زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

زیباترین زنانی که مسلمان هستند

در این قسمت از تالاب بـه زیباترین زنان مسلمان دنیا می پردازیم ؛ زنان مسلمانی که بازیگر یا خواننده یا مدل هستند و توانسته اند شهرت جهانی پیدا کنند در ادامه با بروز ترین چهره های‌ زیبا زنان مسلمان جهان آشنا می‌شوید که بـه انتخاب مردم هستند.

 

بـه گزارش تالاب اخیراً لیستی از زیباترین زنان مسلمان جهان ۲۰۲1 در یکی از سایت های معتبر جهانی منتشر شده است که نام بازیگر دوست داشتنی ایرانی خانم بهاره کیان افشار در میان آنها بـه چشم میخورد. در این فهرست ده نفره نام افراد مشهوری از جمله: بهاره کیان افشار و خواهران سوپر مدل حدید دیده میشود.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

 

ماه جبین چودری Mehazabien Chowdhury 

Mehazabien Chowdhury در چیتاگونگ، کشور بنگلادش به دنیا آمده است. مه جبین در کودکی بـه همراه خانواده اش بـه شهر شهر دبی مهاجرت کرد. وی پس از ۱۶ در سال ۲۰۰۷ بـه زادگاهش برگشت و در کشورش یک بازیگر موفق و معروف شد. پدرش کارمندی ساده بود و هیچ یک از اعضای خانواده اش در زمینه بازیگری و هنرپیشگی فعال نبود.

 

ماه جبین در سه فیلم در صنعت فیلم بنگلادشی کار کرده است. وی سفیر برخی مارک های معروف نیز هست. وی برنده جایزه بهترین مدل در جوایز Babisas در سال ۲۰۱۲ و جایزه بهترین بازیگر زن در جوایز Meril Prothom Alo در سال ۲۰۱۸ شد.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

 

زرین خان zareen khan

زرین خان یکی از زیباترین زنان مسلمان است که در ۱۴ مه ۱۹۸۷ در بمبئی به دنیا آمد. او یک هنرپیشه و مدل زرق و برق دار هندوستانی است.

 

زرین خان، معروف بـه زارین خان در صنعت فیلم سازی هندی و در چندین سریال تلویزیونی، تبلیغاتی و فیلم کار کرده است. زارین خان با بازی در نقش Veil در ۲۰۱۰ Anil Sharma’s Veer با بازی با سلمان خان که برای ان نامزد جایزه Zine Cine بهترین بازیگر زن بود، اولین بار در صفحه نمایش ظاهر شد.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

 

بهاره کیان افشار bahare kian afshar

بهاره کیان افشار تنها زن محجبه حاظر در فهرست زیباترین زنان مسلمان این فهرست است. بهاره کیان افشار در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او در دانشگاه رشتۀ مهندسی کامپیوتر را انتخاب کرد و در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد.

 

کیان افشار فعالیت تلویزیونی خود را در سال ۹۱ با بازی در سریال ضیاءالدین دری بنام کلاه پهلوی آغاز کرد و بسیار معروف شد. در حال حاضر کیان افشار علاوه بر بازیگری به کار تبلیغات و دکوراسیون نیز مشغول است و بـه صورت حرفه ­ای در این حوزه ها کار می­کند.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

 

بلا حدید bella hadid

بلا حدید، معروف بـه ایزابلا حدید، یک سوپر مدل مسلمان دورگه فلسطینی آمریکایی است. او هم چنین خواهر جی جی حدید معروف است.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

 

 

جی جی حدید jj hadid

خیلی ها این را نمی دانند، اما Jelena Noura Gigi Hadid یک سوپر مدل مسلمان-آمریکایی است که در میان ۵۰ سوپر مدل برتر جهان شناخته شده است. جی جی حدید بارها در طول زندگی خود بـه جلد مجله معروف Vogue رسیده است.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

 

مریم اوزرلی meryem uzerli

مریم اوزرلی بازیگر جذاب ترک-آلمانی است. مریم اوزرلی در Kassel کشور کشور آلمان متولد و بزرگ شد. مریم پدرش ترک و مادرش آلمانی است از این رو بـه زبان های انگلیسی، ترکی و آلمانی مسلط است.

