بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

ستاره هایی که صاحب رستوران هستند

مردم همواره با دیدن بازیگران علاقه دارند با انها عکس بگیرند و یا دوست دارند بـه مکان هایی بروند که متعلق بـه آنهاست در این بخش از تالاب ستاره های‌ ایرانی را به شما معرفی میکنیم که صاحب رستوران و کافی شاپ هستند.

 

کافه تریایی محمد صالح‌ علاء

کافه علاء گویا نخستین کافه‌تریایی بوده که بعد از انقلاب برپا شده اسـت. محمد صالح‌علاء آن را تاسیس کرد، اما بعد از مدتی مدیریت ان را به برادرش حسین سپرد. دکوراسیون ساده و البته عجیب ان همه ی ی را یاد 30سال پیش می‌اندازد. دورانی که با هرچه دم دستت بود باید زندگی می‌کردی.

 

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

 

میز‌ های‌ کافه‌تئاتر میز‌های مخصوص چرخ‌خیاطی‌های کارگاهی اسـت. میز‌ها پر از کنده‌کاری و یادداشت و اسامی و تاریخ هستند. بارزترین ویژگی کافه تئاتر، البته بـه غیراز قهوه فرانسه عالی و اسپرسو‌ی دابل‌اش، قانون نا‌نوشته‌ای اسـت که بـه مشتری‌ها اجازه میدهد هرچه دل‌شان میـــخواهد روی میز‌ها و دیوار‌ها حک کنند.

 

رستوران شهاب حسینی

یکی از نخستین بازیگرانی که قدم در راه رستوران‌ داری گذاشت و در این راه نیز موفق بوده اسـت، شهاب حسینی بازیگر توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون اسـت که بـه واسطه زندگی در لواسان، کافه‌ای را در دهه 80 تاسیس کرد و تاکنون نیز بـه مدیریت ان ادامه میدهد و بسیاری از قرارهای کاری و گفت‌وگو‌هایش را در آنجا انجام میدهد.

 

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

 

شهاب حسینی بـه همراه همسرش کافه هنر را راه‌اندازی کرد و هم‌اکنون نیز همسرش مدیریت کافه رستوران را برعهده دارد. انگیزه شهاب حسینی از تاسیس یک رستوران، تامین مالی خانواده بـه غیر از سینما بوده اسـت که او را بر ان داشته تا شغلی بـه غیر از سینما بتواند تامین‌کننده خانواده‌اش باشد.

 

رستوران احمدرضا عابدزاده

عابدزاده دروازه‌بان سابق تیم ملی کشورمان ازجمله چهره‌های‌ مطرح اسـت که توانسته در رستوران‌داری موفق عمل کند و بـه الگویی برای چهره‌های‌ ورزشی و هنری تبدیل شود. او از چند سال پیش رستورانی در متل قو راه‌اندازی کرده که بـه پاتوق چهره‌های مطرح کشور در این شهر تبدیل شده اسـت.

 

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

 

رستوران بهرام رادان

بهرام رادان نیز جزو هنرمندانی اسـت که کافه‌داری را به‌عنوان شغل دوم خود انتخاب کرد. هرچند که گفته میشود رادان تنها سرمایه‌دار این کافه-رستوران اسـت و نقشی در اداره ان ندارد. کافه رادان از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده اسـت.

 

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

 

رستوران اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون و یکی از چهره‌های محبوب و مردمی مدتی مدیر رستورانی در تهران بود. بـه‌رغم انتظار بسیاری از مردم، رستوران خطیبی سال گذشته تعطیل شد و این هنرمند بـه همکاری‌اش با شرکای خود خاتمه داد.

 

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

 

او در گفت‌وگو‌يي عنوان کرده بود که بـه‌دلیل مشکلات حاد مالی که با چند شریکش داشته، از آن گروه جدا شده اسـت. رستوران خطیبی جزء رستوران‌های موفقی بود که هیچ‌کس انتظار تعطیلی‌اش را نداشت.

 

رستوران سام درخشانی

سام درخشانی نیز رستورانی ایرانی را در حوالی چهارراه جهان کودک راه انداخته که غذا های ایرانی خاص سرو می‌کند. این رستوران بـه‌تدریج بـه پاتوقی برای هنرمندان و ورزشکاران تبدیل شده و همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

 

 

رستوران علی دایی

علی دایی در ارگ تجریش فودکورتی افتتاح کرده که سالانه گردشگرهای زیادی را به‌خود جذب میکند. دایی این بار یک برند معروف فرانسوی را بـه ایران آورده اسـت.

