره به دختر 14 ساله + عکس

تجاوز خانواده به دختر 14 ساله

 

قربانی افزود :در ژانویه 2013 فهمیدم که باردارم و آنها مرا مجبور به خوردن قرصهایی کردند تا جنین سقط شود اما وقتی قرص ها عمل نکرد آنها شروع به اذیت و آزار من کردند و مرا مورد ضرب و شتم قرار می دادند به طوری که آخرین بار حمله وحشیانه آنها به مدت 6 ساعت به طول انجامید و باعث شد براثر لگدهای آنها با خونریزی شدید نوزاد مرده را به دنیا بیاوریم و سپس آنها تصمیم به سوزاندن آن در کوره زغال کردند .

 

پلیس این جنایت کاران بیرحم را تا رسیدن روزمحاکمه در دادگاه، به زندان برد.

 

تهیه و تنظیم : مجله تالاب

جدیدترین مطالب سایت