همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

مجموعه : اخبار چهره ها
همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

عکس هایی از کیم کارداشیان 

کیم کارداشیان یکی از خواننده ها و مدلینگ مشهور در دنیا هست که به شهرت بسیار زیادی مشهور شده هست . 

 

به گزارش تالاب فیزیک ناب او که همراه با چندین عمل زیبایی و ورزش های مخصوصاً و ناب به این شکل جذاب درآمده هست, تبدیل به یکی از مهمترین دلایل جذابیت کیم کارداشیان در صنعت مدو رسانه شده هست.این جذابیت در حدی هست که شمار زیادی از دختران و زنان در دنیا در تلاش هستند که اندام خودرا شبیه به کیم کارداشیان نموده و از استایل و تیپ او اطاعت کنند.

 

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

 

شهرت استایل کیم کارداشیان در صنعت مد
کیم کارداشیان یکی از موفق‌ترین افرادی هست که در صنعت مد فعالیت میکند; زیرا لباس هایی که او می پوشد به سرعت تبدیل به تصویر روی جلد مجله ها و نشریات مد و صنعت سرگرمی می‌شود و طرفداران بسیاری که در سراسر دنیا دارد, با الگوبرداری از لباس هایی که او پوشیده هست, به فروشگاه های لباس سرازیر شده و لباس های شبیه به لباس های کیم کارداشیان را تهیه می نمایند.

 

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

 

اما فعالیت های او به طراحی و پوشیدن لباس ختم نمی‌شود, جدیدا کیم کارداشیان برندلوازم آرایشی مختص به خودرا نیز وارد بازار نموده هست که با پیشباز بسیار زیادی در بین طرفدارانش روبه‌رو شده هست. چندی گذشته نیز برند عطر خود رابه بازار عرضه نمود کهاین برند هم با فروشی سرسام آور توانست تمام انتظاراتی که از یک مدل بسیار مشهور به اسم کیم کارداشیان وجود دارد را برآورده نماید.

 

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

نگاهی به زندگی کیم کارداشیان

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

 

زندگینامه و خانواده کیم کارداشیان
به گزارش تالاب کیم نوئل کارداشیان دختر وکیل بسیار مشهور کشور کشور آمریکا رابرت کارداشیان هست. او با این که پدری ارمنی و مادری اسکاتلندی- سوئدی دارد اما در کشور ایالات امریکا به دنیا آمده هست. در حال آماده مادر او کریس جنر هم یکی از افراد مشهور صنعت سرگرمی هست که البته به موجب برنامه تلوزیزیونی که مختص کیم و خانواده اش ساخته شد, شهرت بسیار زیادی در رسانه ها و صنعت مد و سرگرمی پیدا کرده هست.

 

همچنین ناپدری او که روزی از ورزشکاران مشهور و مدال آور در کشور ایالات امریکا بوده هست درسال های اخیر با تغییر جنسیت خود باعث مشهور شدن اکثر این خانواده در رسانه ها گردید. هیچکس فکر نمیکرد دختری که هنگامی به عنوان آرایشگر یک چهره مشهور دیگر به اسم پریس هیلتون وارد رسانه‌های مد و فشن شد,

 

بتوانند یکی از بزرگ ترین برند های تبلیغاتی دنیا را صاحب شده و تبدیل به یکی از مشهور ترین, مشهور ترین افراد صنعت مد و سرگرمی شود.اما کیم کارداشیان توانست با کمک رسانه‌های کشور ایالات امریکا این موقعیت بسیار فوق العاده رابه دست آورد و رویای خودرا جامه عمل بپوشاند.

 

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

 

نحوه مشهور شدن کیم کارداشیان
البته یکی از مهمترین اتفاقاتی که باعث شد کیم کارداشیان به یکی از مشهورترین انسان های روی زمین تبدیل شود پخش فیلم روابط خصوصی او با دوست پسر سابقش بر رویاینترنت بود. در هر صورت کیم با عنوان کردن این مسئله که اطلاعی از پخش فیلم نداشته از کمپانی پخش کننده این فیلم بر روی اینترنت شکایت کرد ودر انتها با دریافت 5 میلیون دلار غرامت, رضایت به عدم پیگیری پرونده داد.

 

زندگی و همسر کیم کارداشیان کانیه وست
در حال آماده کیم با همسرش کانیه وست که یکی از مشهور ترین خواننده های سبک رپ در کشور کشور آمریکا هست زندگی میکند. انها دارای دو فرزند می باشند و شایعاتی مبنی بر آنکه مقدور هست از طربق رحم اجاره ای فرزند سوم خود رابه دنیا بیاورند در نشریه های زرد پخش شده هست.

