40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز : در سایت تالاب برای شـما عزیزان 40 روش عالی برای داشتن پس انداز در سن 40 سالگی را پیشنهاد خواهیم داد. همراه باشید با روش هاي‌ مفید پس انداز…

 

چگونه پس از 40 سالگی پول هایمان را پس انداز کنیم

شـما بـه نقطه میانی حرفه خود می‌رسید، بـه پس انداز خود نگاه می کنید، و بـه شـما ضربه میزند: حساب پس انداز شـما دقیقاً در جایی کـه می خواهید نیست. مطمئناً این یک ضربه بـه روده اسـت – اما یک مشت معمولی روده اسـت. برای تعداد زیادی از ما، پس انداز کردن پول یکی از ان برنامه هاي‌ حرکتی اسـت کـه «من می توانم سال آینده اینکار را انجام دهم».

 

اما برای نیمه آخر حرفه خود، بـه دلایل واضح «تعطیلات زیباتر، خریدهای شیرین تر، و چیز کوچکی بـه نام بازنشستگی»؛ بـه تعویق انداختن پس انداز خود بهترین ایده نیست. با درنظر گرفتن این موضوع، ما با گروهی از کارشناسان مالی مشورت کردیم تا مجموعه اي از استراتژی هاي‌ پس انداز را تهیه کنند. نکته بعدی کـه می دانید، تخم لانه شـما بزرگ تر از همیشه خواهد بود. 

 

بیشتر بخوانید: چگونه پول خود را پس انداز کنیم تا پولدار شویم؟

 

1. مقداری که خرج می کنید را ارزیابی کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز

حتی قبل از شروع پس انداز، یک نفس عمیق بکشید و میزان درآمد و میزان پس انداز خودرا ارزیابی کنید. داشتن تصویری واضح از این نخستین قدم برای پس‌اندازهای بلندمدت اسـت، اما چیزی اسـت کـه بـه اسانی می توان در مشغله‌هاي‌ روزانه‌تان نادیده گرفت.

 

21 روز طول می کشد تا عادت کنیم. “برای این کـه یک عادت باقی بماند، باید از جایی شروع کنید. خودتان را تا جایی بسازید کـه با بودجه بندی آسان باشید تا عادت باقی بماند. با یادداشت کردن درآمد و هزینه هاي‌ خود شروع کنید و ببینید چقدر پول برای شـما باقیمانده اسـت.” و برای راه‌هاي‌ بیشتر برای افزایش پس‌انداز خود، نحوه کسب درآمد 500000 دلاری در اوقات فراغت خودرا بررسی کنید.

 

2. پول را به زمان تبدیل کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

یک راه خوب برای کاهش مخارج خود این اسـت کـه معنای هزینه را دوباره تعریف کنید. بـه جای این کـه بـه هزینه‌ها بر حسب دلار فکر کنید، ممکن اسـت هنگام فکر کردن بـه زمان، هزینه‌ها را کاهش دهید. هر هزینه‌اي را بـه مدت زمانی کـه برای بـه دست آوردن ان مقدار پول نیاز دارید ارزیابی کنید.

 

زمانی کـه متوجه شدم دو قهوه استارباکس در روز 30 دقیقه از کار من هزینه میکند، در حالی کـه می توانم قهوه را بـه صورت رایگان در محل کار بنوشم، ترک این عادت گرانقیمت بسیار آسان‌تر بود.

 

3. بیشتر از آنچه فکر می کنید پس انداز کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

بهترین کار برای افزایش پس انداز

هر چیزی کـه فکر می کنید می توانید پس انداز کنید، احتمال زیادی وجوددارد کـه بتوانید بیشتر پس انداز کنید. «ببینید کـه چه مقدار از حقوق خودرا می توانید در هرماه پس انداز کنید، 20 درصد اضافه کنید و بـه محض دریافت حقوق، ان را بـه یک حساب جداگانه انتقال دهید. “این بـه شـما کمک می کند تا با پولی کـه باقیمانده اسـت کنار بیایید و از خرج کردن بی مورد خودداری کنید.” 

