خاطره حاتمی و گفتگو با آن

مجموعه : اخبار چهره ها
خاطره حاتمی و گفتگو با آن
به سراغ خاطره حاتمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران می رویم تا گفت و گویی متفاوتی با او در خیابان های تهران داشته باشیم.
 

چی شد مصاحبه در خیابان را پذیرفتید؟

خاطره حاتمی:به خاطر اینکه دوست دارم از جنس این مردمی باشم که در خیابان ها قدم می زنند,می خواهم هم رنگ آنها باشم و هیچ فرقی بین من با این مردم نباشد,نمی خواهم به خاطر بازیگری از مردم دور شوم,من شلوغی این کوچه و خیابان ها را خیلی دوست دارم.
 

تا به حال با همین مردم هم کلام شده اید؟

خاطره حاتمی:خیلی زیاد,مثلا خیلی وقت ها به خاطر ترافیک ماشینم را بیرون نمی آورم و  بیشتر سوار اتوبوس یا تاکسی می شوم,مردم همه تعجب می کنند و خیلی ها با سر سلام می کنند و خیلی ها جلو می آیند و با تعجب می پرسند شما خاطره حاتمی بازیگر سینما هستید؟
 
 
وقتی متوجه می شوند با خوشحالی و مهربانی با من در مورد فعالیت هایم صحبت می کنند,من این مردم را فقط برای محبت هایشان دوست دارم.
 
خاطره حاتمی و گفتگو با آن
فکر می کنم رشته اصلی شما هنر نبوده,درسته؟
خاطره حاتمی:کم و بیش آره,در دوره دبیرستان تجربی می خواندم.پیش دانشگاهی را در رشته هنر ادامه دادم,در دانشگاه هم رشته روان شناسی را ترجیح دادم.سه ترم در دانشگاه درس خواندم و در همان زمان بود که برای بازی در فیلم انتخاب شدم.از همان سه ترم به بعد انصراف دادم و مشغول بازیگری شدم.
 

خاطره حاتمی و یک خاطره از خیابان های تهران؟

خاطره حاتمی:بهترین خاطره من,زمانی بود که 10-12 سال داشتیم و در کوچه و خیابان ها با دوستانم بازی می کردیم,یادش بخیر با گچ خانه های لی لی بازی را روی زمین می کشیدیم و هیچ وقت دوست نداشتیم که آن خانه ها پاک شود,واقعا یادش بخیر.
 

میز گرد پزشکی با لادن طباطبایی و رابعه اسکویی

لادن طباطبایی و رابعه اسکویی دو بازیگر موفق سینما و تلویزیون که اهمیت بسیار زیاد به سلامتی خود می دهند و به تازگی یک میز گرد پزشکی ترتیب داده اند.

 

در این میز گرد رابعه اسکویی در رابطه با اضافه وزن خود صحبت کرد و گفت:در خانواده ما همه لاغر هستند به جز من.در دوران کدکی در سنین 9-10 سالگی یادم هستش که مادر و پدرم من را وادار به رژیم گرفتن می کردند و این مساله یک حالت روحی در من ایجاد می کرد.رژیم های متعددی می گرفتم ولی هیچ اثری نداشت و دست از رژیم برداشتم.

دکتر مظهری در رابطه با صحبت های رابعه اسکویی چنین پاسخ داد:تغذیه مادر در دوران بارداری و قبل از بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.وزن متعادل نوادان هنگام تولد بین 3/25 تا3/5 کیلو گرم است و اگر نورزاد بیشتر از 4 کیلو وزن داشته باشد در دوران جوانی در معرض خطر ابتلا به چاقی قرار دارد.
 
لادن طباطبایی نیز در ادامه میز گرد در رابطه با رژیمی که پس از به دنیا آوردن فرزندش داشت صحبت کرد و از تاثیرات بدی که رژیم برای او ایجاد کرده بود صحبت کرد و گفت:من بدون مشاوره با پزشک تصمیم گرفتم که یک برنامه رژیم برای خودم تنظیم کنم.در این برنامه الا نان نمی خوردم و پس از مدتی وزنم ایده آل شد و یک روز تصمیم گرفتم کمی نان بخورم که پس از خوردن نان معده درد شدیدی گرفتم که دو روز در بیمارستان بستری بودم.
دکتر مظهری نیز در پاسخ به لادن طباطبایی گفت:اشتباهات خیلی از مردم همین است که بدون مشاوره با پزشک تغذیه دست به رژیم های مختلف می زنند که عوارض خیلی بدی هم برای بدن دارد.توصیه می کنم قبل از انجام چنین موضوعاتی با پزشک متخصص مشاوره داشته باشد.
 
 
جدیدترین مطالب سایت