 

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

خانواده کیم کارداشیان

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

تصاویر کیم کارداشیان،کیم کارداشیان و کانیه وست،

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

 

برنامه تلویزیونی کارداشین ها
کیم کارداشیان با برنامه ای تلویزیونی به اسم کارداشیان ها که برنامه ای شبیه به مستندهای تلویزیونی هست, به شهرت جهانی دست پیدا کرد. درونمایه این برنامه به این شکل بود که دوربین های متعدد به همراه با او به صورت 24 ساعته در منزل حضور داشتند و از زندگی واقعی او و خانواده اش تصویر می‌گرفتند

 

و هر هفته به عنوان یک قسمت برای مردم به نمایش در می آمد. این برنامه به عنوان یکی از موفق‌ترین شوهای تلویزیونی در سراسر دنیا شهرت پیدا نمود.تا جاییکه کیم توانست جایزه معتبر امی را برای ستاره زن تلویزیونی درسال 2015 بخود اختصاص دهد. جایزه کیم کارداشیان برای فصل 2015- 2016 این برنامه تلویزیونی

 

نزدیک به 60 میلیون دلار بود. البته این رقم در مقابل درآمد های جانبی که از بابت کمپانی در این برنامه درسال کیم به دست آورده هست یعنی رقمی حدود 150 میلیون دلار بسیار رقم ناچیزی هست.

 

جواهرات گران قیمت کیم کارداشیان

یکی از مهمترین علائق کیم کارداشیان جواهرات هست ,که با توجه به این درآمد سرسام آور از برنامه تلویزیونی و شهرتش که سالانه به حساب او جاری میشود, می تواند به این علاقه خود با وسواس زیاد ودر انتها توجه رسیدگی کند. بهمین دلیل همواره یکیدیگر از دلایل شهرت کیم استفاده کردن

 

از جواهرات بسیار زیبا و گران قیمت بوده هست. اما این جنبه از شهرت زیاد نیز برای او بی خطر و ایمن نبوده هست. درسال گذشته هنگامیکه کیم کارداشیان برای افتتاح یک سالن مد به پاریس سفر کرده بود, با سارقان مسلحی در هتل خود روبه‌رو شده و وادار شد تمام جواهرات خود رابه انها بدهد.

 

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

تصاویر داغ کیم کارداشیان

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

 

هیکل جذاب کیم کارداشیان و ایجاد مد اخیر در اندام بانو ها
مضمون بسیار جالبی که در مورد کیم کارداشیان وجود دارد ظهور او در هنگامی هست که استاندارد جذابیت برای زنان لاغری بیش از حد و همین طور مو های بلوند و پوست سفید بود. او با عبور کردن از تمام این کلیشه ها توانست فیزیک خود و همین طور نحوه آرایشکردن و رنگ تیره موهایش را به عنوان سمبلی از جذابیت زنانه در نقاط مختلف دنیا به اثبات برساند.

 

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

 

با توجه به این که کیم کارداشیان یک مدل هست از لباس های بسیار زیادی استفاده می‌کند. این لباس ها از برندهای متمایز هستند که البته همگان در قرارداد با کیم کارداشیان هستند. بدین معنی که شمار زیادی از برندهایی که کیم استفاده میکند برند هایی هستند که بابت این که کیم کارداشیان آن ها را بپوشد به او پول پرداخت میکنند. اما او طی گفتگو ای اعلام کرد که به دو برند روبرتو کاوالی و لانوین علاقه بسیار زیادی دارد.

 

همه چیز در مورد مدلینگ کیم کارداشیان

کیم کارداشیان در صنعت مد و آرایشی

 

همان طور که اطلاعات دارید تمامی اعضای خانواده کیم به موجب برنامه تلویزیونی کارداشیان ها از شهرت مناسبی برخوردار هستند. دو خواهر تنی کیم کارداشیان به اسم کورتنی و کول کارداشیان و البته سه خواهر ناتنی به اسم‌های کیسی , کندل و کیلی جنر همگان در صنعت مد و سرگرمی فعالیت دارند. بنابر این خانواده بزرگ کارداشیان ها تبدیل به یک کارخانه پول سازی در صنعت مد و سرگرمی شده هست.

 

بطوری که کیم فصل پایان سریال خودرا خود تهیه کنندگی کرده و تمام خرج‌های تولید آن را خانواده کارداشیان ها پرداخت نموده اند. با توجه به شهرت این سریال آن ها توانستند از این فصل سریال سود سرشاری رابه جیب بزنند.

 

برای کسانی که در صنعت سرگرمی به کارهایی مانند مدلینگ, بازیگری یا خوانندگی مشغول هستند, واضح هست که مهلت چندانی برای درآمدزایی ندارد زیرا با افزایش سن و از دست دادن جذابیت های ظاهری درآمدشان نیز سیری نزولی خواهد داشت. آن طور که بنظر می رسد کیم نیز در انتهای دوره شهرت فزاینده

 

خود قرار دارد اما ستاره دیگری در این خانواده ظهور کرده و آن کسی نیست جز کندال جنر خواهر ناتنی کیم , که به موجب شهرتِ خواهر ناتنی خود توانسته وارد صنعتِ مد و غیر…شود شمار زیادی از کارشناسان صنعت مد اعتقاد دارند که ستاره بعدی این صنعت او خواهد بود.

 

جدیدترین مطالب سایت