خانه ویلایی برد پیت در بورلی هیلز !+ تصاویر

مجموعه : اخبار چهره ها
خانه ویلایی برد پیت در بورلی هیلز !+ تصاویر

خانه برد پیت در بورلی هیلز

خانه ویلایی برد پیت که بیشتر کاخ ویلا است تا ویلا به فروش گذاشته شد. ویلیام بردلی «بِرَد» پیت (به انگلیسی: William Bradley “Brad” Pitt) ‏ (متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب و یک‌بار برنده جایزه گلدن گلوب شده است.

 

یلیام بردلی که به برد پیت مشهور است در ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ در شهر شانی در ایالت اوکلاهامای آمریکا متولد شد. او در حال حاضر بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی و هالیوود می باشد. اولین فیلمی که باعث شناخته‌شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال ۱۹۹۱ بود.

 

پدر او ویلیام الوین پیت، در یک شرکت حمل‌ و نقل مشغول به کار بود و مادرش جین اتا، در مدرسه‌ای به عنوان مشاور کار می‌کرد و به همراه خانواده‌اش به اسپرینگفیلد، میزوری مهاجرت و پس از آن به همراه برادرش داگلاس و خواهرش جولی زندگی کردند.

برد پیت و آنیستون که از سال 2000 تا 2005 پس از ازدواج، زندگی کرده بودند در سال 2001 این عمارت را به مبلغ 13.5 میلیون دلار خریداری کردند.

 

این عمارت در بورلی هیلز توسط معمار مشهور، والاس طراحی و ساخته شده است که حدود 3،658 متر مربع مساحت دارد و دارای پنج اتاق خواب اختصاصی، 12 حمام و یک اتاق ورزش اختصاصی و یک شومینه زیبامی باشد.

 

در فضای باز این عمارت یک فضای نشیمن وجود دارد که به شومینه و مبلمان فضای باز مجهز می باشد و زمین های 1.19 هکتاری که شامل یک زمین تنیس تازه ساخته شده همراه با یک مهمانخانه در طبقه دوم می باشد.

این عمارت برد پیت به سبک فرانسوی طراحی شده است که شبیه یک هشت ضلعی جالب، یک اتاق ناهار خوری عظیم و یک بار باشکوه می باشد و یک آشپزخانه بزرگ و یک اتاق نشیمن که روبروی استخر شنا بوده و نتیجه تمام این به روزرسانی ها در طی سال ها باعث شده این خانه بسیار مدرن به نظر بیاید.

 

خانه برد پیت

خانه ویلایی برد پیت

 

به گزارش تالاب:خانه‌ای لوکس و قدیمی در کنار سواحل پولدارهای مالیبو در کالیفرنیا با منظره‌هایی از اقیانوس آرام به فروش گذاشته شده است.

عکس های خانه برد پیت

خانه برد پیت 

 

سایت خرید و فروش املاکی که آگهی فروش این خانه را در سایت خود گذاشته است اعلام کرده است که این خانه در سال 1998 توسط لئوناردو دی‌کاپرویو که در آن زمان 24 سال داشت، برای مادرش خرید شده بود.

 

گفته می‌شود، دی‌کاپریو این خانه را در آن سال 1.6 میلیون دلار خریداری کرده بود ولی این سایت در حال حاضر قیمتی معادل هفت برابر قیمت زمانی که دی‌کاپریو آن را بخرد، برای خانه گذاشته است یعنی لئوناردو دی‌کاپریو هفت برابر مبلغ خرید خود سود می‌کند.

 

عکس های خانه برد پیت

عمارت برد پیت بازیگر

تصاویر برای خانه برد پیت در بورلی هیلز

نگاهی به خانه های برد پیت

خانه ستاره های هالیوود

بهترین خانه ویلایی

خانه بازیگران مشهور

دکوراسیون خانه برد پیت

تصاویر داخل خانه بورلی

برد پیت

خانه سابق برد پیت

خانه برد پیت کجاست

دکوراسیون جذاب خانه ویلایی

عکس خانه ویلایی برد پیت

عکس خانه ویلایی برد پیت

عکس خانه ویلایی برد پیت

عکس خانه ویلایی برد پیت

دکوراسیون خانه گران قیمت برد پیت

دکوراسیون خانه گران قیمت برد پیت

جدیدترین مطالب سایت