ترک 8 عادت بد در زندگی زناشویی

ترک 8 عادت بد در زندگی زناشویی

این 8 عادت بد را در زندگی زناشویی باید ترک کنید تا زندگی خوشی را در کنار هم داشته باشید.

 

آیا از عادات بد ازدواج آگاهی دارید؟
در این مقاله، ساری هارر و ریتا دماریا، عادتهایی که شما باید از آن دوری کنید را متذکر می شوند تا یک ازدواج پایدار و مملو از عشق داشته باشید.

 

1 – دلیل و برهان را کنار بگذارید.
زندگی، میدان جنگ نیست. نه تنها این کار باعث از بین بردن احساساتتان می شود بلکه حتی همسرتان به طرز زیرکانه ای می فهمد که احساساتش برایتان مهم نیست.

 

2 – محیط خانه را امن نگه داشتن همیشه اثر نمی کند.
اگرچه جمله « هرچه تو بگویی عزیزم » محیط خانه را آرام و امن می کند اما شما را در نقش یک همسر فداکار نشان می دهد. شما بایستی گاهی اوقات عصبانی، گاهی اوقات حالت تدافعی و گاهی اوقات هم فداکارانه رفتار کنید. این جالبتر نیست؟

 

3 – حواس پرتی و گیج بودن را دور بریزید.
بیش از اندازه فعال بودن و تمرکز نداشتن، در مکالمه بین تان یا در زندگی، صمیمیت و علاقه بین تان را از بین می برد.

 

4 – دست از سرزنش بردارید.
می دانیم که خانمها جیغ جیغو هستند. اما با صدای بلند گله و شکایت کردن فقط برای مدت کوتاهی مفید است و باعث نارضایتی و عصبانیت همسرتان می شود.

 

5 – از عیب جویی، انتقاد و مسخره کردن دوری کنید.
این تکنیک ها،فردی که به او عشق ورزیدید را تحقیر می کند. به جای آن، با او محترمانه برخورد کنید، و اجازه دهید با شما مثل یک فرشته برخورد کند، و مسئولیتهایی که هر دو شما موظف به انجام آن هستید را برای داشتن زندگی شاد با هم تقسیم کنید.

 

6 – قلدری نکنید.
این کار زشت به همسر شما می فهماند که او در نظر شما هیچ ارزشی ندارد.

 

7 – تدافعی برخورد نکنید.
تدافعی برخورد کردن، صحبتها و بحثهای سازنده تان را سرد می کند. اگر اینگونه رفتار کنید، همسرتان دیگر حق صحبت کردن در مورد موضوع مورد بحث را ندارد.

 

8 – یک جانبه تصمیم گیری نکنید.
گاهی اوقات، شما می خواهید رنگ حمام تان را به سلیقه خودتان انتخاب کنید. این مانعی ندارد اما اگر بخواهید درمورد پول، زمان، بچه ها و زندگی تان به تنهایی تصمیم گیری کنید، به این معنی است که همسرتان را نادیده گرفته اید و یک طرفه و از جانب او تصمیم گیری کرده اید .

 

جدیدترین مطالب سایت