 

4. تنظیمش کن و فراموشش کن

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

«مقدار مشخصی از پول داشته باشید کـه هرماه کنار گذاشته میشود – این می تواند یک دلار یا درصدی از حقوق شـما باشد، مثلا 20 درصد». “اگر پول نقد دریافت می کنید، فوراً قسمت پس انداز را جدا کرده و کنار بگذارید. قبل از گذاشتن قسمت پس انداز در پاکت جداگانه اي کـه خرج نمیکنید، بـه خرید نروید. بـه خود بگویید کـه این پول شـما نیست. متعلق بـه شماست. بـه حساب پس انداز شـما – نه بـه شـما.”

 

5. به خودت حقوق بده

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، احتمالاً از مزایای پرداخت حقوق و/یا قرعه کشی بر اساس نحوه ساختار کسب و کار خود مطلع هستید. پرداخت منظم حقوق از حساب کسب و کارتان بـه شـما کمک می کند تا درک دقیقی از هزینه هاي‌ اداره شرکت خود داشته باشید و همچنین تعدادی از مزایای مالیاتی را بـه شـما ارائه می دهد.

 

قرعه کشی شامل مجموعه اي از مسائل مالیاتی متمایز خود اسـت کـه باید قبل از انجام ان بـه دقت مورد بررسی قرار گیرند، اما هر یک از گزینه ها می تواند بـه شـما کمک کند از پس انداز بلندمدت لذت ببرید. 

 

6. قانون 50/20/30 را بپذیرید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز در 40 سالگی

 

اگر پس از ارزیابی خود متوجه شدید کـه بـه وضوح فراتر از توان خود زندگی می کنید، زمان ان فرا رسیده اسـت کـه بودجه مشخصی را تعیین کنید. وقتی در بودجه‌بندی جدید هستید، قانون 50/20/30 را درنظر بگیرید.

 

“تنها 50 درصد از درآمد پس از کسر مالیات خودرا صرف موارد ضروری مانند مسکن، 20 درصد برای اولویت هاي‌ مالی مانند بازپرداخت بدهی و پس انداز و 30 درصد برای انتخاب سبک زندگی مانند تعطیلات کنید.”

 

باید هزینه‌هایي مانند هزینه‌هاي‌ آب و برق، کابل، مبلمان و غذا را بر فعالیت‌هاي‌ اوقات فراغت و سرگرمی ترجیح دهید. با پیروی از این قانون، می توانید امور مالی خودرا بهتر مدیریت کنید.

 

7. چالش ها را به سرگرمی تبدیل کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

بـه جای این کـه احساس کنید باید پس انداز کنید، بـه ان بـه عنوان یک بازی یا چالش شخصی فکر کنید کـه می خواهید انجام دهید. بـه کارهای روزمره مانند پس‌انداز کردن، بـه عنوان یک چالش برای حفظ انگیزه نگاه کنید.

 

وقتی برای خود چالشی ایجاد می کنید، طبیعتاً می خواهید این مسئولیت را انجام دهید تا ثابت کنید می توانید موفق شوید. میزان هزینه اي کـه درسال گذشته صرف هزینه ها و بهره پرداخت کرده اید را بررسی کنید تا بـه شـما کمک کند تصویر بزرگ تر، بودجه را مشاهده کنید و خودرا بـه چالش بکشید تا ان را صرفه جویی کنید. برای سال آینده زیاد اسـت.

 

8. آن را پایدار کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

اما وقتی چالش پس انداز را برای خود قرار می دهید، بـه یاد داشته باشید کـه بـه ان بـه عنوان یک ماراتن نگاه کنید تا یک دوی سرعت.

 

همانگونه کـه انجام تمرینات سخت می تواند نتایج سریع داشته باشد، اما انجام هرروز سخت اسـت، اگر روش هاي‌ پس انداز شـما بـه حدی افراطی باشد کـه وادار شوید سبک زندگی خودرا بـه روش هاي‌ ناخوشایند یا ناپایدار تغییر دهید، حفظ ان سخت خواهد بود. ان را بالا از کوچک شروع کنید و مطمئن شوید کـه روش هاي‌ پس انداز را در جای خود قرار می دهید کـه می توانید برای سال‌ها یا دهه ها ادامه دهید، نه فقط چند هفته.

