فوت ناگهانی عارف لرستانی بازیگر معروف سینمای ایران

مجموعه : اخبار چهره ها
فوت ناگهانی عارف لرستانی بازیگر معروف سینمای ایران

علت مرگ عارف لرستانی 

عارف لرستانی بازیگر خوب کشورمون به تازگی به علت سکسکه های بسیار چندان به طرز عجیبی دست به دست مرگ داد و باری دیگر سینمای ایران را عزادار کرد .

 

علت مرگ عارف لرستانی خطای پزشکی بوده است؟

به گزارش تالاب هر چند خطای پزشکی در مرگ افراد مشهور بعد از درگذشت پر حاشیه عباس کیارستمی درباره چهره های سرشناس تکرار می شود اما این بار سپند امیرسلیمانی می گوید که بر اساس آخرین خبر از دوستش او به واسطه سکسکه در شب قبل به بیمارستان مراجعه کرده هست.

 

خشایار الوند فیلمنامه نویس هم روایتش را در رابطه با علت مرگ این بازیگر گفته هست:«من تا چند لحظه پیش در منزل عارف لرستانی بودم و طبق شنیده‌های من ظاهرا دیشب ایشان سکسکه‌اش میگیرد و چون مدت طولانی سکسکه‌اش بند نمی‌آمده به همراه همسرش به بیمارستان می روند آنجا دو آمپول آرامبخش البته دقیق نمیدانم، به او تزریق می شود و به منزل می‌ آید و می‌ خوابد اما متاسفانه در خواب سکته می‌ کند.

درباره سابقه بیماری مرحوم لرستانی عارف هیچ سابقه بیماری نداشت، ورزشکار بود و سیگار هم نمی‌ کشید.

 

متاسفانه عارف را خیلی زود از دست دادیم و باور مرگ او برای من و خیلی از دوستان دیگر سخت هست. خیلی از دوستان وهمکاران او الان در منزلش هستند و از این اتفاق شوکه‌اند و بسیار هم بی‌تابی میکنند. این اتفاق واقعا باورنکردنی بود.»

 

همچنین همسر این بازیگر در گفتگویش در رابطه با مرگ همسرش خطای پزشکی را تایید کرده است در گفتگویش با فارس مدعی شد که این هنرمند بر اثر قصور پزشکی جان خود را از دست داده است.

 

حالا روایت های متفاوتی از شیوه مرگ این بازیگر دوست داشتنی مطرح شده است که هنوز واکنشی از سوی مسئولان بیمارستان در پی نداشته است.

 

سایت تالاب این اتفاق را به خانواده ی محترم مرحوم و ملت ایران تسلیت عرض مینماید.

جدیدترین مطالب سایت