بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

آشنایی با پر مخاطب ترین پیج های اینستاگرام

بهترین و جذاب ترین پیج های‌ اینستاگرام بـه چه کسانی تعلق دارند؟ در این پست قصد داریم صفحات اینستاگرام که بیش از چند صد میلیون فالوور دارند را بـه شـما معرفی کنیم.

امروز یکی از بهترین و پرمخاطب ترین شبکه های‌ اجتماعی دنیا که از بازیگران و سلبریتی های‌ مشهور گرفته تا مردم معمولی در ان حساب کاربری دارند اینستاگرامه ؛ بـه گزارش تالاب امروزه اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

 

بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

 

صفحه اینستاگرام کریستیانو رونالدو با 305 میلیون فالوور

 

کریستیانو رونالدو، مهاجم افسانه ای رئال مادرید و یوونتوس ایتالیا اسـت. او اکنون با بیش از 305 میلیون دنبال کننده، پس از صفحه رسمی اینستاگرام، پربیننده ترین صفحه این شبکه اجتماعی را در اختیار دارد. او بیش از ۳۰۰۰ پست در سال های اخیر بـه اشتراک گذاشته و سالانه ده ها میلیون دلار از تبلیغات در صفحه اش، درآمد دارد.

 

هر پستی که رونالدو در صفحه اش قرار می دهد، بیش از ۵ میلیون لایک و بازدید می‌گیرد. در صفحه اینستاگرام رونالدو می توان پشت صحنه آماده سازی مسابقات فوتبال وی و همچنین مهمانی هایی که با همسرش رفته را تماشا کرد. با دنبال کردن پشت های او میتوان در جریان لاکچری گردی های خانواده رونالدو قرار گرفت.

 

بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

 

صفحه اینستاگرام لیونل مسی با 222 میلیون دنبال کننده

اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین و مارداونای جدید جهان در قرن بیست و یکم، با حدود 222 میلیون فالوئر، در فهرست ۱۰ صفحه پربیننده اینستاگرام قرار دارد. لیونل مسی تنها ۷۰۰ پست تا نوروز ۱۴۰۰ در صفحه اش بـه اشتراک گذاشت. اما اسطوره بارسلونا، هر پستش با میلیون ها مخاطب وبازدید کننده همراه می شود.

 

او ۲۳۰ صفحه را دنبال می کند و اینستاگرامش در نشانی: @leomessi در دسترس اسـت. لیونل مسی همچنین در سایت شخصی خود «themessistore.com» بـه معرفی لباس های ورزشی و اکسسوری هایی که تحت برند او تولید می‌شود.

 

بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

 

صفحه اینستاگرام جنیفر لوپز با 161 میلیون دنبال کننده

جینفر لوپز، بازیگر، رقصنده و فعال کسب و کار و صاحب برند JLO، اکنون با 161 میلیون دنبال کننده در فهرست ۵۰ صفحه پربیننده اینستاگرام قرار دارد. او بیش از ۳۰۰۰ پست بـه اشتراک گذاشته اسـت.

وی یکی از سلبریتی های مطرح دنیای سینما اسـت که توانسته درامد سرشاری از اینستاگرام و تبلیغ برند خود در این شبکه، بدست آورد.

 

جنیفر لوپز، را باید یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام دانست. عکس هایی که بـه اشتراک می گذارد، بعضا بیش از ۸ میلیون لایک و ده ها هزار کامنت می‌گیرد. مخصوصا فوتوشوت های لخت او در سال ۲۰۲۰ میلادی، بازتاب های خبری بسیاری پیدا کرد.

 

بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

 

صفحه اینستاگرام تیلور سویفت با 164 میلیون فالوور

تیلور سویفت یکی از محبوب ترین ها در اینستاگرام می‌باشد. او همچنین یکی از بهترین خواننده های زن در تمام دوران شناخته می شود. تیلور سویفت خواننده خوش قیافه آمریکایی، اکنون با 164 میلیون دنبال کننده، یکی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام را در اختیار دارد.

