نشانه های خیانت چیست؟ (26 نشانه خیانت)

نشانه های خیانت چیست؟ (26 نشانه خیانت)

نشانه های خیانت چیست؟ اگر میخواهید زندگی خودرا حفظ کنید باید از این نشانه های‌ رایج خیانت اطلاع داشته باشید. البته باید این را هم اول کارتوضیح داد کـه قرار نیست اگر کسی یکی از این نشانه ها را داشت حتماً دارد خیانت میکند. دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از نشانه های‌ خیانت را منتشر کرده ایم.

 

نشانه های خیانت چیست؟

افراد کمی با قصد آشکار خیانت وارد رابطه می شوند. با این حال، حقیقت تلخ این اسـت کـه خیانت برای بسیاری از زوج ها یک واقعیت اسـت. بنابر این، برای جلوگیری از شکستن قلب خود چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ نخستین قدم این اسـت کـه علائمی را کـه نشان می دهد همسرتان خیانت می کند «یا حداقل بـه ان فکر می کند» یاد بگیرید.

 

بـه عنوان مثال، اگر انها بیش از حد کنجکاو می شوند کـه چه زمانی در خانه خواهید بود، باید مراقب باشید. و اگر آن ها شـما را بـه پارانوئید بودن متهم کنند، ممکن اسـت برای پوشاندن گناه خود شـما را بـه گاز بکشند. برای شنیدن صحبت‌های‌ درمانگران در مورد چیزهایی کـه مردم می گویند و نشانه‌های‌ خیانت هستند، بخوانید.

 

1. “شما پارانوئید هستید.”

شما پارانوئید هستید - نشانه های خیانت چیست

یک راه کلاسیک برای منحرف کردن رفتار گناه‌آمیز خود این اسـت کـه سعی کنید ان را بـه طرف مقابل بچسبانید و وی را وادار کنید تا خودش را حدس بزند.

 

«هنگامی کـه متقلبان با رفتارشان مواجه میشوند، ممکن اسـت سعی کنند شریک زندگی خودرا با اصرار بـه پارانوئید بودنشان از بین ببرند. هدف از این تاکتیک دستکاری، دور انداختن تقصیر از سوی متقلب اسـت. این یک پرچم قرمز بزرگ اسـت، زیرا کسی کـه خیانت نمی کند میتواند در مورد ان بحث کند و بـه شریک زندگی خود خاطرجمعی دهد کـه همه ی چیز خوب اسـت.»

 

✅ مطالب مشابه: دلیل اصلی خیانت مردان و زنان متاهل | نشانه خیانت همسر

 

2. “میدونم داری به من خیانت میکنی!”

"میدونم داری به من خیانت میکنی!"

از قضا، یک راه آسان برای تشخیص این‌که همسرتان بـه شـما خیانت می کند یا نه این اسـت کـه چند بار شـما را بـه خیانت متهم می کنند – یکیدیگر از تاکتیک های‌ کلاسیک برای خیانت کردن.

 

“این اغلب نشانه ای از خود گناه اسـت، و همچنین باعث سرزنش شـما می شود و باعث می شود کـه در حالت دفاعی قرار بگیرید و از اقدامات آن ها منحرف شوید.” “این کاملاً دستکاری اسـت… زیرا آن ها در طول مکالمه بسیار ناراحت می شوند، شـما شروع بـه فکر می کنید کـه آن ها از خیانت متنفرند و هرگز اینکار رابا شـما انجام نمیدهند، در حالی کـه در واقعیت ممکن اسـت قبلاً اینکار را کرده باشند.”

 

3. ما فقط با هم دوست هستیم، من حتی آنها را جذاب نمی دانم.

ما فقط با هم دوست هستیم، من حتی آنها را جذاب نمی دانم.

اگر با شریک زندگی خود در مورد خیانت احتمالی روبه‌رو میشوید و این پاسخ انحرافی را دریافت می کنید، احتمالاً می خواهید شروع بـه توجه بیشتر بـه محل نگه‌داری او کنید. متقلب‌ها ممکن اسـت ماهیت رابطه خود با معشوق خودرا با اصرار بر این‌که فقط دوست هستند کم اهمیت جلوه دهند و اضافه کنند کـه نوع آن ها نیست.

