داستان جالب زمان حاملگی زیبا بروفه بازیگر ایرانی

مجموعه : اخبار چهره ها
داستان جالب زمان حاملگی زیبا بروفه بازیگر ایرانی

اتفاق عجیب در زمان باردارای زیبا بروفه 

 

زیبا بروفه یکی از بازیگران تقریبا قدیمی سینمای کشور ایران هست در ادامه می‌توانید با داستان دیدنی دوران حاملگی زیبا بروفه بازیگر ایرانی سایت تالاب را دنبال نمایید .

 

داستان دیدنی دوران حاملگی زیبا بروفه بازیگر ایرانی , به گزارش تالاب همسر زیبا بروفه به حرفهای کارگردان سریال هاتف در مورد معجزه باردار شدن زیبا بروفه در طی بازی کردن در سریالی مربوط با کربلا ، توضیحاتی عرضه کرد .

 

پیش ازین یاری کارگردان این سریال عنوان کرده بود :

خداوند هدیه اي راکه زیبا بروفه مدتی منتظرش بود در روال ساخت این سریال به او زودتر داد و اواخر شهریور، او به ما خبر داد که صاحب فرزند شده هست.

 

همسر زیبا بروفه اما گفت از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد.صحبت هاي کارگردان سریال «هاتف» در خصوص معجزه اي که در سریال رخ داد، واکنش دور زیبا بروفه را در پی داشت.

 

صحبت هاي کارگردان سریال «هاتف» در باره بارداری خوشگل بروفه واکنش شوهر این بازیگر را در پی داشت. از این رو پیام صابری همسر خوشگل بروفه دراین خصوص یادداشتی در اختیار بانی فیلم قرار داده که در ادامه می‌خوانید:

 

داریوش یاری عزیز

زندگی خصوصی هنرمندان وسیله اي برای دیده شدن شما نازنین و تحت تأثیر قرار دادن مردم عزیزمان نیست تا با ذهنی خلاق و قصه پرداز خود از بارداری همسر هنرمند و مهربانم برای مردم معجزه بسازید.

 

جهت اطلاع حضرتعالی عرض می‌کنم. از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد و اگر علاقه مندید دقیق‌تر برایت توضیح دهم ۲۷ اردیبهشت ۹۶ تصویب و روز ۲۲ شهریور ۹۶ دکتر بارداری یک ماهه همسرم را اعلام کرد.

 

با قصه پردازی و بازی با احساسات مذهبی مردم بازی نکنیم برای آن دسته از عزیزان که میخواهند بدانند چرا همسرم برای پرواز به کربلا از طرف دکتر اجازه پیدا نکرد تشکیل قلب بچه در تاریخ پرواز و فشارخون پایین مادر عنوان شده.

 

داریوش عزیز

 

معجزه زیبای سریال شما فقط همزمانی بارداری خوشگل بروفه و نقش ریحانه در فیلم هست.

 

در پناه سیدالشهدا

 

جدیدترین مطالب سایت