ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

ازدواج سلبریتی : وقتی ملاقات تصادفی بین یک سلبریتی و یک طرفدار تبدیل بـه یک داستان عشقی بعید می‌شود… دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از زوج هاي‌ معوف هالیوودی را منتشر کرده ایم.

 

سلبریتی های هالیوودی که با طرفداران خود ازدواج کرده اند

ستاره ها – انها دقیقاً مانند ما هستند: آن ها نمی‌توانند بـه کسی کـه عاشق او می‌شوند کمک کنند. هر چند وقت یکبار، کـه منجر بـه گرفتن A-lister با یک فرد غیر مشهور میشود. و عده اي از افراد مشهور در نهایت با بزرگ ترین طرفداران خود ازدواج می‌کنند.

 

عده اي از این داستان هاي‌ عاشقانه حکایت هایي از مردم عادی اسـت کـه چشم ستاره مورد علاقه خودرا جلب می‌کنند. عده اي از ستارگان بـه همان اندازه مشهور هستند کـه با افراد مشهور خود قرارها را بـه ثمر رساندند. بـه خواندن 22 داستان عاشقانه از این دست ادامه دهید – هر چقدر هم کـه بعید بـه نظر برسند. 

 

بیشتر بخوانید: بازیگران و سلبریتی های مشهور در هفته جدید

 

ازدواج سلبریتی هاي‌ مشهور با طرفداران خود

 

1. تام کروز و کیتی هلمز

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

کیتی هولمز عادت داشت بـه همبازی هاي‌ داوسون کریک در مورد علاقه اش بـه ستاره فیلم تاپ گان بگوید و خاطرنشان کرد کـه او حتی پوستری از تام کروز روی دیوارش داشت.

 

سپس درسال 2004 بـه مجله Seventeen گفت کـه “قبلا فکر می کرد [او] قرار اسـت با تام کروز ازدواج کند.” مدت کوتاهی بعد در می 2005 بود کـه هولمز بـه آرزویش رسید و با کروز شروع بـه ملاقات کرد. این زوج تنها چند هفته بعد نامزد کردند و هولمز درسال 2006 فرزندشان بـه نام سوری را بـه دنیا آورد. باوجود علاقه اولیه کروز بـه هولمز، این زوج در نهایت درسال 2012 از هم جدا شدند. 

 

2. پاتریک و جیلیان دمپسیازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

جیلیان دمپسی، آرایشگر مشهور مو، سه سال تمام، پاتریک دمپسی را اصلاح کرد ودر نهایت وی را خواستگاری کرد. رابطه عاشقانه انها برای جبران زمان از دست رفته بـه سرعت عمل کرد و آن ها سه ماه پس از نخستین قرار ملاقاتشان باهم زندگی کردند ودر سال 1999 ازدواج کردند. انها از ان زمان تاکنون باهم مانده اند، همان طور کـه پاتریک بـه فاش کرد پس از طلاق تقریبا چند سال پیش، باهم آشتی کردند. 

 

3. ماریا کری و نیک کانن

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

نیک کانن کـه بـه‌عنوان طرفدار موسیقی و ظاهر ماریا کری بزرگ شد، وقتی «دختر رویایی‌اش» گفت «من میکنم»؛ باید احساس میکرد کـه در لاتاری برنده شده اسـت. متأسفانه، قرار نبود نیک همیشه فرزند او باشد: این زوج درسال 2016 از هم جدا شدند. 

 

4. آن هاتاوی و آدام شولمن

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

ازدواج سلبریتی هاي‌ مشهور با هواداران خود

 

در بین طرفدارانش، ان هاتاوی می‌تواند تهیه کننده آدام شولمن را نام برد کـه درسال 2012 شوهر او شد. شولمن از تحسین کنندگان طولانی مدت این بازیگر بود کـه احتمالاً فرصتی برای گفتن ان پس از ملاقات آن ها از طریق دوستان چند سال قبل از ازدواج با او داشت. 

 

5. کوری و سوزی فلدمن

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

کوری فلدمن در حالی کـه سوزی فلدمن «نام دختر اسپراگ» را برای جشن تولد 19 سالگی خود با دوستانش بیرون رفته بود ملاقات کرد. همبازی و بازیگر Playboy درسال 2002 در برنامه رئالیتی کوری، The Two Coreys، ازدواج کردند.

 

کوری زمانی کـه با سوزی ازدواج کرد، قوانین اصلی روابط خودرا شکست – هرگز با یک طرفدار یا کسی کـه دریک کلوپ شبانه ملاقات کرد قرار نگرفت. این زوج درسال 2009 از هم جدا شدند ودر سال 2014 طلاق خودرا نهایی کردند.