 

9. آن محرک ها را تماشا کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز با روش هاي‌ جدید

 

در طول روز خود فکر کنید کـه تمایل دارید کجا بگذرانید، یا در چه زمینه هایي تمایل دارید کیف پول خودرا بیرون بیاورید – دریابید کـه چگونه می توانید از این مکان ها اجتناب کنید یا وقتی وارد انها می شوید و کارت اعتباری خودرا نگه می دارید، با وجدان تر باشید.

همه ی ما هر چند وقت یکبار «یا بیشتر از ان» بیش از آنچه بودجه داشتیم خرج می‌کنیم. اما تفاوت بین کسانی کـه می توانند از خرج کردن وسوسه اجتناب کنند اغلب فقط کمی خودآگاهی اسـت.

 

شناسایی محرک‌هاي‌ خرج کردن و اجتناب از موقعیت‌هایي کـه شـما را وادار بـه کشیدن کارت اعتباری می کند، مهم اسـت. “محرک هاي‌ رایج هزینه ها شامل استرس، داشتن یک روز بد، فشار اجتماعی، کارت هاي‌ اعتباری، کسالت یا فشار رسانه هاي‌ اجتماعی اسـت.”

 

10. فقط پول نقد همراه داشته باشید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

در حالی کـه کشیدن کارت اعتباری ممکن اسـت در لحظه احساس درد نداشته باشد، زمانی کـه بـه شخصی چند دهه بیست را برای یک وعده غذایی تحویل می دهید، بیشتر متوجه می شوید. عادت بـه حمل و پرداخت نقدی داشته باشید و خیلی سریع میزان خرج کردنتان را بـه خانه می‌آورد و بـه شـما کمک می کند تا در پس‌انداز بیشتر دقت کنید.

 

11. Microsaving را امتحان کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

«ذخیره میکرو همان چیزی اسـت کـه بـه نظر می‌رسد. “این باعث صرفه جویی در مقدار کمی پول در هرروز یا هفته می شود.” او اپلیکیشن‌هایي مانند Qapital را پیشنهاد می کند کـه می توانند تمام تراکنش‌هاي‌ روزانه‌تان را جمع‌آوری کنند و پول اضافی‌تان را ذخیره کنند، «اصولاً مانند یک قلک دیجیتال». برای چنین سرویسی ثبت نام کنید و تا پایان سال بدون این کـه متوجه شده باشید مقداری پول قابل توجه پس انداز خواهید کرد.

 

12. برنامه های پس انداز را در آغوش بگیرید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز در شرایط اقتصادی فعلی

 

کسر خودکار حقوق و دست مزد اغلب میتواند از طریق کارفرمای شـما تنظیم شود، اما ممکن اسـت برنامه‌هاي‌ پس‌انداز اختصاصی را نیز درنظر بگیرید، کـه میتوانند بـه صورت خودکار پول را از چک حقوق یا حساب جاری شـما بیرون بکشند و اغلب میتوانند برای نیازهای پس‌انداز گسترده‌تر مناسب‌تر شوند. «بـه شـما کمک می کند با واریز خودکار مقدار بهینه پول بـه حساب پس‌اندازتان، بر اساس عادت‌هاي‌ خرج ماهیانه‌تان، در پول خود صرفه‌جویی کنید.»

 

“هنگامی کـه از بانک یا شرکت حقوق و دست مزد خود برای انجام این سپرده پس انداز استفاده می کنید، مبلغ سپرده‌گذاری شده بـه طور کلی بر اساس یک درصد معین یا یک مقدار دلار تعیین شده اسـت.”

 

“با Digit، الگوریتم پیچیده ان بر درآمد ماهانه و عادات خرج روزانه شـما کنترل می کند تا تعیین کند چه مقدار پول باید بکشید و بـه حساب پس انداز خود واریز کنید و بـه شـما این امکان را می دهد کـه پس انداز را بدون هیچ تلاش اضافی یا فکر بعدی شروع کنید.”

 

13. به خشم خود تسلیم شوید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

پول اغلب بخش بسیار عاطفی زندگی ما اسـت، بنابر این از ان احساسات بـه نفع خود استفاده کنید. از قبض کارت اعتباری خود کمی خشمگین شوید. بـه نقطه‌اي برسید کـه ان را تجربه کرده اید – دیگر درگیری ندارید. خواه این بـه معنای اضافه کاری، یافتن شغل دیگر یا فروش کالا باشد، باید از بدهی خود خشمگین شوید. 

