سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

سلبریتی هایی که مورد شکنجه والدین خود قرار گرفتند !

 

ستاره های مشهور جهان که مورد بدرفتاری بد والدین خود روزی قرار گرفته اند را در این جا در سایت تالاب دنبال کنید.

 

سلبریتی ها و شکنجه از طریق والدین , بعضی از بازیگران و ستاره های معروف در زندگی خود در زمان کودکی اصلا شرایط مناسبی نداشته اند و حتی از طریق پدر و مادر شکنجه شده اند.

 

بعضی از مردم فکر می کنند که ستاره ها در همه زمینه های زندگی خود افرادی موفق و شاد هستند که هیچ مشکلی در زندگی شان ندارند

 

به گزارش تالاب اما احتمالا برایتان دیدنی باشد که بدانید بعضی از انها تماس خوبی با خانواده خود ندارند ودر کودکی سختی های زیادی کشیده اند. در اینبخش از ایران ناز این ستاره های مشهور و شکنجه شده رابه شما معرفی میکنیم .

 

تام کروز از طریق پدرش مورد آزار و آزار قرار می گرفت
گذشته از آنکه تام کروز بازیگری معروف شود, به همراه مادر, خواهر و پدرش در کانادا در فقر زندگی میکرد. او خاطرات زندگی با پدرش را سنجیدن ای تلخ و هولناک میخواند.

«او آدمی بود که من در کنارش احساس خطر می کردم. در واقع هیچ امنیتی در خانه ام نداشتم. فکر کنید که در خانه خودت با ترس زندگی کنی!»

 

حکایت تلخ زندگی او تا زمانی که مادرش از پدرش جدا شود, ادامه داشت. پس ازآن زمان انها به کشور کشور آمریکا نقل مکان کردند و تام کروز توانست در آرامش به دنبال حرفه مورد علاقه خود, یعنی بازیگری, برود.

 

سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

درو بریمور پدری دائم الخمر داشت
پدر درو بریمور, جان باریمور, در زمان خودش ستاره معروفی بود اما او فردی دائم الخمر بود که مدام مادرش را مورد آزار فیزیکی قرار می داد. او پس از شکنجه های بیشماری که سر خانواده اش آورد, روانه حبس شد. پس از این که پدر و مادر درو بریمور از هم جدا شدند, او با مادرش زندگی میکرد اما مادرش نیز راه پدرش

را در پیش گرفت و هر شب الکل و مواد مخدر مصرف میکرد. حتی به درو که در آن زمان تنها 12 سال داشت هم این اجازه را می داد تا او را همراه کند. اما خوشبختانه درو خیلی زود فهمید این راهی نیست که او همه وقت} آرزویش را داشت, در انتها در سن 14 سالگی بطور کامل دور پدر و مادرش را خط کشید و زندگی مجردی خودرا اولیه کرد.

 

سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

پدر و مادر اپرا وینفری پس از تولد, او را رها کردند
دو دهه اول زندگی اپرا وینفری بدترین سالهای زندگی اش بود. زمانی که او به جهان آمد, نه پدر و نه مادرش او را نمی خواستند. در واقع انها در آن زمان باهم دشوار داشتن و از هم جدا شده بودند, بهمین علت او را نزد مادر بزرگ اش در کشتزار ای فرستادند. آیا او دلیلی برای عشق و علاقه به پدر و مادرش داشت؟

 

البته مادر بزرگش هم رفتار خوبی با او نداشت و سر قضایا مختلف مانند این که چرا با شیر آب بازی میکند یا لباس هایش را سریعا به تن نمیکند, سر او داد و فریاد می زد. او حتی مورد تجاوز هم قرار گرفت و حامله شد اما فرزندش دوهفته پس از تولد از جهان رفت. پس ازآن زمان وادار شد که با پدرش زندگی کند و سختی های بیشتری را متحمل شود.

 

سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

خشونت پدر کریستینا آگیلرا, کودکی او را ویران کرد
پدر کریستینا آگیلرا یک نظامی بود که زندگی رابه کام خانواده اش تلخ کرد. او بسیار خشن و وحشی, به مخصوصاً با کریستینا و مادرش, رفتار میکرد. او میگوید: «من شاهد صحنه های وحشتناکی بودم. همش دعوا, درگیری, کتک کاری… من در خانه خودم هم امنیت نداشتم و این یکی از بدترین حس های دنیاست.»

 

به عنوان مثال یک روز مادر کریستینا به خانه می آید و دخترش را غرق خون می بیند. زمانی که دلیلش را از او پرسید, او در پاسخ گفت: «پدر می خواسته چرت بزند اما من سر و صدا کردم.» پس از این رویدادها پدر و مادر کریستینا از هم طلاق گرفتند و کریستینا نیز برای فرار از این وضعیت اسفناک, به موسیقی روی آورد. ازآن زمان تا به حال او با پدرش هیچ ارتباطی نداشته است.