 

6. بیلی جو و آدرین آرمسترانگ

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

پشت صحنه نمایشی درسال 1990 در مینه سوتا بود کـه بیلی جو آرمسترانگ، خواننده گروه گرین دی، برای نخستین بار با همسر آینده خود ملاقات کرد. آدرین آرمسترانگ «لقب نسر» شب قبل گروه را دریک مهمانی خانگی دیده بودو بـه اندازه کافی تحت تأثیر قرار گرفت کـه تصمیم گرفت روزبعد برنامه انها را ببیند و یک آلبوم بخرد.

 

اگر چه ان دو در ان زمان قرار ملاقات را شروع نکردند، اما تعامل در پشت صحنه بیلی جو رابا علاقه همراه کرد. بعدا؛ پس از یک تلاش ناموفق برای یک رابطه از راه دور و مدتی از هم دور، این دو در نهایت دوباره باهم ارتباط برقرار کردند ودر سال 1994 ازدواج کردند.

 

7. ویز خلیفه و امبر رز

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

خواننده رپ ویز خلیفه و مدل امبر رز هر کدام از زمانی کـه برای نخستین بار باهم آشنا شدند، مشاغل موفقی داشتند، اما نمایش عمومی محبت آن ها نشان داد کـه انها برای مدتی بـه یک دیگر علاقه داشتند.

 

بـه عنوان مثال، رز یکبار عکسی از مردش در اینستاگرام منتشر کرد با این عنوان “#MCM این نخستین عکسی بود کـه از این پسر خوش تیپ دیدم. حالا او همه ی مال من اسـت!” ازدواج آن ها کوتاه اما شیرین بودو بـه نظر میرسد کـه از زمان طلاق خود درسال 2016 هنوز هم دیگر را تشویق می‌کنند.

 

8. گوئینت پالترو و کریس مارتین

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

کریس مارتین مدت‌ها قبل از «انفصال آگاهانه» مورد تمسخر ان‌ها درسال 2016؛ حتی قبل از این کـه باهم آشنا شوند، درباره قرار ملاقات با گوئینت پالترو شوخی میکرد. معلوم شد کـه او آینده را نیز آشکار می کرد.

 

هنگامی کـه پالترو بعدا دریک برنامه Coldplay شرکت کرد، دستیار مارتین از او خواست کـه پس از ان بـه پشت صحنه بیاید تا در نهایت معرفی شود. این دو طرفدار متقابل موفق شدند ودر نهایت ازدواج کردند و آن ها باهم صاحب دو فرزند بـه نام هاي‌ اپل و موزس شدند.

 

9. دنی بونادوس و امی ریلزبک

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

ازدواج سلبریتی 

 

دنی بونادوس، ستاره خانواده پارتریج، زمانی کـه امی ریلزبک، معلمی را ملاقات کرد، در استارباکس بـه او نزدیک شد تا سریال واقعیت او، شکستن بونادوکس را ستایش کند. این زوج بـه مدت سه سال باهم قرار گرفتند در حالی کـه Bonaduce طلاق خودرا با همسر دومش قطعی کرد، سرانجام درسال 2010 ازدواج کردند.

 

10. جاستین و هیلی بیبر

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

یک نسل کامل از طرفداران رویای این را داشتند کـه با جاستین بیبر ازدواج کنند – و یکی از آن ها درست می‌گفت. هیلی بیبر «با نام خانوادگی بالدوین» قبل از شروع یک رابطه عاشقانه طوفانی کـه منجر بـه ازدواج آن ها درسال 2018 شد، یک بلیبر مستند بود.

 

هیلی بسیار جوان‌تر در توئیت ودر مورد این ستاره، در بین انبوهی از طرفداران منتظر بود تا نگاهی اجمالی بـه او در خارج از هتلش بیندازند، ودر نهایت، بـه لطف پدر معروفش، استیون بالدوین، موفق شد با او ملاقات کند.

 

بیشتر بخوانید: سلبریتی های مشهور زن با بیشترین جستجو در اینترنت «عکس»

 

11. فرگی و جاش دوهامل

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

جاش دوهامل قبلاً علاقه‌ي بزرگ خود بـه فرگی بلک آید پیز را زمانی کـه این گروه قرار بود در برنامه تلویزیونی او، لاس وگاس ظاهر شود، آشکار کرده بود. فرگی کـه بـه خوبی از دلتنگی خود آگاه بود، سر صحنه فیلم برداری بـه سراغ بازیگر رفت و رابطه‌اي را آغاز کرد کـه منجر بـه ازدواج نهایی آن ها درسال 2009 میشد. پس از بچه دار شدن، آب‌وهوایی و بهبودی از یک رسوایی خیانت، و تقریبا یک دهه باهم بودن، این زوج نهایی شدند. طلاق آن ها درسال 2019

