آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانی

مجموعه : اخبار چهره ها
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانی

آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانی 

با جدیدترین خبرهای بازیگران در خدمتتان هستیم در ادامه با آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانی سایت تالاب را دنبال کنید.

 

عکس های بازیگران و ستاره های مشهور ایرانی را می توانید در زیر ببینید که اکثرا از شبکه اجتماعی اینستاگرام گرفته شده اند.

 

مطلب امروز را با این عکس از حضور نازنین بیاتی در اکران خصوصی فیلم “فلامینگوی شماره سیزده” شروع میکنیم. فیلمی خوب به کارگردانی حمیدرضا علیقلیان که سناریوی ساخت فیلم های “کروکدیل شماره 69” و “گرازِ شماره 85” را هم در دست کار دارد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیگلوریا هاردی، چهره ی اخیراً ایرانی شده ی تلویزیون در کنار کودکان دوست داشتنیِ اهواز. کودکانی که خاک از نفس های پاکشان جدا نمیشود.آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیعکسِ یاس در نمایشگاه عکاسی بهاره افشاری، یکی از پر برو بیا ترین نمایشگاه های امسال.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیابراز علاقه ی عجیب و مریلین منسون وارِ حمید لولایی به همه! 
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیعکس یادگاری محمدعلی ابطهی سیاستمدارِ اینستاگرامر در کنار بهمن خان فرمان آرا، کارگردان نامی و کاربلد سینما.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیآقا دارا هستند، تک پسر امین حیایی که از لحاظ تیپ و قیافه، سه هیچ از پدرش جلوتر است.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیعشوه شتری که میگویند، همین است! ممنون از هادی ساعی بابت این پستِ تعلیمی!
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیبابک خان کریمی در یک فیلم فرانسوی ایفای نقش کرده که پوستر آن را شاهد هستید. باعث افتخاری بابک جان!
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیسلفی برادران محمدی، ستاره جوان تیم ملی فوتبال.
سوال روز: کدام یک از این دو عزیز مهرداد و کدام یک میلاد است؟!
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیالناز شاکردوست در حاشیه بازدید از نمایشگاه “دچار”. نمایشگاهی که به نوعی تجسم فرامجازی همین اینستاگرام است! در اینستا عکس عزیزان را به صورت مجازی میبینیم، در این نمایشگاه، روی دیوار! با این تفاوت که امکان لایک کردن وجود ندارد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیعکسی عاشقانه از بهشاد مختاری، دست در دستِ یارش.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیراز سلامت و شادابی پوست سیروان خسروی کشف شد. 
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیخاطره بازی عالی فریدون آسرایی با عکسی مربوط به دوران خدمت اش. “بزرگ شدن” نعمتی است که برخی ها باید بابت آن روزی هزار بار شکرگزار خدا باشند.آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیمهراوه جان به راننده تاکسی گوشزد کن هیچگاه ماشین را زیر درخت پارک نکند. 
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیافتخاری که نصیب ارسلان قاسمی شده. هم سفر شدن با الویس پریسلی در سفر به مشهد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیسلفی کمیل جان قاسمی، قهرمان دوست داشتنی کشتی کشورمان با یک فسقلیِ خندان.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیخبر بستری شدن امیر تاجیک واقعاً شوکه کننده بود. امیدواریم مشکل پیش آمده جدی نباشد و هر چه زودتر ایشان را سلامت ببینیم و دوباره با صدای حماسی و زیبایش برایمان بخواند.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیعیادت داوود حیدری از استاد محمدعلی کشاورز که نشان میدهد حال جناب پدرسالار خیلی خوب است. خدا را شکر.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیعلی مشهدی به دیدن پدر و مادرش رفته بود که ما را با این حس و حالِ خوب خود شریک کرد. روح همه رفتگان غرق شادی و آرامش باشد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانی– کیه رامبد؟
+ یکی از دوستای قدیمیته.
– کدوم؟
+ نمیدونم، فقط میدونم از خانه سالمندان زنگ زده.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیفرهاد هم که هیچگاه از بناهای تاریخی سیر نمیشود. گشتی در صفحه فرهاد مجیدی بزنید از علاقه او به معماری قرون وسطی پی خواهید برد. البته این علاقه در کنار علاقه او به سواحل جنوبیِ خلیج فارس، تقریبا هیچ است!
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیجدیدترین عکس از شهاب حسینی در نمایی از سریال “شهرزاد 2” که در حال خط و نشان کشیدن برای پرویز فلاحی پور است. بیصبرانه منتظر شروع فصل جدید این سریال هستیم.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیآسانسور گرافیِ هستی مهدوی و 50 درصد از نیکی کریمی.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیتیم فوتبال هنرمندان ایران در مسابقات جهانی هنرمندان موفق به کسب مقام سوم شد. همان طور که ملاحظه میکنید محمد نوازی، حسین کاظمی و بسیاری از “هنرمندان” دیگر در این تیم بازی میکنند! خشایار راد هم با آن صدای رسا و زیبایش میتواند مولتی تَسک باشد. هم دروازه بان ذخیره و هم لیدرِ سکو ها!