 

او سه برادر و خواهر بزرگتر دارد که موسیقی دان هستند. هم چنین، او در چندین فیلم و نمایش آلمانی نقش های جزئی بازیگری را ایفا کرد.

 

او زمانی که نقش معروف خرم را در حریم سلطان بازی کرد، بـه شهرت رسید. مریم اوزرلی در سال ۲۰۱۲ توسط GQ ترکیه به عنوان زن سال انتخاب شد.

 

متأسفانه، او تحمل فشارهای شهرت و سلبریتی شدن را نداشت و این شهرت ناگهانی باعث ایجاد برخی مشکلات روانی مانند فرسودگی شغلی برای او شد.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم

Shaikha Mahra لقب شاهزاده خانم شهر شهر دبی بـه دختران شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم فعلی شهر شهر دبی داده می شود . این دختر زیبای مسلمان با مو های قهوه ای روشن، پوست بادام و چشم های قهوه ای، شاهزاده خانم اماراتی شیخه مهره بنت محمد بن راشد آل مکتوم است. در اولین حضور این شاهزاده خانم در شبکه های اجتماعی، همه ی ي چهره خندان او را دوست داشتند.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

 

فحریه اوجن fahriye evcen

فحریه اوجن یکی از بهترین بازیگران زن ترکیه ای است که در فهرست زیباترین زنان مسلمان نفر سوم است. فحریه اوجن لبخندی زیبا دارد که می تواند قلب طرفدارانش را ذوب کند. وی که از پدر و مادر ترک و آلمانی متولد است. او می‌تواند بـه چهار زبان ترکی، آلمانی، انگلیسی و اسپانیایی صحبت کند.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

 

روان بن حسین rawan bin hussain

روان بن حسین یک مدل کویتی، وبلاگ نویس زیبایی و کارآفرین است. روان بن حسین متولد «۳۰ دسامبر ۱۹۹۶» و بزرگ شده در کویت است و در حال حاضر در لندن زندگی می‌کند و در دانشکده حقوق لندن تحصیل کرده است. وی با بیش از ۳٫۵ میلیون فالوئر در اینستاگرام، جوان‌ترین و محبوب ترین زن مسلمان در این شبکه اجتماعی ست.

 

او در فهرست زیباترین زنان مسلمان سال ۲۰۲۰ نفر دوم است. تأثیرگذار زیبایی Rawan، با قد ۵٫۷ فوت، دارای چهره ای زیبا، مسحورکننده و جذاب است. او چشمانی بـه رنگ خاکستری و موهایی بـه رنگ قهوه ای تیره دارد. او در میان آژانس های مدلینگ محبوب است.

 

زیباترین بانوان مسلمان جهان (عکس)

هانده ارچل

هانده ارچل «متولد ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳» بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او در فهرست ۱۰ دختر زیبای مسلمان جهان نفر نخست است.او پس از ماه ها رابطه با خواننده مورات دالکیلیچ از وی جدا شد.

 

هانده ارچل در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته در صنعت سرگرمی نامی برای خود دست و پا کند. او هم چنین یک مدل است و در آژانس های مختلفی ژست گرفته است.

 

بالاتر فهرست زیباترین بازیگران و مدل هیای معروف از سراسر جهان را که مسلمان هستند را برایتان گردآوری کردیم الان این افراد در سریال ها و فیلم های‌ مختلف درحال هنرنمایی هستند و باعث افتخار ماست که بهاره کیان افشار جز فهرست زیباترین بانوان جهان قرار دارد.

جدیدترین مطالب سایت