 

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

 

اما با این تفاوت که در این فودکورت، بـه‌جای غذا های اروپایی، غذا های ایرانی و فست فود سرو می‌شود. فوت کورت او جزء رستوران‌های موفق چهره‌ ها طی این سال‌ها بوده اسـت.

 

رستوران امین حیایی و همسرش

امین حیایی و نیلوفر خوش‌خلق، زوج هنرمندی هستند که از سال 1393 کافه کوچک خود را در لواسان راه‌اندازی کرده‌اند. مدیریت این کافه زیبا را نیلوفر خوش‌خلق برعهده دارد و امین حیایی برای کافه حکم یک مشتری همیشگی را دارد.

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

 

 

نکته جالب توجه در طراحی داخلی کافه این زوج هنرمند، استفاده از نقاشی‌های هنرمندان نه چندان معروف ولی خلاق اسـت که بعضا این آثار بـه فروش هم می‌رسند.

 

رستوران علی مصفا و لیلا حاتمی

علی مصفا و لیلا حاتمی نیز سال‌ها پیش یک کافی‌شاپ در خیابان آبان داشتند که بسته شد اما اکنون کافه‌ای را در طبقه بالای سینما جمهوری راه انداخته‌اند که بـه گفته مصفا قرار اسـت پاتوقی برای اهل هنر باشد.

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

 

 

در این کافه فیلم‌های مستند و زبان اصلی نمایش داده می‌شود و در کنار این کار، کافه تریایی هم برای پذیرایی مهمانان و علاقه‌مندان درنظر گرفته شده اسـت.

 

رستوران فرزاد فرزین

فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان آخرین چهره مشهوری اسـت که اقدام بـه افتتاح رستوران کرده اسـت. فرزین کافه رستوران خود را آذرماه با حضور چهره‌های مطرح راه‌اندازی کرد.

 

بازیگران ایرانی که رستوران دارند + عکس

رستوران چهره های معروف

چهره‌های معروف بسیاری هستند که رستوران‌دار بوده‌اند. حالا یا در ان موفق بوده یا رهایش کرده‌اند. این‌ها فهرست طولانی این چهره‌هاست: روناک یونسی بـه همراه همسرش در جزیره زیبای کیش رستورانی داشت که قید آن را زده اسـت.

 

جواد عزتی دیگر بازیگر سینما و تلویزیون نیز زیاد در شغل رستوران‌داری موفق نبود و مدتی بعد از تاسیس ترنج، آن را بست. رستوران لیالی نیز متعلق بـه هادی کاظمی بود.

 

در ان غذای هندی، ایتالیایی و لبنانی سرو می‌شد که متأسفانه بعد از این‌که رستوران طعمه حریق شد، ‌دیگر باز نشد. رضا صادقی خواننده پاپ نیز کافی‌شاپی در میدان شیخ بهایی بنام «بلک کافه» داشت که مدتی اسـت بسته شده.

محمدرضا هدایتی، مهران غفوریان و نادر سلیمانی و‌ سامان مقدم نیز از چهره‌هایی بودند که نتوانستند در حرفه رستوران‌داری موفق باشند.

 

سیاوش خیرابی، امیرقلعه‌نوعی، فریبا نادری، مهدی طارمی، لاله اسکندی، مسعود صادقلو، علیرضا منصوریان، امیرنوری، محمدرضا گلزار، جواد رضویان، بهاره رهنما، مسعودفراستی، حسین پاکدل، حمید عسگری، ابوالفضل‌پورعرب و سیدمحمدموسوی هنوز در گیر و گرفت این حرفه جذاب هستند.

 

امروزه رستوران ها و فوت کورت های‌ زیادی وجود دارند که باکیفیت و خدمات بی نظیرشان در خاطر مشتریان خود مانده اند اما سوالی که باقی می ماند این اسـت که آیا تمام بازیگر نام برده شده در رستوران خدمات عالی بـه مشتریان ارئه می‌دهند یا نه؟!

جدیدترین مطالب سایت