با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

با این چند نکته همه عاشقت میشن

همه ی ی دوست دارند که تحسین شوند و از نظر بقیه دوست داشتنی به نظر بیایند برای اینکه فردی محبوب باشید که همیشه از حضور شما لذت ببرند باید ویژگی هایی خاصی داشته باشید. تقریبا همه ی ی دوست دارند در یک جمع محبوب باشند.

 

با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

 

افراد خوب از بودن در کنار یکدیگر خوشحال هستند، آن ها خوبی را به دیگران القا میکنند و احساس بی نظیری نسبت به خود دارند. افراد خوب بسیار تاثیرگذار هستند و دوستان واقعی بیشتری دارند. آن ها صادقانه به دیگران اهمیت می دهند و افکار، اعمال و سخنان شان منعکس کننده رفتارشان است.

 

به قول معروف مهم بودن خوب است اما خوب بودن مهم تر است. اما چگونه می توان محبوب دیگران شد؟ برای آگاهی نسبت به این موضوع در این قسمت از سبک زندگی تالاب همراه ما باشید.

 

با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

 

آن تایم باشید

وقت شناس بودن برای یک قرار ملاقات یکی از مهم‌ترین راه ها برای علاقه مند کردن دیگران نسبت به خود است. این رفتار به اطرافیان تان نشان میدهد که شما به او و وقتش احترام می گذارید.

 

همچنین نشان می دهد که شما نظم دارید، مسئولیت پذیر و قابل اعتماد هستید و به قول خود عمل میکنید. هیچ کس دوست ندارد منتظر بماند بنابراین نباید دیگران را در انتظار خود نگاه داریم.

 

با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

 

همه ی ی ما گهگاهی موقعیت های‌ اضطراری غیر منتظره ای را تجربه می‌کنیم که نمیتوانیم از آن اجتناب کنیم و درچنین مواردی باید هرچه سریع تر شخصی که منتظرمان است را مطلع کنیم و از اینکه نمی توانیم سروقت حضور داشته باشیم عذرخواهی کنیم

 

اما مهم است به یاد داشته باشید ماندن در ترافیک در ساعات شلوغی ، بیش از حد خوابیدن به دلیل کوک نکردن ساعت زنگ دار، گم کردن سوئیچ ماشین و … بهانه های‌ ساده انگاری است که فقط عدم نظم و انضباط شما و بی احترامی به شخص مقابل را نشان میدهد.

 

با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

 

با انتقاد کردن خداحافظی کنید

یکی از راه های‌ محبوبیت نزد دیگران این است که درباره ی آن ها و موقعیت های‌ خاص کمتر قضاوت و انتقاد کنید. همیشه سعی کنید به نیمه پر لیوان نگاه کنید و از انتقاد و ابراز نارضایتی خودداری کنید.

 

همیشه شرایط و افرادی وجود دارند که ایده آل نیستند اما دائم انتقاد کردن فایده ای ندارد زیرا فقط منفی نگری شما را تقویت میکند. به جای شکایت کردن از باران از آن لذت ببرید. به جای اینکه از شخص دیگری آزرده شوید سعی کنید خوبی های‌ او را ببینید.

 

با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

 

همیشه بخندید

لبخند زدن و خندیدن شما را به فردی محبوب تبدیل میکند. در این میان سعی کنید از لبخند های‌ ساختگی خودداری کنید زیرا مردم عدم صداقت شما را متوجه می شوند. لبخند واقعی باعث میشود قلب نیز احساس خوبی داشته باشد.

 

این نشان دهنده خوش بینی، خوشبختی و یک لذت کلی است که مسری میباشد. از این گذشته، هیچ کس دوست ندارد با یک شخص مالیخولیایی ارتباطی داشته باشد.

 

با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

 

در مورد خودتان صحبت نکنید

همه ی ی ما صدای خود را دوست داریم اما این بدان معنا نیست که صرفا از خودمان تعریف کنیم، علاوه براین، برقراری یک ارتباط صحیح دو طرفه بوده و صحبت یک نفره نیست.