 

14. خرید آنلاین را تحریم کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

تمام خریدهای آنلاین خودرا مکث کنید، کـه در ان آن ها دریافتند کـه 88.6 درصد از مردم بـه خرید آنی آنلاین واهی میپردازند. ؛ بـه طور متوسط ​​81.45 دلار در هر جلسه هزینه می کند. اگر وسوسه کلیک بیش از حد قابل مقاومت اسـت، یک مسدودکننده خرید اجباری نصب کنید.

 

15. به دنبال معاملات بهتر باشید

احتمالاً برای تعداد زیادی از چیزها در زندگی خود هزینه زیادی پرداخت می کنید – خواه اینترنت، عضویت در باشگاه یا خدمات پخش جریانی شـما. یک ارزیابی کامل از میزان پرداختی برای چه چیزی انجام دهید و برای دستیابی بـه بهترین معامله تلاش کنید.

 

بـه عنوان مثال، “یک ممیزی سه تا شش ماهه از همه ی ارائه دهندگان خود برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید کـه هنوز بهترین معامله را برای شرایط خود دریافت می کنید. از این کـه از ارائه دهنده فعلی خود بخواهید با ارائه دهنده دیگری مطابقت داشته باشد یا شکست دهد نترسید. تعداد زیادی از انها تمام تلاش خودرا می کنند تا مطمئن شوند کـه کسب و کار شـما را از دست نمی‌دهند.”

 

16. به دنبال موارد رایگان باشید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

تعداد زیادی از چیزهایی کـه ما بی خیال برای ان پول میپردازیم، می توانند با هزینه هاي‌ رایگان جای گزین شوند. “هرجا کـه ممکن اسـت پیاده روی کنید، قهوه صبح خودرا در دفتر تهیه کنید، در رویداد های شبکه برای غذای رایگان و همچنین ارتباطات تجاری شرکت کنید.

 

هر بار کـه بـه دنبال کیف پول خود هستید از خود بپرسید: آیا این چیزی اسـت کـه من باید برای ان هزینه کنم؟ اگر این را بـه یک چالش روزانه تبدیل کنید، از این کـه چقدر می توانید پس انداز کنید حيرت زده خواهید شد.”

 

17. اتوماسیون خود را بالا ببرید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

هر چقدر کـه از طریق اتوماسیون صرفه جویی کنید، بـه احتمال زیاد می توانید بیشتر پس انداز کنید. اگر یک حساب پس‌انداز دارید کـه سپرده‌هاي‌ خودکار را ارائه می دهد، افزایش نرخ ورودی پول میتواند بـه شـما کمک کند بودجه تعطیلات را بدون حتی فکر کردن بـه ان افزایش دهید.

 

“زمانی کـه نیاز دارم در کوتاه مدت پول پس انداز کنم، تمایل دارم سهم هفتگی خودرا بـه حساب پس انداز خود اضافه کنم. این بـه من کمک می کند تا زمانی کـه مطمئن شوم می‌خواهم ان را خرج کنم، پولم را قفل کنم.”

 

18. رفت و آمدها را کاهش دهید

عصرها مهم هستند، اما ممکن اسـت بخواهید در دفعات بیرون رفتن خود تجدید نظر کنید. حتی یک نوشیدنی با دوستان بعد از کار می تواند با درنظر گرفتن تمام هزینه ها شروع بـه افزایش دهد. «انتخاب برای ماندن میتواند بـه شـما کمک کند تا در صرفه‌جویی بیشتر از صرف هزینه‌ي شام صرفه‌جویی کنید». اگر در منطقه‌اي هستید کـه برف می‌بارد، افزایش ترافیک باعث می شود کـه هر سفر خارج از ان سوخت بیشتری مصرف کند.

 

19. آن کوپن ها و معاملات را دریافت کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش افزایش پس انداز

 

کوپن ها فقط برای خانم هاي‌ مسن در خواربار فروشی نیست. اگر بخواهید زمان کمی برای ردیابی آن ها صرف کنید، باید از طریق منابع آنلاین و برنامه ها صرفه جویی کنید. کاوش در نامه‌هاي‌ ناخواسته می تواند راه خوبی برای خرید معاملات از فروشگاه‌هاي‌ محلی باشد. کسب‌وکارهای محلی از طریق روزنامه‌ها و مجلات محلی نیز تخفیف‌هایي ارائه میکنند، بنابر این مراجعه بـه قفسه مجلات میتواند بـه شـما در پیگیری معاملات در منطقه‌تان کمک کند.

