استندآپ کمدی سوسن پرور در برنامه خندوانه + تصاویر

مجموعه : اخبار چهره ها
استندآپ کمدی سوسن پرور در برنامه خندوانه + تصاویر

استندآپ کمدی جالب در برنامه خندوانه …خانواده‌های سوسن پرور و لاله اسکندری در این قسمت از مسابقه «خانواده باحال» خندوانه به رقابت پرداختند. برای این دوره سوسن پرور به همراه دو خواهرش و لاله اسکندری هم با یک گروه 5 نفره که شامل دخترعمو، خواهرزاده، برادر و دختر برادرشوهرش بود، حاضر شدند.

استندآپ کمدی سوسن پرور در برنامه خندوانه + تصاویر

ابتدا طبق روال مسابقه، هر خانواده باید خاطره ای را تعریف می‌کردند که در همین راستا تیم پرور با هم به روی صحنه آمدند و هر عضو قسمتی از موضوع را که راجع به توهم سوسن پرور از دزدیده شدن توسط مسافرکش نماها بود را بیان کردند.

 

روایت این خاطره که به نوعی به استندآپ کمدی توسط سوسن پرور ختم شد، کماکان خنده را روی لب های حاضران نشاند.

 

بعد از این نوبت به گروه اسکندری رسید، ولی تنها برادر این خانواده حاضر شد و یک تنه این بخش را اجرا کرد.

 

وی در یکی از خاطراتش از بازی در تئاتری با شهاب حسینی که سال ها پیش رخ داده بود گفت، نمایشی که او در آن تنها یک کلمه که گویا خیلی مهم بوده را تکرار می‌کرد و شهاب هم فقط یک جمله را گفته بود.

 

وی عنوان کرد: در اهمیت آن متن و کلمه همین بس که شهاب حسینی یک جمله از این نمایش را گفت و امروز نخل طلا را برد!

بعد از یک تنفس مختصر، در بخش اجرای نمایش، سوسن پرور در نقش یک پیرزن حواس پرت و مبتلا به آلزایمر که از قضا اراکی هم بود، به همراه یارانش ظاهر شد.

استندآپ کمدی سوسن پرور در برنامه خندوانه + تصاویر

سپس خانواده اسکندری با موضوعی مشابه خانواه مالکی که شب گذشته آمده بودند، همان ماجرای سیزده بدر رفتن و خراب شدن ماشین را به سبک خودشان به نمایش در آوردند.

 

در ادامه رامبد جوان با دعوت از مهران غفوریان برای مدتی بخش آخر مسابقه را به تعویق انداخت. کمدین غفوریان هم در استندآپ خود این بار از مواد مخدر و توهماتی که ایجاد می کند، تعریف کرد.

 

وقتی این اجرا تمام شد، او و رامبد در یک بازی باهم مسابقه دادند و غفوریان در ازای جایزه گفت: هر کس ببرد رئیس شبکه نسیم می شود و نحوه اجرای خندوانه را معین می کند.

 

صحبت بر سر جایزه ادامه داشت تا اینکه قرار شد در یک شب هر دو خندوانه را اجرا کنند و نفر برنده (که آخر بعد از کلی بحث غفوریان شد) هر چیزی که خواست به طرف مقابل فرمان دهد و دیگری هم ملزم به انجام آن شود.

 

خلاصه ما بین این صحبت ها، جوان بعد از این که از طرف حاضران در استودیو حمایت همه گیر از مهران را دید برای لحظاتی قهر کرد و رفت، تا اینکه با دعوت غفوریان دوباره برگشت و تا لحظاتی هر دو با ادا درآوردن به جای یکدیگر اجرا کردند.

 

بعد از این ها و یک رفت و آمد که در آن رامبد از بالا آمدن گروه فاطمه گودرزی در رقابت با حسن عرفانی خبر داد،  قسمت آخر مسابقه «خانواده باحال» که در آن هر گروه برای تبلیغ و هر حرف و حرکتی که باقی مانده فرصت دارند، پخش شد.

 

در این بخش سوسن پرور صادقانه گفت: ما کار خاص دیگری نداریم جز این که بگوییم به ما رای دهید و اگر رای بیاوریم خوبی آن این است که بازهم می آییم و گرنه مسئله دیگری وجود ندارد.

 

بعد هم هر سه خواهر شعارشان که «ما برنده ایم حتی اگر ببازیم» را عنوان کردند.

استندآپ کمدی سوسن پرور در برنامه خندوانه + تصاویر

از طرف گروه اسکندری هم که با شعار «شیران خراسان و ببرهای مازندران» که به شهرهای اعضای گروهشان اشاره داشت، ابتدا لاله و برادرش آمدند. لاله یک خاطره از کودکی و دوران مدرسه با خواهرش ستاره را تعریف کرد و برادرش هم اظهار کرد: ما فقط برای جایزه و پول آمدیم و هیچ انگیزه دیگری هم نداریم.

 

به این شرح «خندوانه» دیگری با آرزوهای خوب هر یک از گروه‌ها و رامبد برای همه شما مردم ایران به پایان رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین مطالب سایت