 

4. “چرا امشب چیز جدیدی را در رختخواب امتحان نمی کنیم؟”

نشانه های خیانت چیست

اگر طرف مقابل شـما ناگهان بـه دنبال چاشنی چیزهای اتاق خواب اسـت، ممکن اسـت بخواهید با احتیاط ادامه دهید.

 

«اگر انها در حال آزمایش چیزهای جدید با این شخص جدید هستند، ممکن اسـت بخواهند بـه خانه بیایند و از شریک زندگی خود بخواهند چیزهای جدیدی را امتحان کند. “علاقه ای نداشته باشد، می تواند احساس وی را مبنی بر این‌که همه ی چیز کسل کننده اسـت و او حق دارد از رابطه خارج شود را تایید کند زیرا رابطه جنسی ممکن اسـت پیش پا افتاده یا کسل کننده باشد.”

 

دلیل دیگری کـه ممکن اسـت یک شریک خیانت آمیز رابطه جنسی بیشتری را آغاز کند، “پرهیز از برانگیختن سوء ظن نسبت بـه رفتار خیانتکارانه خود” اسـت.

 

5. “می تونی منو نگه داری؟”

"می تونی منو نگه داری؟"

آیا همسرم خیانت میکند؟

این بـه خودی خود یک احساس شیرین اسـت. اما اگر همسرتان بـه طور ناگهانی بـه دنبال محبت فیزیکی بیشتری از شـما اسـت، ممکن اسـت این باشد کـه او در تلاش اسـت تا احساس بهتری نسبت بـه خیانت خود داشته باشد. “دلبستگی می تواند ناشی از احساس گناه یا منحرف کردن توجه از خود باشد.”

 

6. “بهت گفتم امروز چقدر خوب به نظر میرسی؟”

"بهت گفتم امروز چقدر خوب به نظر میرسی؟"

راه دیگری کـه یک متقلب ممکن اسـت گناه خودرا بپوشاند پشت کارهای خوب اسـت. «وقتی شریک زندگی شروع بـه فکر کردن درباره خیانت میکند، ممکن اسـت تعارفات بسیار بیشتری وجود داشته باشد. “آن ها شاید حتی از راه خود تلاش کنند تا خوب یا مفید باشند.”

 

7. “دقیقا چطور توانستی ظروف را به اشتباه تمیز کنی؟”

"دقیقا چطور توانستی ظروف را به اشتباه تمیز کنی؟"

اگر چه خیانت شریک زندگی اشتباه اسـت، اما ممکن اسـت آن ها کسانی باشند کـه سعی دارند شریک زندگی خودرا پایین بیاورند. «اغلب کسی کـه خیانت می کند احساس گناه زیادی می کند. شریک زندگی شـما بـه اسانی می تواند با ایجاد احساس بدی نسبت بـه خودتان این شرم را از شـما دور کند.

 

اگر همسرتان بـه طور ناگهانی و بدون هیچ توضیح منطقی خصمانه تر و پرخاشگرتر شده اسـت، ممکن اسـت بخواهید با او برای بحث جدی در مورد رابطه خود بنشینید.

 

8. “آیا مدل موی جدید من را دوست داری؟”

"آیا مدل موی جدید من را دوست داری؟"

اگر شریک زندگی شـما یک دهه اسـت کـه مدل موی مشابهی داشته اسـت اما یک روز با یک کار جدید جسورانه بـه خانه می‌آید، این می تواند “نشان دهنده تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن شخص دیگری باشد.” اعتماد بـه دوستیابی. سایر تغییرات بزرگ در ظاهر مانند “کاهش وزن، خرید لباس های‌ جدید یا شروع بیشتر بـه آرایش کردن” نیز می تواند نشانه های‌ ظریف خیانت باشد.

 

9. “ببخشید که امروز پیامک ندادم، کار واقعا شلوغ بود.”

