جشن تولد دو سالگی برنامه موفق خندوانه + تصاویر

مجموعه : اخبار چهره ها
جشن تولد دو سالگی برنامه موفق خندوانه + تصاویر

جشن تولد دو سالگی برنامه موفق خندوانه

برای برنامه رامبد جوان خندوانه جشن تولد دو سالگی گرفتند.

 

خندوانه

سالروز شروع خندوانه‌ای که بعد از گذشت دو سال همچنان می‌تازد و نقش خنده را روی چهره‌ها حک می‌کند، آغازی برای برنامه این دفعه شد.

 

رامبد جوان هم ضمن تبریک این تولد، شادی برنامه را به عوامل، دوستداران و در اصل خندوانه‌ای‎‌ها تقدیم کرد، همچنین در این شادی محیط بانان کشورمان که در «خندوانه» حضور داشتند، سهمی بردند.

جشن تولد دو سالگی برنامه موفق خندوانه + تصاویر

به گزارش تالاب در بین حاضران نیما با چهره ای تغییر یافته نشسته بود و با دیدن جوان خودش را به عنوان مساحت بان معرفی کرد و از روش های درآمدزای جدیدش مثل کرایه حیوانات، فروش ساس و مواردی از این دست گفت.

 

بعد از این رضا کیانیان به عنوان سفیر حفاظت از محیط زیست برای بار دوم در برنامه حاضر شد.

 

او ابتدا جویای وضعیت محیط بانی شد که چندی پیش به جرم شلیک به خلافکاران محکوم شده بود. بعد هم رو به دوربین و خطاب به خانوم ابتکار گفت: من می دانم تعداد محیط بانان کم است ولی باید برای آنها و یادبودشان اقدامی موثر صورت بگیرد و فضایی اختصاص داده شود تا مردم هم متوجه این حضور پر ارزش بشوند.

 

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به هوا و آلودگی آن بیان کرد: بعد از آن نفس گیر شدن آب و هوا، مردم تازه کمی به خودشان آمدند و فهمیدیم محیط زیست یعنی چه؟

جشن تولد دو سالگی برنامه موفق خندوانه + تصاویر

کیانیان همچنان از تاثیر سلامت و حال خوب تالاب‌ها روی وضعیت آب و هوایی کشور  گفت و بعد هم به درخواست جوان قرار شد عکس تک درخت هایی را برای آنها بفرستد تا نمایش و معرفی شوند.

 

در ادامه گزارشی از ساخت دکور «خندوانه» که اولین دکور بازیافتی جهان است، پخش شد و پس از آن جناب خان آمد و از خاطرات دوران محیط بان شدنش تعریف کرد. بعد هم بازار سلفی گرفتن‌ها رونق گرفت تا اینکه در نهایت کیانیان بیان کرد: امیدوارم مردم هم بیش از پیش به فکر طبیعت و محیط زیست شان باشند و در این راستا فعالیت های موجود در عرصه عکس و فیلم را با موضوع تک درختها، تخریب طبیعت و … را برای ما ارسال کنند.

 

وی این بار لوح «خندوانه» را به جناب خان اعطا کرد.

بعد از یک رفت و برگشت جناب  خان با چرخ لبو فروشیش در صحنه حاضر و مشغول فروش شد، تا اینکه جوان از این وضع شاکی شد و جناب خان بین آن عنوان کرد: با اینکه از «خندوانه» دل خوشی ندارم اما این بحث های بینمان را دوست دارم.

 

در همین حین رامبد در توضیح شکل گیری محبوبیت جناب خان در «خندوانه»، حضور او برای اولین بار در برنامه را به صورت تصویری تجسم کرد و در ادامه به بهانه موضوعات مختلفی فصل های قبلی را مرور کردند تا این جایی که در یکی از آن ها خاطره خواندن جواب آزمایش جناب خان که طی یک اشتباه او را باردار اعلام کرده بود، پخش شد.

 

جناب خان که این بار هم با یادآوری خاطره بارداری‌اش باز باورش شده بود که مادر می‌شود رو به رامبد گفت: یعنی تو چشم نداشتی یه بچه به ما ببینی؟ اصلا من دیگه یک لحظه هم اینجا نمی‌مونم.

 

او این حرف را زد و قصد رفتن داشت که اسم کیک آمد و موجب شد تا رفتنش را یک روز به تاخیر بیاندازد.

 

پس از یک تنفس؛ رامبد، جناب خان و کیک روی  صحنه بودند و بعد نیما به جمعشان اضافه شد تا اینکه در حین جشن گرفتن ارشا اقدسی هم آمد، ارشا با اسب آمد و از علاقه اش به تولد گفت.

جشن تولد دو سالگی برنامه موفق خندوانه + تصاویر

در آخر جوان ضمن تشکر از همه عواملی که از شکل گیری «خندوانه» تا امروز با او بودند؛ برای مردم ایران آرزوی امنیت و سلامت همیشگی کرد و شمع کیک دو سالگی «خندوانه» را با حضور محیط بانان و افرادی از پشت صحنه فوت کردند.

 

این گونه بود که تولد «خندوانه» با همخوانی بداهه شعر تولد، تولد، تولدت مبارک به پایان رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین مطالب سایت