 

12. استیو و مارجوری هاروی

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

ازدواج سلبریتی مشهور با طرفدار خود

 

استیو هاروی، کمدین و مجری برنامه خصومت خانوادگی، نخستین بار همسر آینده خودرا در ردیف اول یک برنامه کمدی در ممفیس درسال 1990 دید کـه در ان اجرا داشت. این دو برای مدت کوتاهی باهم قرار گذاشتند، اما تا زمانی کـه درسال 2005 دوباره باهم ارتباط برقرار کردند، مارجوری هاروی «نام خانوادگی بریجز» و استیو جدی شدند. آن ها دو سال بعد ازدواج کردند و از ان زمان تاکنون با خوشحالی ازدواج کرده اند.

 

13. کیم کارداشیان و کانیه وست

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

پس از دیدن تصویری از کیم کارداشیان درسال 2006 با دوستش پاریس هیلتون، کانیه وست هول شد و از یکی از دوستانش پرسید کـه آیا تا بـه حال نام این زن “کیم کار دیژون” را شنیده اسـت یا خیر. مدتی بعد درسال 2012؛ در حالی کـه هر دوی آن ها اکنون در مراحل بالاتری قراردارند، این دو شروع بـه قرار ملاقات کردند «در حالی کـه کیم هنوز با کریس هامفریز بود» ودر سال 2014 ازدواج کردند. امروز آن ها دارای چهار فرزند هستند.

 

14. آدام و جکی سندلر

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

ازدواج سلبریتی هاي‌ مشهور

 

آدام سندلر پس از این کـه مدل و بازیگر نقش کوچکی را بـه عنوان پیشخدمت بار ورزشی در فیلم Big Daddy او برنده شد، جکی تیتون را ملاقات کرد. این دو خیلی زود باهم قرار گذاشتند، درسال 2003 راهروی راهرو را طی کردند و صاحب دو دختر شدند. تا بـه امروز، جکی با حضور در تعداد زیادی از فیلم‌هاي‌ همسرش از او حمایت میکند – آخرین فیلم در هالووین سال 2020 هوبی اسـت.

 

15. کانن و لیزا اوبراین

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

کانن اوبراین در گفتگو اي درسال 2012 بـه پیرس مورگان گفت: در جایی، در خزانه NBC، فیلمی وجوددارد کـه بـه معنای واقعی کلمه در برابر دوربین عاشق همسرم میشوم. مجری برنامه گفتگوی مو قرمز، همسر آینده خود، لیزا اوبراین «نام خانوادگی پاول» را در حین ضبط برنامه درسال 2000 در بین تماشاگران مشاهده کرد و او حرکت خودرا انجام داد. آن ها دو سال بعد ازدواج کردند و صاحب دو فرزند شدند.

 

16. متیو لوئیس و آنجلا جونز

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

آنجلا جونز رویای یکی از طرفداران هری پاتر را زندگی کرد: جلب توجه یکی از بازیگران در جریان رویدادی در دنیای جادوگری هری پاتر. جونز زمانی کـه درسال 2016 با متیو لوئیس، مشهور بـه گریفیندور نویل لانگ باتم، در استودیو یونیورسال برنامه‌ریزی رویداد داشت.

 

همان طور کـه یاهو اشاره می کند، پس از ان در وبلاگ سبک زندگی‌اش نوشت کـه “تا زمانی کـه [انها] هم دیگر را ملاقات نکردند، هرگز بـه همنوعان اعتقاد نداشت.” این دو تنها دو سال بعد ازدواج کردند.

 

17. کایرا سدویک و کوین بیکن

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

یکی از ماندگارترین زوج هاي‌ هالیوود، کایرا سدویک نخستین بار زمانی کـه کوین بیکن را تنها 12 سال داشت، ملاقات کرد. او بـه تازگی این بازیگر را دیده بود کـه در جشن نمایشی کـه او انجام می داد، اجرا می کرد و تصمیم گرفت دریک اغذیه فروشی بـه او نزدیک شود.

 

همانگونه کـه بیکن در سریال The Late Late Show With Craig Ferguson درسال 2014 فاش کرد، “دختر کوچکی در آنجا بود کـه بـه تازگی ماتین را دیده بودو برادرش گفت: “تو ان بازیگر را دوست داشتی، برو بـه او بگو کـه وی را دوست داشتی”. کایرا.” خوشبختانه، این زوج شروع بـه قرار ملاقات نکردند تا این کـه درسال 1988 در صحنه فیلم برداری Lemon Sky باهم ملاقات کردند. آن ها در ان سال ازدواج کردند و از ان زمان باهم هستند.