 

خوب نیست از زندگی، احساسات و موفقیت های‌ خود به دیگران بگویید تا آن ها شما را بشناسند و درک کنند. با این حال، افراد زیادی هستند که این کار را انجام می دهند و این باعث ناراحتی اطرافیانشان خواهد شد.

 

به دیگران اهمیت بدهید

به جای اینکه مدام در مورد خودتان حرف بزنید، به دیگران نیز توجه کنید. از آن ها سوال کنید و شنونده خوبی باشید. شما می توانید در مورد چگونگی روزشان، خانواده، گفتگو شغلی اخیرشان، احساسات و … سوال کنید

 

توجهشان را به خود جلب کنید ،با توجه به اینکه آن ها چه میگویند و بدون توجه به اینکه شما با آن ها موافق هستید یا خیر ، به صحبت هایشان گوش دهید تا از شما قدردانی کنند.

 

حد شوخی را رعایت کنید

داشتن حس شوخ طبعی و توانایی خنداندن دیگران روز شما را به خوبی رقم میزند اما مهم است که به یاد داشته باشید دیگران را سوژه خود نکنید . اگرچه ممکن است در واقع منظوری نداشته باشید اما سوژه کردن دیگران اغلب باعث صدمه زدن و خجالت آن ها خواهد شد . مطمئن شوید که شوخی شما باعث خجالت آن ها نشود.

 

به خودتان هم بخندید

این عادت را در خود ایجاد کنید که خیلی جدی نباشید و بتوانید به خود بخندید. این حرکت به دیگران نشان میدهد که خود خواه نیستید و این فضیلتی است که دیگران بسیار آن را قدردانی میکنند. عده ای از بهترین و محبوب ترین بازیگران طنز در جهان، ابتدا از خودشان شروع می کنند.

 

در جملات تان تان ” لطفا ” و “متشکرم” استفاده کنید

شاید این جمله پیش پا افتاده به نظر برسد اما بسیاری از افراد در جهان از قدرت رفتار و کلام درست به ویژه گفتن کلمات ” لطفا” و “متشکرم” غافل هستند. مودب بودن یکی از موثر ترین راه ها برای علاقه مند کردن دیگران نسبت به خود است.

 

این کار به دیگران نشان می دهد که شما از آن ها، کمک یا تلاش هایشان قدردانی میکنید. در واقع تا میتوانید از این کلمات استفاده کنید. صرف نظر از اینکه با یک گارسون در رستوران تعامل دارید یا پستچی، رئیس یا یک فرد میلیاردر ، هرگز قدرت مودب بودن را با ذکر این کلمات دست کم نگیرید.

 

با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

 

صمیمانه عذرخواهی کنید

همه ی ی در زندگی اشتباه می کنند. توجه به این نکته بسیار مهم است که این بخشی از فرآیند یادگیری در زندگی است. وقتی دیگران را ناراحت میکنید، انتظارات آن ها را برآورده نمی کنید و . . . در چنین مواردی لازم است که صمیمانه عذرخواهی کرده و ابراز پشیمانی کنید. این نشانه ضعف نخواهد بود بلکه قدرت و فروتنی شما را نشان میدهد و باعث میشود تا محبوب دیگران شوید.

 

غیبت ممنوع

هیچ کس دوست ندارد بددهن باشد یا غیبت دیگران را بشنود ، حتی اگر آن غیبت درست باشد . اگر شخصی از کسی غیبت میکند و شما در کنار او هستید مطمئن باشید روزی نیز او پشت شما غیبت خواهد کرد. افراد نابالغ وقت خود را صرف صحبت و غیبت کردن از افراد دیگر میکنند. این جمله را به خاطر داشته باشید که اگر حرفی برای گفتن ندارید ، سکوت کنید.

 

با این چند روش همه رو از خودت راضی نگهدار

 

اگر به زندگی افراد موفق نگاهی بیندازید شاهد آن خواهید بود که اکثریت نشانه هایی که بالاتر خدمتتان گفتیم را دارا هستند ، شما با رعایت کردن بعضی هایشان هم محبوبیت خوبی در میان اطرافیان و جامعه پیدا کنید.

جدیدترین مطالب سایت