انتقاد قابل قبول کارن همایونفر به ماه عسل (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
انتقاد قابل قبول کارن همایونفر به ماه عسل (عکس)

هنرمند و آهنگساز موفق کشورمان از احسان علیخانی در برنامه ماه عسل بدلیلذ استفاده بدون ذکر منبع از آهنگ های وی انتقاد کرد که البته با برخورد حرفه ای احسان علیخانی و عذرخواهی مشکل برطرف شد.

 

به گزارش تالاب کارن همایونفر آهنگساز سرشناس و موفق کشورمان با انتشار متنی در صفحه شخصی اش به انتقاد از برنامه ماه عسل و احسان علیخانی پرداخته است.این آهنگساز با شخصیت و دوست داشتنی، در این متن دلنشین و مودبانه از احسان علیخانی درخواست کرده است

 

که درصورت استفاده از آهنگ های وی, نام او به عنوان سازنده اثر نام برده شود.متن منتشر شده توسط کارن همایونفر را در ادامه خواهید خواند: این انتقاد کارن همایونفر با واکنش احسان علیخانی همراه شد و در برنامه خود از کارن همایونفر عذرخواهی کرد.

 

انتقاد قابل قبول کارن همایونفر به ماه عسل (عکس)

احسان علیخانی در برنامه روز شنبه از کارن همایونفر آهنگساز به خاطر محبت هایش تشکر کرد و گفت:”عزيز دل من، كارن همايونفر نازنين كه هميشه كارهای دوست داشتنی داشته و نميشود از موسيقی متن های بی نظيرش گذشت ازش خيلی ممنونم

 

برای اينكه ما توی خيلی از گفتگوهايمان در دل برنامه از موسيقی متن های او به عنوان زيرصدا كار كرديم. كارن يک تذكر خيلی حرفه ای و درست به من داده كه در نهايت احترام و حرفه ای گري بوده. من از همين جا روي ماهش را مي بوسم.”

 

جدیدترین مطالب سایت