"ببخشید که امروز پیامک ندادم، کار واقعا شلوغ بود."

شریک زندگی شـما در طول روز این جا و آنجا بـه شـما پیام می داد، اما اکنون انها از “کار زیاد” بـه عنوان بهانه ای برای شلوغ بودن استفاده می کنند. «اگر شریک زندگیتان توجه خودرا از بین ببرد، ممکن اسـت ان را بـه دیگران بدهد. برای مثال، اگر در طول روز پیام‌های‌ متنی و عکس‌های‌ زیادی دریافت میکردید، اما ناگهان بدون هیچ توضیحی متوقف شد، ممکن اسـت شخص دیگری این توجه را بـه خود جلب کند.»

 

10. “کار خوب بود.”

"کار خوب بود."

«وقتی رابطه‌ای درست نمی شود، ممکن اسـت متوجه شوید کـه شریک زندگیتان کمتر با شـما صحبت می کند». «قبلاً در مورد روز کاری انها می‌شنیدید، و اکنون بیشتر فقط «هیچ اتفاق خاصی نیفتاده اسـت». “اشتراک گذاری نشانه نزدیکی و ارتباط اسـت – و وقتی این وضعیت بدتر می شود، نشانه ان اسـت کـه در عوض بیشتر از هم جدا می‌شوید.”

 

11. “فکر نمی‌کنم به خودی خود این خیانت را در نظر بگیرم.”

"فکر نمی‌کنم به خودی خود این خیانت را در نظر بگیرم."

از کجا بفهمم همسرم خیانت میکند ؟

«بـه ندرت شرکای زندگی درباره رفتارهایی کـه آن ها را خیانت میکنند و گاهی اوقات منجر بـه خیانت غیرعمدی می شود، گفتگوی شفاف و صادقانه دارند. البته، این در مورد تقلب بـه معنای سنتی صدق نمی کند، بلکه بیشتر بـه تقلب عاطفی یا فراتر رفتن از مرز بین دوستی و چیزی بیشتر اشاره دارد.

 

12. “امشب با یک دوست جدید بیرون می روم، پس منتظر نباش.”

دریک رابطه سالم، هردو شریک باید آزاد باشند تا دوستان جدیدی پیدا کنند، اما اگر همسرتان شروع بـه گذراندن زمان بیشتری با این “دوست” جدید نسبت بـه شـما کند، ممکن اسـت زمان ان رسیده باشد کـه درنظر بگیرید کـه برخی از احساسات نامناسب وجوددارد.

 

«بیشتر زوج‌ها می دانند کـه شریک زندگی‌شان چه کسانی را دوست دارد، بنابر این اگر دوستی جدیدی وجود داشته باشد، ممکن اسـت کمی عجیب باشد کـه آن ها بـه تنهایی بیرون میروند و شریک زندگی‌شان را در بر نمیگیرند». “نخواستن آن ها برای منتظر ماندن انها نیز نشان دهنده پنهانکاری در مورد همه ی چیز اسـت و این‌که آن ها تا دیروقت بیرون خواهند آمد بدون این‌که بخواهند در مقابل شریک زندگی خود پاسخگو باشند.”

 

13. “فکر می کنی چه ساعتی به خانه می آیی؟”

"فکر می کنی چه ساعتی به خانه می آیی؟"

مطمئناً؛ اگر طرف مقابل شـما بخواهد بداند چه زمانی شام را آماده میکند، این سؤال میتواند بی‌گناه باشد، اما شرکای کمتر ارجمند می توانند نقش کارآگاه را بازی کنند.

 

«این سؤال ممکن اسـت زمانی پیش بیاید کـه ان‌ها تلاش میکنند بفهمند کـه چقدر زمان دارند تا با فردی کـه با او خیانت میکنند ملاقات کنند یا با او ارتباط برقرار کنند. “ممکن اسـت بـه نظر برسد کـه انها بـه برنامه شریک زندگی خود اهمیت می‌دهند، اما بـه احتمال زیاد در حین انجام کارشان پنهان کاری خودرا بپوشانند.”

