آرزوی برزو ارجمند

مجموعه : اخبار چهره ها
آرزوی برزو ارجمند
از ته دل آرزو داشتم که پدرم زنده بود و من این فیلم را در کنار او می­‌دیدم.

 

آرزوی برزو ارجمند

 

جلسة پرسش ­و پاسخ فیلم “چهارشنبه 19اردیبهشت” با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

 


آرزوی برزو ارجمند 
 
وحیدجلیلوند: من فیلمی را ساختم که نیستم

 

در ابتدای جلسه وحیدجلیلوند کارگردان این فیلم از تماشاگران برای حضور و تشویقشان تشکر ویژه کرد و در ادامه، مهمترین ویژگی اثرش را در مولف بودن تمام عوامل فیلم دانست. 

 

او گفت: در این فیلم تمام عوامل در پشت و جلوی صحنه به معنای واقعی مولف بودند و من این مولف بودن را در تمام آن­ها به وضوح مشاهده کردم.

 

نیکی­ کریمی نیز در ابتدای صحبتش یاد زنده ­یاد انوشیروان ­ارجمند را گرامی داشت و در ادامه از علاقه‌­اش به همکاری با کارگردانان جوان گفت.

 

کریمی همچنین در مورد جلیلوند اظهار داشت: این فیلم علاوه بر فیلم­نامه بسیار خوب، کارگردانی با اشتیاق و پایبند به کار داشت که نسبت به کار بسیار سختگیر و حساس بودند.

 

زرنگار یکی از سه فیلم­نامه نویس این فیلم نیز مهم­ترین امتیاز این اثر را در هماهنگی بسیار خوب در بین گروه دانست.

 

برزوارجمند هم گفت: من امروز از ته دل آرزو داشتم که پدرم زنده بود و من این فیلم را در کنار او می­‌دیدم. من در سینما آدم بد شانسی بودم و این بار شانس به من روی ­آورد. بیست­ سال منتظر بازی این نقش بودم و خوشحالم فرصتش را به دست­ آوردم. درست است که این نقش کوتاه بود اما من منتظرش بودم.

 

در ادامه این نشست نیکی ­­کریمی در مورد تجربه کارگردانی­‌اش و تاثیر آن بر بازیگری او و ترجیح میان این دو حرفه  گفت: من در بیست ­وپنج سال تجربه کاری‌­ام خوشبختانه در فیلم­‌های خوبی بازی کردم و در مجموع ترجیح می­دهم در فیلم­های سینمای متفکر که به من انرژی می­دهد کار کنم، چرا که هیچ چیز ارزش ندارد تا باعث شود در فیلم­های بد بازی کنم و خوشحالم که امسال در فیلم­های خوبی ایفای نقش­کرده­ ام. او درپایان صحبت­ هایش گفت: لازم است جای امیرآقایی را خالی کنیم چرا که او در این فیلم واقعا تلاش کرد و بازی درخشانی داشت.

 

جلیلوند در پاسخ پرسشی که کار او را بازنمایی اجتماعی می­دانست گفت: من در این کار تلاش کردم یک نقداجتماعی رئالیستی با لایه ­های پنهان داشته­ باشم اما هدفم شعار دادن نبوده ­است. در واقع این فیلم هم نقد اجتماع و انسان و هم ستایش اجتماع و انسان است. او در پاسخ این پرسش از سحراحمدپور برای بازی درخشانش تقدیر و برای سخت­گیری به او عذرخواهی کرد.

 

تهیه و تنظیم : بخش اخبار تالاب

جدیدترین مطالب سایت