 

18. جری و جسیکا سینفلد

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

ازدواج سلبریتی 

 

جری ساینفلد و همسر 21 ساله‌اش، جسیکا سینفلد «با نام خانوادگی اسکلار»؛ نخستین بار درسال 1998 در باشگاه بدنسازی ملاقات کردند، زمانی کـه او تنها دو ماه از ازدواج اولش گذشته بود. رابطه فعلی جسیکا از قبل بر سرزبان ها افتاده بودو او از طرفداران شو جری بود، بنابر این این دو بـه طور مخفیانه باهم قرار گذاشتند.

 

پس از این کـه شوهر جسیکا از طریق عکس‌هاي‌ پاپاراتزی متوجه زنا شد، ان دو طلاق گرفتند و جری در پایان سال 99 با جسیکا ازدواج کرد.

 

19. لا لا و کارملو آنتونی

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

کارملو آنتونی، بازیکن NBA، زمانی کـه با لالا واسکز ملاقات کرد، بـه تنهایی یک ستاره بود، اما او نیز یکیدیگر از طرفدارانی بود کـه مجری تلویزیون را در هم شکست. آن ها توسط دوست مشترک دی جی کلو معرفی شدند کـه بـه مجری TRL گفت کـه آنتونی تقاضای ملاقات با وی را داشته اسـت. این زوج درسال 2010 باهم ازدواج کردند و تعداد زیادی از زندگی خانگی آن ها توسط نمایش هاي‌ واقعیت VH1 مستند شده اسـت.

 

20. رینگو استار و مورین استارکی تیگرت

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

از بین همه ی طرفدارانی کـه همسر مشهوری پیدا کرده اند، سخت اسـت کـه فکر کنید تاثیرگذارتر از زنی کـه یک بیتل را دستگیر کرده اسـت. مورین «مو» استارکی تیگرت «نام خانوادگی کاکس» پس از حضور منظم او در کلاب غار، برای مدتی مخفیانه با رینگو استار قرار گذاشت.

 

هر چند وقت یکبار، او باید از حملات طرفداران دیگر کـه با تلاش آن ها مواجه میشدند دفع کند. اما پس از این کـه استار بـه دلیل تب و التهاب لوزه در بیمارستان بستری شد، استارکی تیگرت در حالی کـه التیام می یافت، کنار بالین او ماند.

 

این دو پس از ان رابطه خودرا رسمی کردند ودر سال 1965 زمانی کـه مشخص شد او باردار اسـت ازدواج کردند. آن ها قبل از طلاق درسال 1975 دو فرزند دیگر داشتند.

 

21. روبن استودارد و سوراتا زوری مک کانتز

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

روبن استودارد برنده امریکن آیدل درسال 2006 در حال امضای سی دی در والمارت بود کـه برای نخستین بار با زنی کـه بعدا با او ازدواج خواهد کرد ملاقات کرد. کمتر از دو سال پس از امضای خود بر روی آلبوم سوراتا زوری مک کانت، او ان را در سند ازدواج آن ها قرار داد. متأسفانه، طلاق این زوج درسال 2012 نهایی شد.

 

22. جان تراولتا و کلی پرستون

ازدواج سلبریتی های مشهور با طرفداران خود + عکس

ازدواج سلبریتی 

 

کلی پرستون مدتها قبل از این کـه این دو بازیگر درسال 1987 برای تست اکران فیلمی کـه قرار بود باهم در ان بازی کنند، باهم ملاقات کنند، از طرفداران کارهای جان تراولتا بود. شیمی آنی نبود، اما ازدواج دشوار پرستون باعث نزدیکی تراولتا شد کـه بـه عنوان پایه و اساس رابطه عاشقانه انها درسال 1990 شروع شد.

 

این زوج درسال بعد ازدواج کردند، قبل از این کـه پرستون در اثر سرطان سینه درسال 2020 بمیرد، چندین دهه باهم پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتند. 

 

بیشتر بخوانید: زیباترین سلبریتی ها و هنرمندان زن جهان

 

در پایان

رویاپردازی در مورد یک سلبریتی مورد علاقه طبیعت انسان اسـت، اما آیا میتوانید تصور کنید کـه واقعاً توجه عاشق مشهور خودرا بـه خود جلب کنید؟

 

عده اي از طرفداران نه تنها با وسواس هاي‌ هالیوودی خود آشنا شده اند یا حتی با انها آشنا شده اند، بلکه در واقع با انها ازدواج کرده اند

جدیدترین مطالب سایت