روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار : دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز لیستی از رازهای موفقیت در کار را در هنگام فشارهای زیاد و بازرسی کردن انها منتشر کرده ایم.

 

20 روشی که کارگران باهوش تحت فشار خنک می شوند

همان طور کـه افسانه میگوید، موزیک “تحت فشار” توسط عده اي از مردمی ساخته شده اسـت کـه، خوب، تحت فشار بودند. دیوید بووی و گروه کوئین بـه طور اتفاقی هم زمان دریک استودیو بودند و هردو نتوانستند از کارهایی کـه از ان راضی بودند کنار بگذارند.

 

از رفاقت سرخوردگی متقابل، یک جلسه جم شروع شد، و دیدم، یک تک موزیک عدد یک متولد شد. موفقیت همیشه مستلزم این اسـت کـه از مناطق امن خود خارج شویم، یک قدم بـه عقب برداریم، راه حل هاي‌ جدیدی برای مشکلات پیچیده پیدا کنیم. مطمئنا، شـما یک ستاره راک جهانگرد نیستید. اما این نکات را دنبال نمایید و شـما نیز میتوانید موفقیت عدد یک خودرا داشته باشید. 

 

بیشتر بخوانید: عوامل اصلی و مهم موفقیت در زندگی

 

1. تحقیق کردن

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

نخستین کاری کـه یک مرد تحت فشار انجام می دهد این اسـت کـه تعیین می کند واقعاً چقدر تحت فشار اسـت. آسان اسـت کـه بـه فرضیات یا تخیل خود اجازه دهید تصور کنید کـه تحت فشار بیشتری نسبت بـه واقعیت هستید. تعداد زیادی از مردم عادت دارند کـه بدترین ها را تصور کنند، بنابر این وقتی در چنگال ترس یا اضطراب خاصی هستید، باید دو سوال از خود بپرسید: “

 

1. آیا اینطور اسـت؟ واقعا درست اسـت؟سعی می کنم بـه یاد بیاورم کـه افکار من الزاماًً واقعیت نیستند و گذرا هستند. آن ها مانند آب و هوا هستند – همیشه در حال عبور و تغییر هستند، بنابر این وادار نیستم آن ها را آن قدر جدی بگیرم یا بـه انها وابسته شوم.

 

2. آیا در حال حاضر خوب هستم؟ اغلب اضطراب من بـه نگرانی در مورد آینده مربوط می شود، بنابر این تمرکز عمدی بر انچه در حال حاضر در حال رخ دادن اسـت مفید اسـت.”

 

هدف این اسـت کـه بـه آرامی افکار تهدیدآمیز را کنار بزنید تا ذهن شـما بتواند منطقی عمل کند.

 

2. خارج از سر خود

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

این امر بـه ویژه زمانی مفید اسـت کـه درگیر کارهای بسیار متمرکز یا خلاقانه باشید. اگر مدتی اسـت کـه مسائل را حل می کنید، بـه درون نگاه می کنید و احساس می کنید کـه قدرت پردازش ذهن شـما کاهش یافته اسـت، ممکن اسـت زمان ان رسیده باشد کـه برای مدتی تخلیه کنید. “توجه خودرا برونگرا کنید. استرس ذهنی توجه شـما را بـه درون خود، ذهن و گفتگوهای ذهنی شـما جلب می کند.”

 

“بـه درختان و منازل و خیابانها و اتومبیل هاي‌ اطراف محله خود نگاه کنید، بـه بیرون نگاه کنید و بـه زودی برون گرا خواهید شد و کمی از استرس روانی رهایی خواهید یافت.” نگاه کردن بـه بیرون مانند مکانیزم اگزوز اسـت کـه بـه شـما کمک میکند افکارتان را مرتب کنید و با نگرش منطقی‌تر بـه چیزها با آرامش بـه تمرکز خود برگردید. 

 

3. به حواس خود متصل شوید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

راه دیگری برای فکر کردن در مورد این موضوع، و ثابت کردن خود در طول یک زمان شدید، این اسـت کـه از ذهن خود خارج شوید ودر لحظه بر روی بدن، تنفس و حواس خود تمرکز کنید.

 

«برای ایجاد فاصله از افکار مضطرب و تکراری، توجه خودرا بـه هر یک از حواس جلب میکنم و خودم را در زمان حال مستقر میکنم». “هر کجا کـه هستید، چند نفس آهسته و عمیق بکشید و هوشیاری خودرا بر محیط اطراف خود متمرکز کنید. بـه اطراف خود نگاه کنید و بـه آنچه می‌بینید توجه کنید. کافیست تنوع رنگ ها، شکل ها و بافت هاي‌ انچه را کـه می‌بینید مشاهده کنید، بدون این‌که الزاماً نیازی بـه ان باشد. تشکیل نظر.