 

20. به دنبال Overstock باشید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

فراتر از کوپن‌ها یا معاملات آنلاین، مکان‌هاي‌ دیگری نیز وجوددارد کـه می توان از سازندگان و هنرمندان مستقل پس‌انداز کرد.

 

«تعداد زیادی از صنعت گران، هنرمندان و دیگر سازندگان کوچکی کـه فروشگاه‌هاي‌ Etsy یا حساب‌هاي‌ eBay دارند، بـه دنبال کسب مقداری پول در لحظه آخر برای خرج کردن خانواده‌هایشان هستند. سازندگان معتبر اغلب سهام مازاد خودرا در هفته‌هاي‌ قبل از پایان سال بـه فروش میرسانند و تعداد زیادی از هنرمندان برای کمک بـه پرداخت هزینه جشن‌هاي‌ خود، کمیسیون‌هاي‌ اضافی دریافت میکنند.»

 

21. 401k خود را به حداکثر برسانید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

موثرترین راه برای پس انداز پول این اسـت کـه مطمئن شوید کـه مشارکت خودرا در طرح 401K کارفرمای خود بـه حداکثر میرسانید، اگر واجد شرایط شرکت در ان هستید. خدمات. “بـه حداکثر رساندن سهمی کـه از مالیات کسر می شود کارآمدترین راه برای گرد آوری ثروت برای بازنشستگی اسـت.”

 

حداقل، او از پس انداز کنندگان میـــخواهد مطمئن شوند کـه شـما بـه اندازه کافی برای دریافت حداکثر مشارکت کارمند مشارکت می کنید. اگر مسابقه‌اي بـه شـما پیشنهاد شود و شرکت را انتخاب نکنید یا مشارکتی را کـه حداکثر مسابقه را برای شـما فراهم می کند، انجام ندهید، عملاً پول رایگان را رد میکنید.

 

22. دارایی های خود را دوبار بررسی کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

این یک منطقه کوچک اما مهم اسـت کـه در ان می توانید بیشتر پس انداز کنید. موارد کسر شده در W4 خودرا بررسی کنید تا مطمئن شوید کـه صحیح و بـه‌روز اسـت.

 

IRS یک اتومبیل‌حساب کسر مالیات دارد و میتواند برآوردهایی را بر اساس درآمد و کسر فعلی شـما انجام دهد تا ببیند آیا ممکن اسـت بازپرداخت دریافت کنید یا وادار بـه پرداخت مالیات شوید. ممکن اسـت فرد بتواند تعداد کسرهای خودرا افزایش دهد ودر هر دوره پرداخت مبلغ بیشتری را در چک دریافت کند. انها می توانند از وجوه اضافی برای پس انداز استفاده کنند.”

 

23. راه های رایگان برای تفریح پیدا کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

40 روش افزایش پس انداز

 

خلاقیت بیشتر در مورد نحوه گذراندن اوقات فراغت خود می تواند در هزینه شـما صرفه جویی کند و شـما را بـه انجام کاری سرگرم کننده تر از آنچه در غیر این صورت فکر میکردید سوق دهد.

 

بـه عنوان مثال «می توانید 10 دلار در سوپرمارکت خرج کنید و از پیک نیک بالای کوه لذت ببرید. تعداد زیادی از موزه‌ها رایگان هستند ودر تابستان اغلب میتوانید کنسرت‌هاي‌ ارزان یا رایگان و نمایش فیلم در فضای باز پیدا کنید. کتابخانه‌ها و مدارس عالی میزبان شعرخوانی هستند «گاهی با شراب و پنیر رایگان». بیرون رفتن برای بستنی بـه جای شام می تواند بـه اسانی 50 دلار صرفه‌جویی کند. »

 

بیشتر بخوانید: راه های صحیح پس انداز کردن پول

 

24. از شر کابل خود خلاص شوید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

شرکت‌هاي‌ کابلی اغلب یک منطقه را در انحصار خود در می‌آورند و بـه همین دلیل اسـت کـه قبوض ممکن اسـت تا این حد بالا برود. “فریز کردن یک قسمت SNL یک ماهه در لپ‎تاپ برای چندمین بار قدیمی می شود. اما قبض کابل یک ماهه تقریبا برای پوشش یک سفر یک روزه برای بازدید از تاج محل کافی بود.”

