گلاره عباسی درگیر خرید جهیزیه + عکس

مجموعه : اخبار چهره ها
گلاره عباسی درگیر خرید جهیزیه + عکس

بازیگر جوان و موفق کشورمان که به تازگی ازدواج کرده است عکس هایی از خرید جهزیه اش را منتشر کرد.  گلاره عباسی، متولد 1362 در تهران است و فارغ التحصیل رشته معماری که در دانشگاه هنر خوانده است و از سال 82 وارد عرصه بازیگری شد.

 

وی طی مصاحبه ای که با مجله‌ی خانواده ی سبز داشت،نظر خود را درباره ازدواج اینگونه توضیح داد: ازدواج کردن و تشکیل خانواده دادن خیلی خوب است به شرط اینکه انتخاب آدم درست باشد.

 

گلاره عباسی همچنین درباره ی ازدواج خود گفت: این مرحله از زندگی را به خدا واگذار کرده و منتظر است تا قسمت خود سر برسد و اما حالا قسمت او بالاخره فرا رسیده و در تاریخ 25 تیر 1394 در روز آخرین پنج شنبه ی ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان این پیوند آسمانی را با آقای « ادیب راد » بسته است.
وی هم اکنون درگیر خرید جهیزیه است و تصاویر خریدهایش را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

گلاره عباسی درگیر خرید جهیزیه + عکس

اولین های خانه ی ما”…..من و بی خوابی از شوق خرید های كوچك و بهانه های زیبای خوشبختی این روزهای من …دلتون شاد و دعای خیرتون مثل همیشه بدرقه راه من …

گلاره عباسی درگیر خرید جهیزیه + عکس

اولين گلدان خانه ما ….اين عكس را گرفتم كه براي همسر جان بفرستم كه ديدم عكس كودكی هم به زور خودشو در عكس جا داده و دوست داشتم برای شما هم بگذارم .كودكی من و گلدان امروزم….بدی كيفيت عكس هم مربوط به ويروس سرماخوردگی امروز منه شما مواظب خودتون باشيد.

گلاره عباسی درگیر خرید جهیزیه + عکس

خوشحالم كه امروز با سليقه اين جمع مهربان يك يادگاری ماندگار به “خانه ما”اضافه شد. يك خاطره  شيرين از شيراز و برنامه خوشا شيراز

 

عکس های ازدواج گلاره عباسی

عکس های جذاب و متفاوت گلاره عباسی بعد از ازدواج

بیوگرافی بازیگر گلاره عباسی

 

باشگاه خبرنگاران

جدیدترین مطالب سایت