 

او هیچ صفحه ای را دنبال نمی کند و بارها برای تبلیغ آلبوم های پر فروشش، همه ی ي عکسهای اینستاگرامش را پاک کرد. روشی مرسوم که عده ای از سلبریتی های ایرانی مثل ریحانه پرسا نیز در هفته های اخیر در دستور کار دیجیتال مارکتینگ خود قرار داده اند.

 

بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

 

صفحه اینستاگرام بیانسه با 188 میلیون فالوور

بیانسه هنرپیشه و مدل و خواننده و ترانه نویس امریکایی اسـت. وی یکی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام را در اختیار دارد. او در سال ۲۰۲۱ میلادی برای بیست و هشتمین بار جایزه گرمی را تصاحب کرد. تیلور سویفت عنوان بهترین آلبوم گرمی را برای سومین بار گرفته بود. بیانسه نیز مثل تیلور سویفت هیچ صفحه ای را دنبال نمی‌کند و 188 میلیون فالوئر دارد.

 

بیانسه قریب بـه ۲۰۰۰ پست تا نوروز ۱۴۰۰ شمسی در اینستاگرامش بـه اشتراک گذاشته اسـت. او مـا را با سبک زندگی و پشت صحنه ضبط آلبوم های موسیقی و اوت کوتور هایی که با همکاری برندهای لوکس دنیا بر تن دارد، آشنا می‌کند. اینستاگرام بیانسه را در نشانی: @beyonce دنبال کنید. سایت بیانسه نیز در نشانی: ivypark.com در دسترس اسـت.

 

بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

 

پیج اینستاگرام کیم کارداشیان با 231 ملیون هوادار

کیم کارداشیان هر سال در بین محبوب ترین و معروف ترین افراد روی زمین قرار می گیرد. ملکه سلفی بازهای اینستاگرام، در سال ۲۰۲۱ از همسرش جدا شد. او در سال ۲۰۱۴ با کانیه وست ازدواج کرده بود و در سال ۲۰۲۰ از این رپر مشهور آمریکایی جدا شد.

 

هنرپیشه و خواننده و مدل ۱۶۰ سانتی متری که خیلی ها وی را سلبریتی الکی مشهور «fake celebrity» مثل پاریس هیلتون می دانند، بیش از 231 میبلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او بخشی از درآمد سالانه را مدیون این شبکه اسـت. برند وی KKW BEAUTY اسـت.

بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

 

صفحه اینستاگرام هیلاری داف با 17 میلیون دنبال کننده

هیلاری داف را یکی از جذاب ترین زنان جهان در سال های اخیر لقب داده اند. این هنرپیشه هالیوود، متولد سال ۱۹۸۷ میلادی اسـت و به عنوان بازیگر، خواننده و مدل فعالیت دارد.

 

۱۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته و بیش از ۲۳۰۰ عکس از سبک زندگی لاکچری و پر فراز و نشیب خود بـه اشتراک گذاشته اسـت. هیلاری داف را در @HILARYDUFF دنبال کنید.

 

بهترین پیج های اینستاگرام (+ عکس)

پیج اینستاگرام نیکول کیدمن با 7.5 میلیون بیننده

نیکول کیدمن بازیگر خوش استایل و خوش قیافه استرالیایی در هالیوود، از بازیگران پولساز با فیلم های پر فروش سینمای سال های اخیر اسـت. نیکول کیدمن خیلی دیر بـه اینستاگرام آمد و ۴۷۷ پست تاکنون بـه اشتراک گذاشته اسـت.

 

او ۷٫۵ میلیون دنبال کننده دارد. او از مخاطبانش خواسته تا صفحه @BLOSSOMFILMS را دنبال کنند. همچنین سایت: SERATOPICAL.COM را تماشا کنند.

 

افراد مشهوری که در بالا نام برده شد اکنون فقط از اپلیکیشن اینستاگرام بابت تبلیغ درآمد بالایی دارند و خود برند حساب می‌شوند، جالب اسـت بدانید هرکسی که بـه صورت جدید در اینستاگرام ثبت نام می کند پیج افراد بالا بـه طور پیشفرض بـه آن ها پیشنهاد می شود.

جدیدترین مطالب سایت