 

درنظر بگیرید کـه هر چند وقت یکبار نیاز بـه تماشای یک بازی یا نمایش زنده دارید. اگر فقط چند بار درسال اسـت، یا بـه خانه یکی از دوستانتان بروید یا یکبار در ان نزدیکی پیدا کنید کـه بتوانید ان را در جایی کـه اتفاق می‌افتد، پیدا کنید.

 

25. سیاه کردن انواع خاصی از خرج کردن

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

در حالی کـه گاهی اوقات دانستن این کـه کجا باید مخارج را کاهش داد ممکن اسـت سخت باشد، اغلب ساده‌تر اسـت کـه فقط روی چند دسته خاص تمرکز کنیم و تصمیم بگیریم کـه هزینه‌ها را بـه طور کلی متوقف کنیم، چه برای یک دوره کوتاه یا برای یکسال کامل – یا بیشتر. .

 

عدم خرید لباس از آوریل تا ژوئن و سپتامبر تا نوامبر می تواند شـما را از خریدهای فوری در حین فروش دور نگه دارد. “همین ایده در مورد خریدهای چندساله، مانند بیرون آوردن، صدق می کند: فرض کنید کـه یکبار در هفته پیتزا سفارش می دهید، مانند ما اغلب.

 

جای گزین کردن پیتزاهای یخ زده از سوپرمارکت بـه مدت یک ماه، می تواند 10 دلار در هفته صرفه جویی کند. منوهای بیرون را چهار ماه از ان مخفی کنید. درسال و بدون از دست دادن اسانی، 160 دلار اضافی دریافت خواهید کرد.”

 

تعداد زیادی از بزرگ ترین مخارج ما با انگیزه انجام می شود. اما صرف کمی زمان بیشتر برای ادامه خرید میتواند باعث شود کـه از هزینه‌هاي‌ بزرگ و غیرضروری اجتناب کنید یا بـه شـما فرصت دهد تا معامله بهتری پیدا کنید. محققی پیشنهاد ایجاد دوره انتظار اجباری برای خریدهای جدید را می دهد.

 

برخی کارشناسان یک جدول زمانی 30 روزه را توصیه می کنند، در حالی کـه برخی دیگر می‌گویند برای هر 100 دلار قیمت باید یک روز صبر کنید. “با وادار کردن خود بـه یک قدم بـه عقب برداشتن، از خریدهای ناگهانی زیادی پیشگیري خواهید کرد.”

 

26. خریدهای خود را روی یخ بگذارید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

مک‌درموت از Finder.com بـه منظور توقف انگیزه هزینه‌هاي‌ شـما، Icebox را توصیه می کند، یک افزونه Google Chrome کـه جای گزین دکمه «خرید» در 20 وب‌سایت خرده‌فروشی برتر میشود و یادآورهای بازشوی را در 400 فروشگاه تجارت الکترونیکی دیگر اضافه میکند و بـه شـما پیشنهاد می کند ان‌ها را قرار دهید.

 

کاربران این گزینه را دارند کـه دوره خنک‌سازی را تنظیم کنند و بـه مردم فرصت می دهند تا در مورد این کـه آیا باید اقلام مورد نظر خودرا بخرند یا خیر، فکر کنند.

 

27. یک برنامه برای آن دریافت کنید

انچه را کـه دارید ودر واقع استفاده می کنید را مرور کنید. آیا واقعاً می خواهید از ان مجموعه قدیمی چوب گلف یا میز کناری کـه سال‌ها در گاراژ داشتید استفاده کنید؟ بی نظمی نه تنها یک عادت سالم اسـت، بلکه اگر ان را در eBay یا جای دیگر قرار دهید، می تواند مقداری پول برای شـما بـه ارمغان بیاورد.

