نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

مجموعه : اخبار چهره ها
نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

جاوید، نقشی متفاوت تر از همیشه بـه نظر می رسد. علی شادمان بعد از 16 سال تجربه در سینما، تلویزیون و تئاتر با نقشی که در سریال «سرکش» بـه او واگذار شده دیگر باید واقعا شاد باشـد. «جاوید» از بهترین نقش‌های سریال هاي شبکه نمایش خانگی سرکش اسـت. حساب شده بـه نظر می‌آید و با کلیـشه فاصله دارد و بازی شادمان هم دیـدنی اسـت.

 

بیوگرافی علی شادمان

نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

محمد علی شادمان بازیگر سینما و تئاتر ایران متولد 4 آذرماه سال 1375 در ایلام اسـت. او درخانواده اي تحصیل کرده بـه دنیا آمد و پدر وی استاد دانشگاه اسـت و دکترای تاریخ دارد. مادر او فرهنگی اسـت. محمد علی فقط یک خواهر بـه نام آرینا دارد که بسیار بـه هم دیگر علاقمند هستند. محمد علی شادمان در حال حاضر مجرد اسـت.

 

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال یاغی چه کسانی هستند؟ + بیوگرافی و عکس بازیگران سریال یاغی

 

تحصیلات و موفقیت های علی شادمان

نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

شادمان فارغ التحصیل رشته کارگردانی مقطع کارشناسی اسـت، اما بـه بازیگری علاقه بیشتری دارد. با اینهمه بازی در نقش اول فیلم مردن در آب مطهر ساخته نوید محمودی برای شادمان رسیدن بـه اوج در سینما بود. او برای بازی دراین فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم در سی و هشتمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

 

بیشر بخوانید: سریال یاغی و بیوگرافی بازیگران + عوامل سریال یاغی

 

فعالیت های هنری علی شادمان

نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

شادمان در ده سالگی بـه دلیل توانایی اش در نواختن ویلن توسط رسول ملاقلی‌پور بـه سینمای کشور ایران معرفی شد و با ایفای نقش در فیلم درام میم مثل مادر خوش درخشید و برنده جایزه بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌ المللی فیلم رشد شد. علی شادمان پس از بازی در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری درسال 1392 و کیمیا درسال 1394 شناخته شد.

 

بازی در سریال یاغی

نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

اوج شهرت او بازی در سریال سرکش بـه کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی بود. فیلمنامه سریال سرکش را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی بـه رمان «سالتو» بـه نگارش درآورده‌اند.متاسفانه عده اي از آثاری که محمد علی شادمان در ان نقش آفرینی کرده بـه دلایل مختلف پخش نشده اند، از جمله «صد سال بـه این سال‌ ها»؛ «زمانی برای دوست داشتن»؛ «رویای سینما»؛ از «سرزمین کهن»؛ «اروند»

 

استایل علی شادمان

نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

‎علی شادمان که از سال 1385 با فیلم «میم مثل مادر» بـه کارگردانی رســول ملاقلی پور وارد عرصه نمایش شـده مسیری با تجـربه هاي‌ زیاد و دشوار را پشت سر گذاشته اما او دراین سال ها مثل تمـام هنرمندانی که مشهـور میشونـد از نظر ظاهـر و استایل تغییراتی داشته.

 

‎موضوعی که در مورد علی شادمان واضح بـه نظر می رسد این اسـت که او از ان دسته افرادیست که در اکثر مواقع در روزهای گرم سال پوشیدن تی شرت ساده تک رنگ و بدون طرح را ترجیح می‌دهد. او این آیتم رابا انواع شلوار مثل جین و راسته و پیلی دار هماهنگ می کند و اکسسوری بـه کار نمی برد. اگه شـما هم از گروهی هستید که تی شرت ساده را کسل کننده می‌دانید،کاملا در اشتباهید.

 

تک رنگ بـه این معنی نیست که شـما یک رنگ یا یک بافت دارید. در واقع تی شرت تک رنگ بـه دلیل ترکیبهای متعددی که میتوانید با ان بـه دست بیاورید، زیبا و هیجان انگیز اسـت. مثل تیشرتهای ساده علی شادمان.

لباس های خاص علی شادمان

نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

‎نکته ظریفی که در مـورد او میشـود گفت این اسـت که بـه پوشیدن جورابهای رنگی ان هم رنگ هاي گرمی مثل زرد و قرمز علاقه داشته و یا همان‌ گونه دارد. مثلاً در جشنواره جهانی فیلم فجـر پوشـشی سراپا مشکی انتخاب کرده بـود که فقط با جورابهای زرد بـه این ظاهر رنگ وارد کرده بود.

 

‎بـه احتمال فراوان، بلـوز یقه اسکی یکی از لباس هاي مورد علاقه علی شادمان اسـت.

 

علی شادمان با یقه اسکی هم کت و شلوار رسمی پوشیده و هم ان را بـه شکل آسان و نیمه رسمی با کاپشن مدل موتـورســواری هماهنگ کرده و نشان داده که می تواند یقه اسکی محبوبش را بـه سادگی ست کند.

 

بیشتر بخوانید: عکس و آدرس اینستاگرام بازیگران سریال یاغی

 

‎تنوع در مدل ریش و مو

نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

‎نکته دیگری که در مورد استایل علی شادمـان جلب توجه می‌کند مدل مو و ریش اوسـت. حداقل در تصاویر مختلفی که از او وجوددارد بـه خـوبـی مشاهـده می‌شود که ایـن بازیگر در تمام موارد سعی داشتـه تغییر در مدل ریش و موهایش داشته باشد. مو هاي فر او دستش را در تنوع باز می گذارند.

 

ورزش کردن علی شادمان

نگاهی به استایل علی شادمان، بازیگری سریال یاغی!

‎شاید شـما هـم مـتـوجه شده باشیـد که انـدام علی شادمان در قسمتهای پخش شـده در سریال سرکش چقدر متفاوت و ورزیده تر از قبـل شده. بـه نظر می‌آید که علی شادمان بـرای این که مناسب ایفای نقش یک کشتی گیر باشد، تلاش زیادی برای تغییر اندامـش هم داشته اسـت. 

جدیدترین مطالب سایت