ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 20 سال از خودش کوچک تر

مجموعه : اخبار چهره ها
ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 20 سال از خودش کوچک تر

ازدواج محمدرضا گلزار : دراین روز هاي‌ اخیر خبر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس کشورمان با یک دختر بسیار جوان خیلی جنجالی شده اسـت. ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز بیشتر از این اخبار خواهیم گفت.

 

محمدرضا گلزار با چه کسی ازدواج کرده است؟

محمدرضا گلزار با انتشار عکس هایي ازدواجش با آیسان را علنی کرد. محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران اسـت. محمدرضا گلزار متاهل اسـت و ازدواج کرده اسـت. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی اسـت کـه در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی میباشد.محمدرضا گلزار عکسی در اینستاگرامش بـه مناسبت کریسمس منتشر کرد.

 

بیشتر بخوانید: محمدرضا گلزار و دلنوشته اش درباره ازدواج !+ عکس

 

همسر محمدرضا گلزار آیسان کیست؟

ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 20 سال از خودش کوچک تر

 

عکسهایی از دختری بـه نام آیسان آقاخانی متولد سال 1376 در فضای مجازی دست بـه دست می شود و ادعا شده کـه این دختر همسر محمدرضا گلزار اسـت. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌هاي‌ مختلف اینستاگرامی وی را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند. پس از این کـه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، حالا عکس‌هاي‌ همسر او فاش شده اسـت.

 

نحوه ی آشنایی محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی

ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 20 سال از خودش کوچک تر

عده اي از پیج اینستاگرامی عنوان کرده اند کـه آیسان آقاخانی در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس می باشد درباره نحوه آشنای ان‌ها گفته میشود کـه محمدرضا گلزار بـه عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده، کـه در نهایت سرآغاز آشنایی ان‌ها بوده اسـت و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب میشود. همچننی اختلاف سنی محدرضا گلزار آیسان آقاخانی حدود ۲۰ سال اسـت.

 

تاریخ ازدواج محمدرضا گلزار و همسرش

روز چهارشنبه 17 خرداد 1402 خبر ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی منتشر شد.

 

چگونه خبر ازدواج محمدرضا گلزار پیچید؟

ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 20 سال از خودش کوچک تر

محمدرضا گلزار در چند روز گذشته بـه دلیل خبر ازدواجش در فضای مجازی سر و صدای زیادی بـه پا کرده اسـت. ابتدا یک تصویر ویدئویی پخش شد کـه محمدرضا گلزار همراه با یک خانم سوار خودرو میشدند، اگر چه چهره خانم دراین ویدئو زیاد مشخص نبود اما در فضای مجازی این ویدئو با عنوان عقد محمدرضا گلزار پخش شد و با توجه بـه لباس عرفی خانم «برای مراسم عقد» این شایعه را قوت بخشید کـه گلزار و عروس خانم بعد از عقد از محضر بیرون آمده و سوار اتومبیل شده‌اند.

هم زمان با پخش این ویدئو محمدرضا گلزار بدون هیچ توضیحی یک عکس در استوری اینستاگرامش منتشر کرد کـه کت و شلوار مشکی و پاپیون پوشیده اسـت. کـه بـه عنوان لباس دامادی گلزار در شبکه‌هاي‌ اجتماعی منتشر شد.

 

تایید خبر ازدواج محمدرضا گلزار

ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 20 سال از خودش کوچک تر

بعد از تقریباً 24 ساعت از این اتفاق دفتر عقد «ازدواج طلایی» در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از گلزار و عاقد ان «آقای طلایی» این ازدواج را بـه محمدرضا گلزار تبریک گفت. این تبریک و عکس دفترخانه و شخص عاقد مهر تاییدی بر ازدواج محمدرضا گلزار شد.

 

واکنش ها به خبر ازدواج محمدرضا گلزار

احمد ایراندوست، بازیگر سابق سینما و تلویزیون کـه پیش تر در اینستاگرام خود ازدواج محمدرضا گلزار را تبریک گفته بود، با انتشار ویدئویی از واکنش هاي‌ منفی بـه خبر ازدواج این بازیگر انتقاد کرد.

 

نیلوفر امینی، مجری سابق تلویزیون هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی آن گونه بـه خبر ازدواج محمدرضا گلزار واکنش نشان داد:

ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 20 سال از خودش کوچک تر

 

زینب موسوی، کمدین معروف هم واکنش طنزآمیزی بـه این خبر داشت. او دریک استوری اینستاگرامی نوشت:

ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 20 سال از خودش کوچک تر

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی محمدرضا گلزار

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار

ازدواج محمدرضا گلزار با دختری 20 سال از خودش کوچک تر

محمدرضا گلزار بازیگر، خواننده و آهنگساز متولد 1 فروردین 1356 در تهران اسـت. محمد رضا گلزار درخانواده اي 6 نفره بـه دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی اسـت، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر بـه نام هاي‌ علیرضا و بردیا و یک خواهر بـه نام آتوسا اسـت.

 

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی میباشد.

 

فروردین ماه 1379 در 23 سالگی بود کـه در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

 

علاقه و چهره جذاب اش باعث شد درسال 1380 وقتی 24 ساله بود تصاویرش با برند پوشاک مردانه «ایکات» به عنوان اولین فتومدل رو بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

 

گلز مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت و بعد ها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد. حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام Go sport از نمایندگی فرانسه را اداره میکند ودر شهر دبی مرکز سولاریومی «برنزه کردن پوست» بـه نام سان پینت را دارد.

 

شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی اش هم در چند سال اخیر میباشد.

 

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های محمد رضا گلزار

 

در پایان

روز چهارشنبه 17 خرداد اخباری غیررسمی مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر ۴۶ ساله ي سینما در فضای مجازی منتشر شد. هم زمان با پست هاي‌ تبریک ازدواج صفحات هواداری محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ویدئویی در شبکه هاي‌ اجتماعی منتشر شد کـه گلزار را بـه همراه خانمی سفیدپوش در حال خروج از یکی از دفاتر ازدواج معروف محله ي پاسداران ِ تهران نشان می داد.

 

جدیدترین مطالب سایت