 

سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

هلی بری از طریق پدرش مدام تهدید می شد
هلی بری در هالیوود به یک زن قدرتمند شهرت دارد. او مدام در مورد دست مزد زنان گفت و گو میکند و مردان رابه رفتاری عادلانه با انها تشویق می کند, آنهم دلیلش سختی هایی ست که خودش در کودکی کشیده است. در واقع مادر او قربانی خشونت پدرش شد. گرچه او خودش سختی های بیشماری را بردباری میکرد

اما انچه برای او عذاب آورتر بود, صحنه هایی بود که پدرش مادرش را کتک می زد. او روزی را که پدرش مادرش را از پله ها به پایین پرت کرد و با یک بطری بر سرش کوبید, از ذکر نمی برد. هلی بری از 4 سالگی هرروز و هرروز شاهد این رویدادها تلخ بود تا در انتها پدر و مادر او از هم جدا شدند و دیگر هیچوقت پدرش را ندید. او آنقدر از پدرش کینه دارد که حتی نمیداند او زنده است یا نه!

 

سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

 

پدر خوانده بیل کلینتون او را مورد آزار و آزار قرار می داد
رئیس جمهور سابق کشور ایالات امریکا, بیل کلینتون, به همراه مادر و پدرخوانده اش زندگی میکرد. در سن 15 سالگی او اسم پدر خوانده اش رابه خود گرفت اما هیچوقت تماس خوبی با او برقرار نکرد, دلیلش هم آزار و آزار هایی بود که او به مادر و برادرش و حتی خود او می‌رساند. او همه ی وقت میگوید: «پدرخوانده ام

یک مرد دائم الخمر بود که خانواده ام را هم فیزیکی و هم لفظی شکنجه می داد. البته او از رفتار مادرش هم خوشنود نبود و بارها اعتراف کرده که مادرش از سن 4 سالگی بدترین رفتار مقدور رابا او داشت.

 

سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

 

مریلین مونرو مادری با اختلالات روانی داشت

گذشته از این که مریلین مونرو تبدیل به یک ستاره شود, با مادرش زندگی میکرد. مادر او نه تنها وضع مالی بدی داشت بلکه از اختلالات روانی نیز رنج می برد. پس از این که پزشکان تشخیص دادند که او مبتلا به اسکیزوفرنیا است, او را به بیمارستان منتقل کردند. در آن زمان مرلین تنها 7 سال داشت.

دراین شرایط او حتی نمی توانست نزد فامیل هایش بماند زیرا همه او را مورد آزار و آزار قرار می دادند. در انتها, او با یکی از همسایه های خود در سن 16 سالگی ازدواج کرد و خودش را از شر خانواده ای که تقریبا نداشت, رها فرآوری.

 

سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

 

عموی تری هچر از کودکی او را آزار می داد
تری هچر به خوبی توانست در دنیای سینما و تلویزیون خودش را نشان دهد. او تمام تلاش و انرژی اش را در طول چندین سال گذاشت تا زندگی آرام و شادی داشته باشد, دلیلش هم سختی هایی بود که در گذشته کشید. گرچه به ظاهر او درخانواده ای خوشبخت و دوست داشتنی زندگی می کرد

که او را به بهترین مدارس و کالج فرستادند اما حقیقت زندگی او چیز دیگری بود. او از سن 5 سالگی مورد آزار و آزار عمویش قرار گرفت. زمانی که در مورد این رخداد از تری سوال کردند, در پاسخ گفت: «اشتباه از خود من بود. زمانی که عمویم به من تجاوز کرد, من به علت آبرویم به کسی چیزی نگفتم و ساکت ماندم و این رخداد سال ها گریبانم را گرفت.»

 

سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

 

تایلر پری حمله های وحشیانه پدرش به او را از ذکر نمی برد
تایلر پری در حال آماده یکی از موفق ترین ستاره های جهان است اما او این موفقیت را ساده به دست نیاورده است. پدرش مردی بود که مدام او را کتک می زد. او دراین خصوص می گوید: «زمانی که پدرم به خانه می آمد, مست بود. او بی علت مرا در اتاق زندانی می کرد و بدترین بلاها را سر من می آورد.

او حتی دوستانش را هم تحریک میکرد که مرا آزار کنند. من در آن زمان هیچوقت فکر نمی‌کردم که زنده بمانم و به این سنی که اکنون دارم, برسم.

 

سلبریتی هایی که به بدترین شکل از والدین شکنجه دیدند + عکس

 

جدیدترین مطالب سایت