چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید

مجموعه : اخبار چهره ها
چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید

دلیل معروفیت کیم کارداشیان چیست؟

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید ؟ کیم کارداشیان یک چهره بسیار منفور درنظر سنجی ها ولی محبوب در بین دنبال کننده های‌ اینستاگرام خود میباشد که عضو خانواده کارداشیان ها میباشد، دقیقا هنوز معلوم نشده که دلیل مشهور شدن او چیست، پایین تر درباره او بیشتر توضیح می‌دهیم.

 

علت شهرت یافتن کیم کارداشیان چیست؟

کیم کارداشیان هیچ هنر خاصی ندارد، نه خواننده است، نه بازیگر، نه ورزشکار. او فقط «هست». یک روزنامه‌نگار درباره‌اش نوشته است کارداشیان «قابلیت محض» است.

 

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید

 

وضعیتی که آدم‌ها فکر می‌کنند اگر بـه ان‌جا برسند، از آن بـه بعد هر چـه بخواهند برایشان مهیاست. چهره ‌ای فرا انسانی و بدنی که بیشتر نوعی نظریۀ انتزاعی به نظر می‌رسد تا جسمی فناپذیر.

 


مطالب مشابه : بیوگرافی کیم کارداشیان


 

نکاتی که شاید در مورد کیم کارداشیان ندانید

او نسخۀ جدیدی از انسان است. کسی که حتی در نزدیک‌ترین قلمروی انسانی بـه خودش، یعنی دنیای مُد، همچنان بیگانه‌ای عجیب و غریب است. مردم کار‌های‌ کارداشیان‌ها را دستمایه طنز میکنند.

 

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید؟

 

ویرد ال یانکوویچ یک واحد زمانی بنام «کارداش» ساخته که معادل ۷۲ روز است؛ یعنی همان مدت زمان میان ازدواج و طلاق کارداشیان از کریس هامفریز.

 

ایتان زاکرمن، استاد دانشگاه ام. آی. تی، اصطلاح «کارداشیان» را به‌عنوان واحدی برای سنجش شهرتِ ناروا وضع کرده است:

یک «کارداشیان» معادل توجه رسانه‌های جهانی بـه کیم کارداشیان در طول یک روز است که براساس جستجو‌های گوگل اندازه‌گیری می‌شود.جان هام و دنیل کریگ هم اخیراً خانوادۀ کارداشیان را «احمق‌های ملعون» نامیده‌اند.

 

دلیل نفرت مردم از خانواده کارداشیان ها چیست؟

فریبندگی بدون اصالت پدیده‌ای همچون کارداشیان ؛ دلیل نفرت از او را روشن میکند. نخست این که، خانوادۀ او نوعی شهرت حاشیه‌ای برای خود دست و پا کرده است و بیش از یکبار در رسوایی شخصیت‌های معروفی، که بهترین دوستان‌شان بوده‌اند، سهیم شده است. ابتدا سروکلۀ پدرشان، رابرت، پیدا شد که درخلال دادگاه او.

 

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید

 

جی . همیشه کنار او می‌نشست. بعد کیم آمد؛ در زیر لوای پاریس هیلتون در فرش قرمزی در اوایل قرن. سپس در حرکتی مشکوک بـه سمت مرکز توجهات، فیلمی از رابطۀ جنسی کیم هم بـه بیرون نشت کرد؛ فیلمی که او در بخش عمدۀ ان در حال آدامس جویدن بود. برنامۀ واقع‌ نمای شبکه «ای!» کل تخم و ترکۀ کارداشیان را به مردم معرفی کرد.

 


مطالب مشابه : کیم کارداشیان در انتظار دومین فرزندش + عکس


 

منفور و مشهور

در این برنامه بروس جنر، قهرمان سابق المپیک و پدرخواندۀ کیم نیز حضور داشت و با هلیکوپتر‌های کنترلی ‌اش بازی می‌کرد، این درحالی بود که یکبار، همسر او مقابل دوربین خودش را خیس کرد، و بعد بـه تبلیغ پوشک مخصوص بی‌اختیاری ادرار پرداخت.

بـه‌نظر می رسید خانواده مطلقاً سر سازگاری با ان خط و مرز‌هایی را ندارند که بـه بقیۀ مـا احساس نظم را در جهان می‌بخشد.