 

✅ مطالب مشابه: دلیل خیانت زن به شوهر چیست ؟

 

14. “من در این ماه به پرداخت قبوض رسیدگی خواهم کرد.”

"من در این ماه به پرداخت قبوض رسیدگی خواهم کرد."

اگر شریک زندگی شـما تمام تلاش خودرا بکند تا شـما را از نگاه کردن بـه صورت‌حساب کارت اعتباری باز دارد، بـه احتمال زیاد چیزی وجوددارد کـه او نمیخواهد شـما ان را ببینید. اگر شریک زندگی شـما “نشانه های‌ بالفعل نادرستی مالی از خود نشان می دهد، مانند خصوصی بودن در مورد مخارج، تعادل های‌ غیر قابل توضیح یا افزایش هزینه های‌ ظاهری، بـه شـما هشدار داده شود.”

 

15. “احساس می کنم تو قدر من را نمی دانی.”

"احساس می کنم تو قدر من را نمی دانی."

ناامنی های‌ یک فرد می تواند بـه طرق مختلف در روابط انها اختلال ایجاد کند. یک فرد ناایمن نه تنها این سوال را مطرح می کند کـه آیا لیاقت داشتن یک رابطه را دارد یا خیر و مشکلاتی را ایجاد می کند کـه وجود ندارند، بلکه اغلب اوقات انها بـه دنبال تأیید اعتبار در مکان های‌ دیگر از جمله با تقلب میگردند.

 

«در حالی کـه ممکن اسـت این احساسات معتبر باشند و باید با ارتباط سالم و باز بـه آن ها پرداخته شود، اما ممکن اسـت ناشی از دیده شدن بـه شیوه ای جدید و متفاوت توسط شخصی باشد کـه با او خیانت می کنند. «همچنین بوی من فقیرانه و راهی برای توجیه خیانت میدهد، زیرا شریک زندگی‌شان از انها قدردانی نمیکند.

 

16. “آیا هنوز مرا جذاب می‌دانی؟”

"آیا هنوز مرا جذاب می‌دانی؟"

هنگامی کـه شخصی برای دوست داشتن ظاهر فیزیکی خود مشکل دارد، ممکن اسـت بـه دنبال تأیید بیرونی باشد – و نه فقط از طرف شریک زندگی خود. اگر صمیمیت جنسی کهنه شده اسـت، اگر کسی خیانت نمی کند، این سؤال آن قدر غیرطبیعی نیست، اما اگر اینطور باشد، ممکن اسـت سعی داشته باشد بفهمد کـه چرا شخص دیگری آن ها را جذاب میبیند و شریک زندگی‌شان اینطور نیست. 

 

17. “چرا دیگه هیچوقت بیرون نمیریم؟”

"چرا دیگه هیچوقت بیرون نمیریم؟"

دریک رابطه طولانی مدت، آسان «و طبیعی!» افتادن بـه یک روال اسـت. با این حال، اگر یکی از طرفین تلاشی برای زنده نگه داشتن اشتیاق انجام ندهد، شخص دیگر ممکن اسـت احساس کند کـه حق دارد ان را در جای دیگری بیابد.

 

این سؤال بی‌حوصلگی و کهنگی‌ای را کـه روابط با ان مواجه می شود برجسته می کند و اگر همه ی چیز با این شخص جدید هیجان‌انگیز باشد، میتواند تمایل بیشتری بـه بیرون رفتن و انجام کارهای سرگرم‌کننده‌ای کـه با فرد جدید وجوددارد، وجود داشته باشد.

 

18. این چند ماه دیگر است، پس فعلاً نگران آن نباشیم.

این چند ماه دیگر است، پس فعلاً نگران آن نباشیم.

