لباس های گران قیمت ملانیا ترامپ

مجموعه : اخبار چهره ها
لباس های گران قیمت ملانیا ترامپ

ال بر سر لباس گران قیمت ملانیا ترامپ

با حضور ملانیا فرامپ در کشور هاي گوناگون و پوشیدن لباسهای گوناگون در این نشست هامورد دقت همگان قرارگرفته هست.

 

ملانیا ترامپ همسر دونالد ترامپ رییس جمهور کشور آمریکا در جریان اولین سفر دیپلماتیک همسرش به مدت 9 شبانه روز و به 5 کشور دنیا لباس هایي گرانقیمت از برند مشهور ایتالیایی” دولچه اند گابانا” به تن کرده که ارزش مجموع آن ها بالغ بر صدها هزار دلار هست.

 

به گزارش تالاب تنها یک کت گل برجسته بانوی اول ایالات امریکا در سیسیل ایتالیا دقت ها را به خود جلب کرده و علت آن قیمت 51 هزار و 500 دلاری این کت بهاری از برند ” دولچه اند گابانا” هست.

 

نکته آنکه بر زمینه آمارها متوسط درآمد هر خانواده آمریکایی در سال 2015 اندکی بیش از 55 هزار و 700 دلار آمریکاست و کت رنگی بانوی اول کشور آمریکا تنها 4 هزار دلار ارزان تر از درآمد متوسط یک سال خانواده هاي آمریکایی هست.

لباسهای ملانیا ترامپ در جریان اولین سفر دیپلماتیک همسرش جنجال زیادی به پا کرده به ویژه آنکه او در جریان سفر به عربستان بعنوان یک کشور اسلامی محافظه کار روسری به سر نکرد ولی در جریان سفر به واتیکان و دیدار با پاپ یک تور مشکی روی سرخود انداخت.

 

لباس های گران قیمت ملانیا ترامپ

 

با وجودی که بعضی رسانه ها پوشش ملانیا ترامپ در جریان سفر به واتیکان را نوعی تقلید از رفتار بانوی اول سابق” میشل اوباما” میدانند – میشل اوباما نیز در سال 2009 و در جریان سفر به واتیکان و دیدار با پاپ سابق «پاپ بندیکت شانزدهم» نوعی روسری توری مشکی روی سر خود انداخته بود –

با این حال مقایسه عکس هاي دیدار روسای جمهور سابق کشور آمریکا از واتیکان نشان می‌دهد ملانیا در گزینه نوع پوشش خود از یک الگوی تقریبا نمونه با بانوان اول سابق پیروی کرده هست.

 

به گزارش تالاب:گفتنی هست غالب لباس هایي که ملانیا ترامپ در جریان اولین سفر خارجی بعنوان بانوی اول ایالات امریکا پوشیده بود از برند مشهور ایتالیایی ” دولچه اند گابانا“بوده هست.

که در عین زیبایی بسیار گرانقیمت می باشدبه نظر میرسد بانوی اول ایالات امریکا علاقه خاصی به این برند لباس ایتالیایی دارد چون در پرتره رسمی خود در کاخ سفید نیز کتی مشکی تولیدی این برند را بر تن دارد.

 

این برند ایتالیایی که دفتر مرکزی آن در میلان قرار دارد پس از انتشار پرتره رسمی ملانیا ترامپ از بانوی اول ایالات امریکا به خاطر علاقه و دقت خاصش به محصولات تولیدی این شرکت لباس، قدردانی کرده بود.

 

جدیدترین مطالب سایت