 

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید

 

دیدن این که کارداشیان‌ها مرز‌های میان خود و دیگری، خصوصی و عمومی، جسم و جان، کار و تفریح، واقعی و قلابی را سرخوشانه زیرپا می‌گذارند و از این رهگذر بـه موفقیت می رسند، تصورات‌مان را درمورد این که چـه چیزی درست است، بـه چالش میکشد.

 

این که با مردانی قرار می‌گذاشته که اسم‌شان با ک شروع می شود «کریس، و حالا هم کانیه وست» اتفاقی است، یا دارد از الگوی مادرش، کریس جنر، پیروی می‌کند.

 

به نظر می رسد اسم دخترهایش را نه از کتاب اسم‌های کودکان، بلکه از یک راهنمای برندینگ انتخاب کرده باشد؛ کیم، کلویی، کندال، کِیلی. «اصلا چـه اهمیتی دارد؟ کلویی در پنج سال گذشته بـه یکی از پر طرفدارترین اسامی کودکان تبدیل شده است.» یک حسی می‌گوید همه ی چیز برای فروش است و هیچ چیز نباید از قلم بیافتد.

 

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید

 

شغل کیم کارداشیان دقیقا چیست؟

شغل کیم، به طور اخص، این است که خودش باشد «یا ان نسخه‌ای از خودش باشد که مردم میخواهند» و بدین منظور بی وقفه کار می‌کند.

 

او تصمیم گیری روزانه دربارۀ برق‌لب‌اش را به هوش گروهی تفویض میکند، و برای انتخاب نخستین موسیقی رقص در مراسم عروسی‌اش از «نازنازی‌های وفادارش» نظر می‌گیرد. کیم احتمالاً نخستین آواتار انسانی است که در یک بازیِ نقش‌آفرینی آنلاین، با کاربران فراوان، بازی میکند.

 


مطالب مشابه : عکس جدید کیم کارداشیان در کنار ناپدری تغییر جنسیت داده اش


 

کارداشیان ها از جا شهرت یافته اند؟

دقیقاً از همین روی است که او، با ۱۵.۷ میلیون دنبال کننده، نهمین انسان پرطرفدار در توییتر است. به همین دلیل است که اخیراً؛ بـه گفتۀ یکی از کارشناسان برندینگ، به طور مشترک با اسنوکی در رأسِ شاخصِ وفاداری بـه سلبریتی قرار گرفته است، و این نیز که او گران‌قیمت‌ترین هنرپیشۀ تلویزیونی در سال گذشته بود، دلیل دیگری ندارد. انچه به نظر برخی مادی‌گرایی احمقانه می‌آید، در نزد عده‌ای دیگر رؤیای امریکایی است.

 

چیزی که بعضی پُرگویی دربارۀ زندگی شخصی دیگران میدانند، برای عده‌ای دیگر شنیدنی است. هر طور در مورد کارداشیان ‌ها، و برنامه‌های گوناگون ‌شان فکر کنید، محال است ببینید جیغ و داد بـه راه می‌اندازد و دروغ می گویند،

 

اما در عین حال از یکدیگر حمایت میکنند و با هم ارتباط دارند و این فکر بـه ذهن‌تان خطور نکند که این شیوۀ عجیب و غریب زندگی، نوعی الگوی سودمند برای همبستگی خانوادگی است.

 

کیم و غرق در دنیای مد و فشن

پکیم در جهان مُد جایی برای خود باز کرده است. او علاقۀ حرفه‌اش بـه مد را با طراحی گنجۀ لباس آغاز کرد. کیم و خواهرانش مالک فروشگاه‌های زنجیره‌ای لباس با نام دش، و یک «فروشگاه سبک زندگی» بنام کارداشیان کِی‌اوس در لاس وگاس هستند. میگوید: «مـن عاشق طراحی‌ام. هر روز صبح با خواهرهایم دربارۀ طراحی‌های مختلف صحبت میکنم»

 

رابطه کانیه هم با مُدِ حرفه‌ای تهی از پیچیدگی نیست. او هم خط تولید لباس دارد و آرزوی پذیرفته‌شدن از سوی سرشناس‌های نمایش‌های مد را در دل می‌پروراند. او، برخلاف سلبریتی‌هایی که از دور دستی بر آتشِ مد دارند، طی سال‌های گذشته ان قدر در نمایش‌های مد شرکت کرده که بعید نیست با یک سردبیر مُد اشتباهش بگیرند.

