ماجرای ازدواج جنجالی کامبیز دیرباز و داستان عاشق شدنش

مجموعه : اخبار چهره ها
ماجرای ازدواج جنجالی کامبیز دیرباز و داستان عاشق شدنش

ازدواج جنجالی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز هنرمند خوب کشورمان در زندگی شخصی با همسرش بسیار موفق بوده است و از زندگی خود راضی است. در اینجا عکس های کامبیز دیرباز و همسر و دخترش را مشاهده خواهید نمود.

 

کامبیز دیرباز «۱۲ شهریور ۱۳۵۴ – تهران» فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشگاه هنر و معماری فعالیت کاری خودرا درسال ۱۳۷۲ آغاز کرد. وی اصالت مازندرانی« تنکابن » دارد و فعالیت هنری رااز سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرده.

 

فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد.او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر درسال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمد رضا درویش بدست”پژمان جمشیدی” فوتبالیست گفت: تولد بازیگر و دوست خوبم “كامبیز دیرباز” را بـه او تبریك میگویم وآرزوی سلامتی و زندگی خوب در كنار همسرش را برایش دارم.

 

وی افزود: آشنایی من با “كامبیز دیرباز” از حدود 10 و 12 سال پیش و از كار “دوئل” بودو بـه این سبب با “پژمان بازغی” و”پرویز پرستویی” نیز آشنا شدم.وی عنوان كرد: باوجود گذشت چندین سال از این اتفاق اما همان‌ گونه دوستی ام با او پا بر جاست و باوجود درگیری ام با او بر سر عدد پیراهن در فوتبال اما خاطرات بسیار زیادی با او دارم.

 

جمشیدی بیان كرد: “كامبیز” دوست بسیار مهربانی اسـت كه همیشه می‌توان روی او حساب كرد و آرزوی سلامتی در سال روز تولدش برایش دارم و هم این کـه همانند یک برادر در کنارم بوده اسـت و خیلی دوستش می دارم

 

در صورتی که مایل هستید کامبیز دیرباز را بیشتر بشناسید به لینک زیر مراجعه نمایید :

 



 

کامبیز دیرباز با گلایه از اصرار یک مجری بـه پرواز همای، این رفتار را درست ندانست و از عاشق شدنش روی صحنه تأتر سخن گفت.

 

ماجرای ازدواج جنجالی کامبیز دیرباز و داستان عاشق شدنش

 

کامبیز دیرباز کـه بـه برنامه اختیاریه رفته بود دراین برنامه خطاب بـه مرتضی فاطمی مجری برنامه گفت: «من برنامه‌هاي‌ قبلی شـما را دیدم. بخصوص برنامه اول‌تان با پرواز همای عزیز.

 

آنجایی کـه داشتی بـه او درباره روز‌هاي‌ گچ‌کاری اش میگفتی، نمی خواست خیلی ادامه بدهد و تو اصرار می کردی. مخاطب این برنامه همه ی مردم هستند. خیلی از بچه‌هایي ممکن اسـت این برنامه را ببینند کـه پدران شان گچ کار اسـت و اسطوره زندگی شان. من پدرم گچ کار اسـت و اسطوره زندگی ام. من راستش از این کارت دلخور شدم.»

 

ماجرای ازدواج جنجالی کامبیز دیرباز و داستان عاشق شدنش
 
بلافاصله مجری بـه خاطر این رفتارش از همه ی پوزش خواست.

 

دربخش دیگری از این برنامه البته عکس هایي از سیاوش‌خوانی کامبیز دیرباز در نخستین تئاترش پخش شد و دیرباز فاش کرد در همان تئاتر عاشق شده اسـت و ازدواج کرده اسـت.

 

او گفت: دراین تئاتر با بزرگانی، چون فخری خوروش، مرحوم جمشید اسماعیل خانی و آقای سیاوش طهمورث همبازی شدم و همان جا سی شب جلوی دختری بازی کردم کـه نقش فرنگیس را بازی میکرد و عاشقش شدم و حالا حاصل ان عشق، نیاز دیرباز اسـت؛ دختر ۵ ساله ام.»

 

ماجرای ازدواج جنجالی کامبیز دیرباز و داستان عاشق شدنش

عکس های کامبیز دیرباز با همسرش

ماجرای ازدواج جنجالی کامبیز دیرباز و داستان عاشق شدنش

عکس کامبیز دیرباز با دخترش

 

جدیدترین مطالب سایت