 

و وقتی مقداری پول از ان بـه دست آوردید، ان را در پس انداز بگذارید. چیزهایی را کـه دیگر نمی خواهید در گروه‌هاي‌ فروش حیاط فیس‌بوک بفروشید: “من دراین ماه 500 دلار از فروش ان‌هایي کـه در زیرزمینم نشسته بودند، جمع کردم.”

 

28. فروش برخی چیزها

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز

 

این بـه ویژه در مواقعی مفید اسـت کـه هزینه‌ها بدون نیاز بـه گزارش ان بـه کسی انجام می شود. بنابر این یک دوست پس انداز بگیرید کـه می توانید با او در مورد اهداف و پیشرفتی کـه در پس انداز خود انجام می دهید صحبت کنید.” این اجازه می دهد تا نوعی ناشناس ماندن باشد کـه بـه طور بالفعل مضر اسـت. یک نوع دایره باطل، یک دیوار ایجاد می کند و بسیاری اوقات نمیتواند. نقض شود و بدون کمک خارجی بـه نوعی مورد رسیدگی قرار گیرد.”

 

29. با یکی صحبت کن

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

هدف «هدف‌هاي‌» خودرا روی یک تکه کاغذ یا روی چندین کاغذ بنویسید و آن ها را در جایی کـه روزانه می بینید قرار دهید. “اهداف خودرا «روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه» واقع بینانه و قابل انجام نگه دارید. این ضروری اسـت، زیرا می خواهید نتایجی را ببینید. و خواهید کرد.”

 

30. اهداف پس انداز خود را بنویسید

صرفه جویی فقط درد نیست. حتی اگر برای پس انداز بیشتر برای اهداف بلندمدت یا بازنشستگی تلاش می کنید، مطمئن شوید کـه در طول مسیر پاداش هاي‌ کوچکی را برای خود برای رسیدن بـه اهداف پس انداز یا پایبندی بـه ان ها پاداش دهید.

 

این ها باید پذیرایی‌هاي‌ کوچکی باشند «شـما نمی خواهید پیشرفتی را کـه انجام می دهید معکوس کنید»؛ اما آنهایی کـه انگیزه‌اي مثبت و انگیزشی ایجاد می کنند کـه بـه شـما کمک می کند در ماه‌هاي‌ آینده بـه اهداف خود پایبند باشید.

 

31. به خودتان پاداش دهید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز

 

پس انداز بـه خاطر پس انداز کردن، سرگرم کننده نیست. اما اگر برای یک تعطیلات عجیب‌وغریب یا چیز دیگری کـه واقعاً میخواهید پس‌انداز میکنید، «نه» گفتن بـه چیزهای دیگر آسان‌تر می شود. سپس وقتی عضله پس‌انداز خودرا ساختید، می توانید برای چیزهای پیش پا افتاده‌تر مانند بودجه اضطراری پس‌انداز کنید.”

 

32. پاداش خود را مجسم کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز

بهترین راه برای انجام اینکار، ثبت هر چیزی اسـت کـه خرج می کنید – از صورت‌حساب‌هایي کـه میپردازید تا میان‌وعده‌ها در محل کار. “با ردیابی هزینه هاي‌ خود، می توانید شروع کنید بـه این کـه ببینید پول شـما بـه کجا میرود و مکان هایي کـه ممکن اسـت در انها پول هدر دهید و می توانید پس انداز کنید. بنابر این پس انداز می تواند گزینه بهتری نسبت بـه هدر دادن پول باشد.”

 

بـه طور جدی، آخرین باری کـه واقعاً نگاه دقیقی بـه این کـه پولتان هر هفته کجا میرود چه زمانی بود؟ اگر بیش از یک هفته گذشته اسـت، باید کارت اعتباری و صورتحساب بانکی خودرا بررسی جدیدی ارائه دهید.

 

33. هزینه های خود را پیگیری کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز با درآمد کم

 

حمل و نقل یک هزینه عمده برای تقریبا هر شخصی اسـت «مگر این کـه در خانه کار کنید». درنظر بگیرید کـه چگونه می توانید هزینه هاي‌ حمل و نقل خودرا کاهش دهید، چه با جابجایی بـه حمل و نقل عمومی یا دوچرخه سواری «یا حتی پیاده روی» بـه محل کار. اگر رانندگی تنها گزینه اسـت، استفاده از خودروی شخصی، تغییر بـه خودروی کم‌مصرف‌تر یا تنظیم برنامه خودرا درنظر بگیرید تا در ساعات کم ترافیک رانندگی کنید.

