لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیا

مجموعه : اخبار چهره ها
لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیا

لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیا 

 

لیندسی لوهان یکی از تولید کنندگان معروف در جهان است در ادامه با لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیا سایت تالاب را دنبال کنید.

 

لیندسی لوهان ستاره هالیوودی که اخیرا همه جا با حجاب کامل دیده می شود اخیرا اعلام کرده که می خواهد در زمینه تولید پوشاک زنانه با حجاب فعالیت کند. لیندزی لوهان بازیگر مشهور هالیوودی با ارائه کالکشن لباس بیگانه نیست چرا که تاکنون در طراحیو تولید نوعی جوراب شلواری و ساپورت شرکت کرده بود. ولی به نظر می رسد این بار کالکشن متفاوت و پوشیده تری برای دنیای مد دارد!

 

به گزارش تالاب لوهان روز جمعه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد در حالراه اندازی خط تولید پوشاک جدیدی است.صرف نظر از اینکه در کنار عکس نوشته بود “خط تولید جدید به زودی از راه می رسد…. ”این بازیگر 30 ساله با عکسی که منتشر کرده بود، سرنخ بیشتری داده که خط تولید جدید وی ممکناست چه چیزی باشد!

لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیا

لیندزی لوهان در عکس ارسالی خود یک روسری سنگ دوزی شده به سر داشت و با آن سر و قسمتیاز صورت خود را پوشانده بود. از این رو عده بسیاری بر این باور هستند که مجموعه جدید وی روسریو لباس های پوشیده و حجاب دار است.به تازگی پس از آنکه لیندزی لوهان اظهار داشت با خواندن قرآن تسلی خاطر یافته، بسیاری بر این باورنداین بازیگر هالیوودی به دین اسلام گرویده است.

 

این ستاره اخیرا در مصاحبه در برنامه ای به نام “صبح بخیر بریتانیا” گفته بود در فرودگاه هیترو به دلیلداشتن حجاب به شکل نژادپرستانه ای رفتار خوبی با وی نداشتند.

لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیا

اسلام آوردن لیندسی لوهان،لیندسی لوهان با حجاب،لیندسی لوهان با حجاب مسلمان

 

مصاحبه جدید با لیندزی لوهاناو گفت:” چندی پیش به نیویورک پرواز داشتم. روسری سرم بود ولی در فرودگاه مرا متوقف کردند.این اولین بار در زندگیم بود که این طور نژادپرستانه با من رفتار می شد.”“او پاسپورت مرا نگاه کرد و نام و عکس لیندزی لوهان را دید و شروع به عذرخواهی کردن از من کردولی گفت: “روسری را از سرت بردار!””

 

“من روسری ام را برداشتم، برای من اشکالی نداشت. ولی چیزی که یک لحظه مرا ترساند این بود کهاگر این اتفاق برای زن دیگری می افتاد که با برداشتن روسری اش راحت نبود، چه می شد و چه احساسیپیدا می کرد؟! این نکته برای من جالب بود و از سوی دیگر به نوعی شوکه شدم.”
لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیاتیپ لیندزی لوهان در سفر اخیر به ترکیه

 

“نمی توانم هدف او را توضیح دهم. ولی تکان دهنده بود. من دوبار چک شدم تا مطمئن شوند. واقعا عجیببود و مرا ترساند. من اهل نیویورک هستم، در این شهر به دنیا آمدم و بزرگ شدم ولی با این رفتار کمی ترسیدم.”لیندزی اظهار داشت وی روسری را در حین ترک کشور ترکیه به سر داشت و آن را به احترام فرهنگآن کشور به سر کرده بود.

 

لازم به ذکر است پس از آنکه لیندزی لوهان عکسی از خود با روسری در شبکه اجتماعی منتشر کرد،موجی از انتقادها نیز به سوی او سرازیر شد و به این ستاره می گفتند وی از سمبل مذهب مسلماناناستفاده کرده است و عده ای نیز نظراتی با مضمون طرفداری از دونالد ترامپ و ضد اسلام برای او نوشتند.
لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیاجی جی حدید در جلد مجله مشهور Vogue با روسری

 

اخیرا مدل و ستاره مشهور جی جی حدید نیز پس از سر کردن روسری برای جلد مجله Vogueعربستان ، مورد انتقاد قرار گرفته بود و عده ای این ستاره فلسطینی-امریکایی را برای استفاده ازروسری سرزنش کردند.

لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیا

ستاره زن هالیوودی و تولید لباس محجبه اسلامی ،مسلمان شدن لیندسی لوهان

لیندسی لوهان مشهور ترین تولید کننده لباس با حجاب در دنیا

 

 

جدیدترین مطالب سایت