کمک مناسب و تاثیر گذار علی دایی به زلزله کرمانشاه 

مجموعه : اخبار چهره ها
کمک مناسب و تاثیر گذار علی دایی به زلزله کرمانشاه 

علی دایی کمک کننده تاثیر گذار در زلزله کرمانشاه

 

علی دایی اینروزها سوپر من شهر کرمانشاه شده هست ودر این امر بسیار تاثیرگذار بوده در ادامه می‌توانید با کمک مناسب و تاثیرگذار علی دایی به زلزله کرمانشاه  تالاب را دنبال نمایید. 

 

کمک علی دایی به زلزله کرمانشاه به گزارش تالاب در فیلم‌هاي هالیوودی زور پلیس به دزدان نمی‎‌رسد. طبق معمول دزدها کار خودرا میکنند و بعد پلیس می رسد. درست اینجاست که ابرقهرمان‌هایي مثل سوپرمن، بتمن، مرد عنکبوتی و … وارد صحنه می شوند

 

در حالی‌که مردم از نیروهای امنیتی دلسرد میباشند.ابرقهرمان‌ها جور پلیس را میکشند. آن ها با داشتن ویژگی‌هاي محیرالعقول به مردم کمک میکنند تا از شر بدی‌ها خلاص شوند.

 

به گزارش تالاب ابرقهرمان‌هاي هالیوود به شدت مرا به ذکر حضور چهره‌هاي شناخته شده و مشهور در زلزله جدید کرمانشاه انداخت. در زلزله هفت ریشتری کرمانشاه، شاهد حضور پررنگ چهره‌هاي مشهور سینمایی، ورزشی و حتی سیاسی هستیم.

 

این افراد تلاش کردند تا به موجب شهرت و محبوبیت خود سیل کمک‌هاي مردمی رابه سوی زلزله زدگان بکشانند. کمک‌هاي میلیاردی که حتی باعث شده بود خود این آدم‌هاي مشهور یا همان سلبریتی‌ها هم از این حجم کمک تعجب کنند.

 

کمک مناسب و تاثیر گذار علی دایی به زلزله کرمانشاه 

در شهر های زلزله زده به مخصوصاً سرپل ذهاب تا چشم کار میکند، آدم‌هاي مشهور دیده می شود. از علی دایی و نوید محمدزاده تا کشتی‌گیرهای المپیکی و صادق زیباکلام.

 

این افراد به صحنه آمدند تا جور نهادهای دولتی و امدادی را بکشند. درست مثل ابرقدرت‌هایي که در فیلم‌هاي هالیوودی جور پلیس را می کشند.

 

این حضور پررنگ آدم مشهورها در زلزله کرمانشاه میتواند دو علت زیاد داشت باشد.

 

نخستین علت به نحوه کمک رسانی به زلزله زده‌ها در روزهای اول بر میگردد. تقریباً رسیدگی به زلزله زدگان به مخصوصاً در روستاها «فشل» بودو نهادهای مرتبط نتوانستند به خوبی این مناطق را پوشش دهند. عدم رسیدگی مناسب و اخباری که خود مردم شهر های کرمانشاه توسط فضای مجازی به گوش هم‌وطنان خود می‌رساندند باعث شد تا این آدم مشهورها تصمیم بگیرند به صحنه بیایند و به زلزله زده‌ها کمک کنند.

 

این افراد توانستند حجم خوبی از کمک‌ها رابه مناطق زلزله زده برسانند. دراین میان نقش علی دایی بسیار پررنگ بود.

 

به گزارش تالاب مضمون دوم اطمینان مردم به این چهره‌هاي تشخيص شده بود. مردم به کسانی که دوستشان دارند اطمینان کردند و پول‌هاي خود رابه آن ها سپردند تا به دست مردم برسانند. درکنار این افراد هلال احمر و نهاد دیگر هم بودند اما مردم ترجیح دادند پول خود رابه علی دایی، صادق زیباکلام و نوید محمد زاده بسپارند.

 

این افراد هم اطمینان مردم را بی پاسخ نگذاشتند و کمک‌ها رابه دست مردم زلزله رساندند.

 

نتیجه این حضور این هست که نهادهای مسئول نتوانستند به خوبی کمک رسانی را مدیریت کنند. اگر نهادهای مسئول به خوبی وظایف خود عمل میکردند قطعا شاهد این حجم بی‌برنامگی در کمک رسانی به زلزله زدگان نبودیم.

 

اینروزها در شهر های کرمانشاه شاهد حضور سوپرمن‌هایي بودیم. سوپرمن‌هایي که برخلاف ابرقهرمان‌هاي فیلم‌هاي هالیوودی کارهای عجیب‌وغریب نمیکنند و تنها از محبوبیت خود برای کمک به مردم بهرهگیری کردند.

 

جدیدترین مطالب سایت