گریم جنجالی رعنا آزادی در فیلم جدیدش (+عکس)

مجموعه : اخبار چهره ها
گریم جنجالی رعنا آزادی در فیلم جدیدش (+عکس)

گریم رعنا آزادی 

در چند روز پیش هجمه اي سنگین در فضای مجازی راه افتاد و عکسی ترسناک از رعنا آزادی منتشر شد و شایعه ها از تصادف این بازیگر بود .

 

گریم جنجالی رعنا آزادی در فیلم جدیدش (+عکس)

تصادف رعنا آزادی 

 

به گزارش تالاب این عکس ترسناک در واقع گریم حرفه ای بر روی صورت این بازیگر خانم هست.عکس گریم رعنا آزادی ور در فضای مجازی سرو صدا کرد و موج از وحشت به راه انداخت. نوع گریم رعنا آزادی ور در یک فیلم سینمایی به کارگردانی هومن سیدی خبرساز شد .

 

رعنا آزادی بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در فیلم “مارمولک” فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد.

 

وی در فیلم درمورد الی نقش همسر یکی از زوج‌هاي جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر هست و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌هاي داستان با اتفاقات روبرو میشود.

 

 

به تازگی تصویری از “رعنا آزادی فر” بازیگر در فضای مجازی در حال دست به دست شدن می باشد که کاربران با مشاهده آن دچار وحشت و ترس می‌شوند.

 

این عکس تصویری از تست گریم ترسناک این بازیگر زن هست که در اثر سینمایی جدیدش بر روی صورت وی اجرا شده است.گفتنی است؛کارگردانی این فیلم برعهده هومن سیدی می باشد.

جدیدترین مطالب سایت