 

34. در حمل و نقل خود تجدید نظر کنید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

با شرکت تلفن همراه خود تماس بگیرید و تا حد امکان از امکانات اضافی خود بکاهید. از Skype برای تماس‌هاي‌ بین‌ المللی، از Whatsapp برای پیامک استفاده کنید و استفاده از داده‌ها را متوقف کنید مگر این کـه بـه Wi-Fi متصل باشید. اگر صورتحساب شـما هنوز بالاست، وقت ان اسـت کـه یک حامل جدید پیدا کنید.

 

35. به دنبال یک معامله بهتر برای تلفن همراه خود باشید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز در ایران

 

با برداشتن تعدادی از گام‌هاي‌ کم‌مصرف انرژی در اطراف خانه، آب و برق خودرا کاهش دهید: آبگرمکن خودرا عایق بندی کنید، ترموستات خودرا در زمستان پایین بیاورید ودر تابستان ان را بالا ببرید، هوای خانه خودرا آب بندی کنید، و سر دوش و شیرهای آب کم جریان را نصب کنید. در درازمدت، این میتواند صدها دلار صرفه‌جویی کند و بـه محیط زیست کمک کند.

 

36. مصرف انرژی بیشتری داشته باشید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز

 

هزینه هاي‌ تاخیر می تواند اضافه شود. یکی از بهترین راه‌ها برای پیش گیری از انها این اسـت کـه تا آنجا کـه ممکن اسـت هزینه‌هاي‌ خودرا بـه یک برنامه پرداخت خودکار تغییر دهید. ممکن اسـت بـه این معنی باشد کـه مراقب موجودی حساب خود باشید، اما مطمئناً در درازمدت منجر بـه کاهش هزینه‌هاي‌ کلی میشود.

 

37. وارد Autopay شوید

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

خواه خرید مواد غذایی، انتخاب نسخه یا خرید لباس، نام هاي‌ تجاری اغلب بیش از حد «و گرانقیمت» هستند. تحقیقات خودرا انجام دهید و متوجه خواهید شد کـه گزینه عمومی یا بدون مارک تقریبا بـه اندازه نام تجاری معادل یا مؤثر اسـت. عمومی برو

 

38. برو عمومی

40 روش افزایش پس انداز پس از 40 سالگی

افزایش پس انداز با کار کمتر

 

با برنامه ریزی از قبل در خریدهای خود، می توانید پس انداز جدی بانکی کنید. در تابستان یک مانتو زمستانی بخرید. بـه محض پایان تعطیلات، تزئینات تعطیلات را کـه آرزو می کنید دراین کریسمس داشته باشید، بخرید. شـما اغلب می توانید تقریبا نیمی از هزینه کالاهای خارج از فصل را کاهش دهید و زمانی کـه فصل جدید فرا می‌رسد و از قبل آماده شده اید، از خودتان راضی خواهید بود

 

39. فقط انجامش بده

وقتی صحبت از پس انداز می شود، بـه برند لباس ورزشی مورد علاقه خود گوش دهید. 5 تا 15 درصد از درآمد خودرا بـه پس انداز اختصاص دهید.

 

“اگر از بودجه استفاده می کنید، ان را مانند هر صورتحساب دیگری بـه ان اضافه کنید. اگر از بودجه استفاده نمیکنید، فقط ان را از بالا بردارید. درد بـه مرور زمان ناپدید می شود و هزینه هاي‌ خودرا بر این اساس تنظیم خواهید کرد. سپس، زمانی کـه بـه جای افزایش سبک زندگی، پس انداز خودرا افزایش دهید.”

 

بیشتر بخوانید: نکات کلیدی مالی و اقتصادی برای رشد مالی «ثروتمند شدن»

 

در پایان

همان طور کـه میدانید، هر انسانی باید بـه فکر آینده خود باشد، اگر هر انچه را کـه کار می کنید خرج کنید، گرفتار زندگی روتین روزانه می شوید کـه میتواند بسیار خطرناک باشد.

جدیدترین مطالب سایت