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانینعیمه نظام دوست با این عکس تولد مادر عزیزش را تبریک گفت.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانییک بار آرمین هنگام عکس انداختن دندان هایش را نشان نداد، مُرد. دیگر از آن به بعد هیچگاه آن اشتباه را تکرار نکرد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیحالا نوبت ماساژ بینی است!
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیبهاره رهنما در کنار یک دسته گل گنده که برای جشن تولد بهمنی های حاضر در نمایش جدیدشان تدارک دیده شده است. از لحاظ “خلق مناسبت” برای جشن گرفتن، ایرانی ها با اختلاف، خلاق ترین مردم جهانند.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیواکنش باران کوثری به درگذشت خانم شاقول، مجری قدیمی اخبار صدا و سیما که سال ها بود در آمریکا زندگی میکردند. روحشان شاد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیحمید جان مراقب باش، مثل اینکه از این ویروس جدید ها گرفته ای. ویروسی که علاوه بر علائم رایج سرماخوردگی، باعث بر هم خوردن تقارن چشم ها میشود.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیامیر جان یک مونوپاد بخر تا بتوانی تمامی دوست های مستقر از راه آهن تا تجریش را در عکس جای بدهی.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیپست خواندنی و پر از احساس علی شادمان در رثای مادر عزیزش که تولدش است. آرزوی سلامتی داریم برای این مادر و پسرِ عزیز.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیهمسایه واحد بغلیِ سیاوش قمیشی، از پرتاب شدن یک سی دی از پنجره ی خانه ایشان به کوچه خبر داد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیسلفی شادِ برزو ارجمند و آقا جانیار.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیمحمد نادری، عضو جدید گروه “لیسانسه ها”.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانییک روز از یک ایرانی خواستند که هنگام عکس از انگشت هایش کار نکشد، استثنائاً نمُرد ولی تصمیم گرفت که دیگر هیچگاه عکس نگیرد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیحمایت تیشرتی سیدجلال حسینی و حسین ماهینی از مردم اهواز.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیاین پست را جردن باروز کشتی گیر تیم ملی آمریکا به اشتراک گذاشته است. پستی که در جواب محبت مردم ایران به تیم ملی آمریکا در جریان جام جهانی کشتی نوشته شده است، آن هم به زبان فارسی تا احترام و ادب را در حق مردم ایران به کمال رسانده باشد. باروز در حالی این پست را گذاشته که بسیاری از ملی پوش های فوتبال که کلی طرفدار دارند و برای خود ده ها لقب ساخته اند، حتی یک پست هم به زبان “فارسی” ننوشته اند. 
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیامیرعباس گلاب، پس از شنیدن خبر نامزد شدن یک سابقه دار برای انتخابات ریاست جمهوری.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیارسلان جان دیگر قرار نیست بخاطر سلفی جانت را بخطر بیاندازی! موتور هواپیما هم سلفی گرفتن دارد؟! اگر ناگهان روشن می شد و تبدیل به رب گوجه فرنگی میشدی میخواستی چکار کنی؟!
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیذوق اینستاگرامی الناز شاکردوست از انتخاب شدنش به عنوان بهترین بازیگر جشنواره توسط مجله فیلم.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانینوید محمدزاده، محسن کیایی و سایر رفقا در حال بازیِ “پسره اينجا نشسته، گريه مي كنه، زاري مي كنه، از براي تو،.. ” و باقی ماجرا.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیببعی و جیگر میهمانِ نمایشگاه بهاره افشاری بودند.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیآخرین تیر بر پیکر نیمه جان هنر نقاشی.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیتهمینه میلانی عکسی از دوران کودکی اش در کنار همکلاسی ها به اشتراک گذاشت. نفر دوم سمت چپ ایستاده که فقط کله اش مشخص است.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیجنس لمینیتِ دندان ها از چیست که در حالت ضدنور هم انقدر برق میزند؟! کرم شب تاب هم چنین درخششی ندارد!
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیسلفی عزیزان در یک مراسم خصوصی. محمد سلوکی، سیمین معتمدآریا، شهرزاد کمالزاده، سام درخشانی و همسر جان، سامان گوران و سایر عزیزان.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیمرتضی پورعلی گنجی خانواده اش را به جنگل معروف بامبو در ژاپن برده است. (به رویش نیاورید)
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیرویا نونهالی، یکی از اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم فجر در نشست وزیر ارشاد با برگزیدگان و دست اندرکاران جشنواره. امیدواریم خانم نونهالی دیگر دست به چنین اشتباه هایی نزند و محبوبیت خود را بیشتر از این زیر سوال نبرد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانینسیم ادبی خیلی خانم مهربان و دلسوزی است. در این حد مهربان که اگر یکی از دوستانش برای خطاطی کاغذ کم بیاورد، از صورتش مایه میگذارد.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیشبنم قلیخانی و شیوا ابراهیمی در پشت صحنه فیلم “محله مترسک ها” به کارگردانی آرش سنجابی است. فیلمی که برگرفته از روایت های داستانی کردستانِ عراق است.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانیبه گزارش تالاب با این سلفی یهویی و تار از فلامک جنیدی و همسر عزیزش مطلب امروز را به پایان میبریم. ممنون از همراهی تان.
آخرین عکس های داغ بازیگران معروف ایرانی

 

 

 

جدیدترین مطالب سایت