 


مطالب مشابه : عکس های جذاب و متفاوت کیم کارداشیان در تبلیغات برند hype


 

قضیه کیم کارداشیان و کانیه وست چیست؟

آنا وینتور، کرین رویتفلد و اولیویر تی‌اسکینز را به نخستین نمایش مُد خودش، در افتتاحیۀ مجموعۀ زنانه‌اش در پاریس در پاییز گذشته، کشاند.

 

کامیه، عنوانی که روزنامه‌های زرد بر ان دو نهاده‌اند، می‌توانست تبدیل بـه یک زوج قدرتمند در عالم مد شد. با این حال کانیه، با وجود همه ی ان انتقادات، هنوز هم نسبت بـه کیم، اشتیاق بیشتری در محافظانِ دنیای مد بر می‌انگیخت.

 

نفوذ بی‌حد و حصر کارداشیان‌ها دقیقاً در نقطۀ مقابل جهان مد است؛ جهانی با حصار‌های محافظ و تمایز‌های سفت‌وسخت. کیم کارداشیان –کامجویی با بدنی خوش‌تراش و سرینی بزرگ، عیاش و سرمایه‌داری تمام‌عیار- توهین بـه تمامی مقدسات مد است.

 

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید؟

 

نمی توان برای مدلی که ظاهرش را به یک امپراتوری تجاری بدل کرده است، عنوانی جز – کارآفرینِ- تحسین برانگیز به کار برد، با این حال این جهان، جهان مدل‌هایی همچون کیم نیست.

 

مد حلقه اتصال این زوج بوده است

 


مطالب مشابه : تصاویری از مراسم عروسی کیم کارداشیان و کانیه وست


 

کیم کارداشیان میگوید:

اگر مـا جلسه طراحی لباس داشته باشیم.

وقتی برگردیم در مورد جلسه صحبت می کنیم.

این عالی است چرا که:

اگر با کسی صحبت کنی که حرفت را می‌فهمد

میتوانی با او عمیق‌تر و عمیق‌تر شوی…

این هم یک شباهت بامزه است که مـا داریم.

فکر میکنم تفاهم مهم است.

وقتی بـه اواخر زندگی برسیم

و در 80 سالگی دونفری جایی نشسته باشیم.

باید چیز‌های مشترکی باشند

که درموردشان حرف بزنیم.

فکر میکنم این موضوعی است که:

قبلاً بـه اندازۀ کیفیت شخصیت فرد بدان اهمیت نمی‌دادم.

 

چیز هایی که در مورد کیم کارداشیان نمیدانستید

 


مطالب مشابه : دختر جذاب وبلاگ نویس که همزاد کیم کارداشیان است (عکس)


 

سخن آخر درباره کیم کارداشیان

او در بطن صنعت سرگرمی رشد کرد. پدرش وکیل بود و بیشتر در صنعت موسیقی فعالیت میکرد. بچه‌های کارداشیان بـه کنسرت‌های زیادی می‌رفتند،

 

بـه پشت صحنه‌ها سر می‌زدند و همیشه در خانه‌شان آر اند بی پخش میشد. در نوجوانی چند سالی دوست دختر تی. جی. جکسون، پسر تیتو، بود.

 

رابرت کارداشیان، بعد از دادگاه او. جی، سراغ یک فالگیر رفت؛ «او بـه فالگیری اعتقادی نداشت و بنابراین نمیخواست کسی بفهمد، اما فالگیر بـه او گفته بود نام خانوادگیِ تـو، کارداشیان، در سرتاسر جهان مشهور خواهد شد. پدر مـن هم می‌گفت قرار نیست چنین اتفاقی بیافتد؛ این زن دیوانه است».

 

بـه طور کلی کیم کارداشین جز یکی از مشهور ترین و معروفترین چهره های‌ امروز اینستاگرام بـه شمار می‌رود و در دنیای مد هم خودش و خانواده‌اش جایگاهی کسب کردند.

جدیدترین مطالب سایت