رابطه صدف طاهریان با بازیگر مشهور ترکی + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
رابطه صدف طاهریان با بازیگر مشهور ترکی + عکس

رابطه صدف طاهریان با بازیگر مشهور ترکی

صد طاهریان بازیگر ایرانی که بعد از کشف حجاب در ترکیه به شبکه جم پیوست و به فعالیت خود در آنجا ادامه داد . اینستاگرام صدف طاهریان پس از انتشار عکس هاي دونفره اش با بازیگر مرد ترکیه اي صحنه هجوم کاربران ایرانی و اظهار نظرهای متفاوت انها از تبریک تا تاوهین و..بود .به گزارش تالاب انتشار خبر رابطه صدف طاهریان و یک بازیگر ترکیه اي با واکنش مختلف کاربران فضای مجازی روبه‌رو شده است.

 

سوژه داغی که اینروزها دهان به دهان و دست به دست می چرخد تصاویر دونفره صدف طاهریان و بازیگر مرد ترکیه اي است که شایعه نامزدی اشان به گوش میرسد.

رابطه صدف طاهریان با بازیگر مشهور ترکی + عکس

صدف طاهریان به گزارش تالاب ماجرای کشف حجابش و رفتنش از ایران با سر و صدای زیادی همراه بودو گفته شد میـــخواهد در سریالهای شبکه جم بازی کند.درحالیکه صدف طاهریان اعلام کرده بود بخاطر پیشنهادات بی شرمانه و غیراخلاقی از ایران رفته است, ارتباط او با یک بازیگر ترکیه اي, با واکنش هاي متفاوتی روبه‌رو شده است.

 

در جدیدترین بروز رسانی هاي اینستاگرام صدف طاهریان بازیگر کشف حجاب کرده ي ایرانی ،وی به گزارش تالاب عکسهایی از خودش درکنار تکه اوزگور teke ozgur بازیگر 37 ساله ترکیه اي منتشر کرده که نشان می‌دهد رابطه صمیمی بایکدیگر دارند!

 

با این که مدت زمان کمی از مهاجرت طاهریان می گذرد اما این دوستی سریع با یک بازیگر به نسبت سرشناس ترکیه اي کمی عجیب بنظر میرسد.

 

در کامنت هایي که در صفحه شخصی صدف طاهریان توسط کاربران ایرانی قرار گرفته است تعدادی از آن ها به او تبریک گفته اند اما تعداد بیشتری از کاربران درمورد برداشت او از پیشنهاد غیراخلاقی سوال کرده اند؟ و این که اعلام کردند خود صدف طاهریان عامل اصلی بوده که اجازه می داده که به او پیشنهاد رابطه نامشروع داده شود!

 

نکته جالب دیگر این است که کاربران ایرانی به صفحه این بازیگر ترکیه اي نیز رفته و به او و صدف طاهریان توهین کرده اند و بعضی نیز تبریک گفته اند.

 

صدف طاهریان نیز نسبت به این نظرات, جمله زیر را نوشته است:

‘ ‘ انها رابا موفقیت ات بکش «از بین ببر» و با لبخند دفن کن! ‘ ‘

 

صدف طاهریان از زندگی در ترکیه رضایت دارد + عکس

ازدواج صدف طاهریان با بازیگر ترکیه واقعیت دارد؟

نقد تند نیوشا ضیغمی به صدف طاهریان در برنامه زنده

صدف طاهریان سرتیتر اخبار یاهو شد + عکس

مدل شدن صدف طاهریان برای لوازم آرایشی ترکیه ای

 

جدیدترین مطالب سایت