اگر می خواهید چند ماه قبل برای تعطیلات برنامه‌ریزی کنید، اما شریک زندگیتان بـه بهانه‌های‌ دیگری ان را بـه تعویق می‌اندازد، این ممکن اسـت نشانه‌ای از این باشد کـه او شروع بـه دیدن آینده با شخص دیگری کرده اسـت. «این میتواند نشانه‌ای از این باشد کـه شریک زندگی بـه ترک رابطه فکر میکند، بنابر این اگر مطمئن نیستند کـه در اطرافشان هستند، نمی خواهند بـه چیزها یا رویداد های آینده بپردازند».

 

19. “من باید یک روز به فلوریدا بازنشسته شوم.”

"من باید یک روز به فلوریدا بازنشسته شوم."

بـه این نکته توجه داشته باشید کـه آیا طرف مقابل شـما از کلمه “من” یا “ما” استفاده می کند کـه در مورد آینده صحبت می کند. اگر آن ها شروع بـه استفاده از اولی می کنند، می تواند بـه این معنی باشد کـه انها آینده ای را بدون حضور شـما تصور می کنند. «آن ها ممکن اسـت شروع بـه گفتن جملاتی از این دست کنند، «امیدوارم روزی بـه بالی بروم»؛ «من دوست دارم خانه‌ای در اسپانیا بخرم» – از این قبیل.

 

20. “تو واقعاً مجبور نبودی این کار را انجام دهی.”

شـما از سر کار با گل و شکلات برای طرف مقابلتان بـه خانه می‌آیید: اما آن ها بـه جای این‌که با هیجان و قدردانی واکنش نشان دهند، طوری رفتار می کنند کـه انگار جعبه ای از عنکبوت های‌ مرگبار را بـه خانه آورده اید.

 

«اگر شریک زندگی‌شان کار فوق‌العاده‌ای برای انها انجام داده باشد، می تواند احساس گناه را تشویق کند، و ممکن اسـت سعی کنند ان را کنار بزنند و هدیه را نپذیرند، یا مهربانی نشان داده شده کـه نشان ‌دهنده عدم توجه و ارتباط آن ها در رابطه اسـت». در ذهن آن ها، هر چه شـما پست تر باشید، توجیه اعمال خود برای آن ها آسان تر اسـت.

 

21. “حدس می زنم حال سامانتا خوب است. من حتی دیگر او را به سختی می بینم.”

"حدس می زنم حال سامانتا خوب است. من حتی دیگر او را به سختی می بینم."

افرادی کـه در زندگی خود بـه افراد مهم خود خیانت می کنند – مثلا یک دوست خوب یا یک همکار – ممکن اسـت تلاش کنند تا از نام بردن از ان شخص در گفتگو خودداری کنند تا از لغزش تصادفی جلوگیری کنند. و هنگامی کـه سعی می کنید ان شخص را در گفتگو مطرح کنید، متوجه خواهید شد کـه همسرتان با عجله مسیر مکالمه را تغییر می دهد و تاکید می کند کـه چگونه دیگر حتی با فلانی صحبت نمی کند.

 

نشانه‌ي گویای انکار در این جا «دیگر بـه سختی وی را میبینم» اسـت کـه مدت زمان دیدن سامانتا را کم‌اهمیت میکند.

 

22. “چرا مهم است کجا بروم؟”

"چرا مهم است کجا بروم؟"

وقتی همسرتان ناگهان شروع بـه مخفی کاری می کند کـه کجا می‌رود و چه کار می کند، ممکن اسـت بـه این دلیل باشد کـه پشت سر شـما دزدکی میچرخد. «این یک حالت دفاعی با استعدادی جسورانه اسـت کـه نشان می دهد چگونه شریکشان جرات می کند بپرسد کجا می روند». “این مهم اسـت زیرا شـما دریک رابطه هستید، و زوج ها بـه اشتراک می گذارند کـه کجا می روند و چه می کنند. این موضع تهاجمی و تدافعی مطمئناً یک پرچم قرمز اسـت.”

 

23. “خیلی حالم از اینا بهم میخوره!”

"خیلی حالم از اینا بهم میخوره!"

