تغییرات باور نکردنی بازیگران سینما قبل و بعد از شهرت

مجموعه : اخبار چهره ها
تغییرات باور نکردنی بازیگران سینما قبل و بعد از شهرت

کم نیستند افرادی کـه قبل و بعد از معروف شدنشان چهره اي متفاوت داشتند مثل سلبریتی هایي کـه بسیاری از انها بـه واسطه چهره شان محبوب شده اند در حالی که پیش از این قیافه انها بـه هیچ عنوان زیبایی و جذابیت نداشت. ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از بازیگرانی کـه تغییرات زیادی داشته اند را منتشر کرده ایم.

 

تغییرات شگفت انگیز بازیگران ایرانی

برخی از سلبریتی هاي‌ ایرانی نیز قبل از معروف شدن مانند تمام سلبریتی هاي‌ دنیا زندگی معمولی داشتند و کمتر از اکنون کـه بـه شهرت رسیده اند بـه ظاهر خود توجه داشتند. تغییر چهره سلبریتی هاي‌ ایرانی بعد از شهرتشان یکی از مسائلی اسـت کـه ما دراین مطلب از تالاب بـه بررسی ان میپردازیم و تصاویری از قبل و بعد شهرت چند بازیگر معروف را برایتان آورده ایم کـه در ادامه خواهید دید.

 

1. تغییرات مهدی پاکدل

تغییرات مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان ؛ بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران میباشد کـه درکنار بازیگری ؛ خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ هم حضور موفقی دارد.

 


مطالب مشابه: زیباترین بازیگران زن ایرانی | بازیگران زن ایرانی خوش استایل و زیبا


 

2. تغییرات امیر آقایی

تغییرات امیر آقایی

امیر آقایی متولد 10 مرداد 1349 در ارومیه بازیگر ؛ نقاش و عکاس درجه یک اسـت. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می‌باشد کـه از تئاتر شروع کرد و با سینما دیده شد تا این کـه با تلویزیون بـه شهرت رسید و حالا نویسندگی هم می کند.

 

تنها یک خواهر دارد و پدرش سال 1358 در 9 سالگی او در یک سانحه رانندگی فوت کرد ؛ گذشت تا این کـه بـه همراه خانواده بـه محله گلشن تهران نقل مکان کردند. او حالا کنار زبان مادری اش «ت,رکی» بـه زبان استانبولی هم مسلط اسـت.

 

3. تغییرات محسن یگانه

  تغییرات محسن یگانه

محسن یگانه خواننده، د تاریخ 23 اردیبهشت 1364 در گنبد کاووس ودر یک خانواده 6 نفره متولد شد. محسن یگانه دو خواهر و یک برادر بـه نام کمیل دارد و فرزند شهید می‌باشد. دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد در ترم شش اسـت کـه به دلیل علاقه بـه موسیقی، وارد این رشته شد.

 

4. تغییرات احسان علیخانی

تغییرات احسان علیخانی

 

احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران اسـت. مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی میباشد کـه از یک دیگر جدا شده اند. او فرزند آخر خانواده بوده و دارای دو خواهر و یک برادر بزرگ‌تر از خود می‌باشد کـه همگی ازدواج کرده اند.

 

5. تغییرات امیرمحمد متقیان

امیرمحمد متقیان

 

امیرمحمد متقیان متولد 13 آذر 1374 در تهران ؛ مجری و بازیگر اسـت. دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی میباشد کـه از بازیگری تئاتر شروع کرد تا این کـه در 10 سالگی کنار عموپورنگ بـه شهرت رسید و تجربه خوانندگی هم دارد. تک فرزند و مادرش اهل ساوه و پدرش اهل تهران ودر شغل چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی میباشد کـه تا سوم دبستان دراین شهرت زندگی میکردند.

 

6. تغییرات داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی متولد اول مرداد 1352 در تهران اسـت. او در یک خانواده پر جمعیت از پدری آذری زبان اهل خلخال و مادری شمالی اهل گیلان بـه دنیا آمد. بـه همین دلیل اسـت کـه عمو پورنگ در اجراهای خود گاهی او بـه زبانهای گیلکی و ترکی صحبت میکند. داریوش فرضیایی پنج برادر و دو خواهر دارد و فرزند ششم خانواده می‌باشد کـه یکی از برادرانش سال ها پیش بر اثر بیماری درگذشت.

 


مطالب مشابه: خبرهای جنجالی و داغ از بازیگران ایرانی «+عکس»


 

7. تغییرات فریبا نادری

فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای این کـه زودتر بـه هدف هایش در بازار کار برسد بـه سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

 

8. تغییرات شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران ؛ بازیگر و فیلمنامه نویس اسـت. فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می‌باشد کـه در دانشگاه هم تدریس می کند.

 

9. تغییرات طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 20 اردیبهشت 1362 در تهران اسـت. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد تهران مرکز میباشد. این بانوی هنرمند در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده اسـت، پدر ایشان در عرصه تجارت بسیار موفق بوده ودر زمینه ي موسیقی نیز فعالیت دارد.

 

10. تغییرات الناز حبیبی

الناز حبیبی

الناز حبیبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 21 مرداد 1367 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم در رشته تدوین و لیسانس کارگردانی اسـت. الناز حبیبی در یک خانواده پر جمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده اسـت کـه بیشتر اعضای خانواده او در کشور سوئد زندگی می‌کنند اما خانم بازیگر بـه دلیل علاقه بـه ایران و شغل بازیگری، هرگز بـه مهاجرت فکر نکرده و زندگی در کشور خودرا ترجیح می‌دهد.

 

11. تغییرات شیلا خداداد

شیلا خداداد

شیلا خداداد در چهاردهم آبان ماه سال 1359 در یک خانواده کوچک ودر شهر تهران بـه دنیا آمد.او دوران تحصیل خودرا با موفقیت سپری کرد ودر سال 75 وارد دبیرستان شد . در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک بـه تحصیل پرداخت ودر سال 78 با معدل 17 فارق التحصیل شد و بـه دانشگاه راه یافت . در دانشگاه رشته مهندسی فیزیک را برگزید ودر این رشته شروع بـه تحصیل کرد.

 

12. تغییرات مرجان گلچین

مرجان گلچینی

بازیگران ایرانی قبل و بعد مشهور شدن

 

مرجانه گلچین در دوم ماه اسفند سال 1347در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی اسـت. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده اسـت. مرجانه گلچین خواهرمنیژه گلچین «بازیگر» و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین «بازیگر» اسـت. مرجانه گلچین همچنین همسر کریم آتشی تهیه کننده و کارگردان سینما میباشد.

 


مطالب مشابه: جدیدترین عکس های بازیگران در کنار همسرانشان


 

در پایان

بخشی از هنر یک بازیگر در توانایی او برای باور پذیرتر کردن هرچه بیشتر یک شخصیت تبلور پیدا میکند. اگر چه شاید بسیاری از ما این توانایی را بیشتر معطوف بـه نمایش خلق و خو و نکات ریز رفتاری هر کاراکتر بدانیم، اما گاهی این تغییر و تحول باید بـه‌صورت فیزیکی هم نشان داده شود.

جدیدترین مطالب سایت