کسی کـه مرتکب خیانت می شود احتمالاً سعی نمی کند مشکلات موجود در رابطه فعلی خودرا حل کند. «فرض این اسـت کـه شریک زندگی نمی‌فهمد و/یا تغییرات لازم را برای برآورده کردن نیازهای فرد ایجاد نمی کند». بنابر این، آن ها اظهارات توهین آمیزی مانند “خیلی حالم بـه هم می‌خورد!” یا “فقط فراموشش کن!” بـه جای بحث در مورد مسائل. «آن ها از آسانی خلق چیز دیگری با شخصی کـه سرمایه گذاری کمتری روی او دارند و سابقه کمتری با او دارند، لذت می‌برند.

 

24. “چی؟ من همیشه تلفنم را برای دوش گرفتن با خودم می برم.”

"چی؟ من همیشه تلفنم را برای دوش گرفتن با خودم می برم."

اگر طرف مقابلتان بـه شـما خیانت می کند، احتمالاً شواهدی در تلفن او وجوددارد. و چون نمی خواهند گرفتار شوند، بـه هر قیمتی از این شواهد محافظت می کنند.

 

«بله، برخی ممکن اسـت اگر نمی خواهند تماس‌ها یا پیام‌های‌ مهم را از دست بدهند، تلفن خودرا در حمام نگه دارند، اما اگر این تغییری اسـت، ممکن اسـت واقعاً بـه این دلیل باشد کـه نمیخواهند شریک زندگی‌شان این فرصت را داشته باشد. از طریق تلفن انها نگاه کنم. زوج‌هایي کـه در روابط سالم هستند، هرگز نیازی بـه مخفی کردن تلفن، جستجو کردن تلفن یا نگرانی از جستجو شدن تلفنشان ندارند.»

 

25. “ببخشید، من کاملاً فراموش کردم که امروز آن را داشتیم.”

"ببخشید، من کاملاً فراموش کردم که امروز آن را داشتیم."

داشتن یک زندگی دوگانه کار آسانی نیست. و از آنجا کـه یک کلاهبردار وادار اسـت زندگی خودرا در خانه با سوء استفاده های‌ مخفیانه خود ببرد، انها اغلب انچه را کـه دریک زندگی اتفاق میوفتد در مقابل دیگری فراموش می کنند، کـه منجر بـه فراموشی تعهدات، مکالمات مکرر و لغزش های‌ تصادفی می شود کـه بـه سرعت با زندگی دیگری پوشانده می شود. دروغ.

 

با این حال، از آنجایی کـه رابطه جدید آن ها هیجان‌انگیز اسـت، شـما بیشتر اوقات این موضوع را احساس میکنید. شـما دیگر در اولویت نیستید، زیرا شخص دیگری در اولویت اسـت.

 

26. فکر می‌کنم می‌خواهم به یک باشگاه کتاب بپیوندم.»

همیشه باید شریک خودرا تشویق کنید کـه سرگرمی‌های‌ جدیدی را انتخاب کند، اما اگر متوجه شدید کـه او در مورد فعالیت خود صحبت نمیکند و شـما را در نزدیکی ان نمیخواهد، می تواند نشانه‌ای از این باشد کـه انها از ان بـه عنوان بهانه استفاده می کنند. برای ملاقات با کسی کـه پشت سر شـما با او آشنا می شود. “اگر شریک زندگی شـما واقعاً بـه یک مکان یا چیز تصادفی علاقه مند شد، مطمئن شوید کـه شخصی بـه ان وابسته نیست.”

 

✅ مطالب مشابه: خیانت کار ترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

 

در پایان

اکثر مردم یا حتی بخشی از مسئولان ممکن اسـت گمان کنند کـه بیشتر خیانت‌های‌ زناشویی انگیزه جنسی دارد اما جالب اینجاست کـه بدانید طبق آمار کارشناسان فقط 7 درصد از آن‌ها دراین قاعده می‌گنجند. کارشناسان، 54 درصد از دلایل نارضایتی زوج‌ها و طلاق عاطفی را در نکته‌ای ساده خلاصه کرده‌اند: قدرنشناسی.

جدیدترین مطالب سایت