 

از همین تکنیک برای تمرکز بر حواس دیگر خود استفاده کنید: توجه خودرا بـه صداهایی در محیط خود معطوف کنید، صدایی کـه بلندترین یا آرام ترین انها را می‌شنوید جدا کنید. هوشیاری خودرا بـه حس بویایی خود منتقل کنید، با توجه بـه این‌که چه چیزی را بو می کنید و چه تعداد رایحه مختلف را می توانید تشخیص دهید. اجازه دهید ورزش شـما را جذب کند.

 

در نهایت، آگاهی خودرا بـه حس لامسه خود بیاورید. “بـه پایین برسید و با نوک انگشتان خود زمین زیر خودرا لمس کنید. توجه کنید کـه چقدر احساسات متفاوتی را احساس می کنید. ببینید آیا می توانید انها را توصیف کنید بدون این‌که فکر کنید کـه آیا این احساسات را دوست دارید یا نه.”

 

با اتصال بـه حواس خود از مشکلات خود جدا می‌شوید و ذهن خودرا متمرکز می کنید و بـه ان آرامش و انرژی می دهید. 

 

4. روی هدف درد تمرکز کنید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

در همین راستا، سعی نکنید فقط استرسی را کـه احساس میکنید تحت فشار قرار دهید ودر عین حال منبع اضطراب خودرا نادیده بگیرید. این یک دستور العمل برای حمله قلبی اولیه اسـت. اگر بـه آنچه احساس می کنید توجه کنید، بهتر می توانید تعیین کنید کـه چگونه استرس را مدیریت کنید.

 

هنگامی کـه یک بحران را پشت سر می گذارید، سعی کنید هدفی پیدا کنید، مثلا این‌که چگونه شخصیت شـما را رشد می دهد. “کسانی کـه در درد هدف می‌یابند، از طوفان هاي‌ زندگی بسیار بهتر از کسانی کـه اینکار را نمی‌کنند، عبور می کنند. بـه جای نادیده گرفتن ان؛ در اضطراب فرو بروید.”

 

استفاده از انرژی خود برای فرو رفتن در اضطراب، بـه جای این‌که سعی کنید خودرا تخلیه کنید و سعی کنید از رویارویی با استرس اجتناب کنید، انعطاف‌پذیری ایجاد می کند.

 

با انتخاب ناحیه اي کـه برای شـما اضطراب ایجاد می کند تمرین کنید: تصور کنید بدترین سناریو بـه حقیقت می پیوندد و چگونه با ان برخورد می کنید. «در حالی کـه انجام اینکار می تواند ناراحت کننده باشد، می تواند با ایجاد یک طرح نبرد درصورت وقوع، اضطراب را کاهش دهد، کـه احساس آمادگی را ایجاد می کند». رفتن بـه منبع ترس بـه شـما کمک می کند تا اهرم ها و مکانیسم هایي برای مقابله با ان در واقعیت ایجاد کنید. 

 

5. یک مدیتیشن کوتاه انجام دهید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

این یک ابزار ضروری در کارنامه رهبران فکری و متفکران مترقی اسـت. اغلب، فقط یک طلسم کوتاه 10 دقیقه اي می تواند بـه شـما کمک کند تا بـه آرامش برگردید.

 

“مراقبه کوچک را می توان در هر زمان، هر مکان و توسط هر شخصی انجام داد.” “شـما بـه سادگی روی نفس خود، بالا و پایین رفتن قفسه سینه تمرکز می کنید. در هنگام دم فکر می کنید، “من هستم.” و با هر دم تکرار کنید. در بازدم فکر می کنید “. و ان رابا هر بازدم تکرار کن.”

 

اگر در طول این تمرین افکار دیگری بـه ذهن شـما نفوذ کرد، بـه آرامی انها را کنار بگذارید «بدون قضاوت» و روند را از سر بگیرید. این تمرین ساده و تغییرات ان می تواند استرس را در عرض چند دقیقه کاهش دهد و بـه شـما کمک کند تا بهتر با فشار بالا و فشار خون بالا کنار بیایید. 

 

6. به یک دوست یا فردی کمتر خوش شانس کمک کنید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

چیز کمی وجوددارد کـه شیر فشار را روی مغز شـما باز می کند و شـما را برای مدتی نگران خود نمی‌کند و سپس توجه خودرا «حتی برای چند دقیقه» بـه نیازهای شخص دیگری معطوف می کند.

 

چه کمک بـه یک دوست برای جابه‌جایی آپارتمان یا داوطلب شدن در جامعه، انجام کاری فداکارانه بـه شـما کمک میکند فشارهایی را کـه احساس میکنید در چشم ‌انداز قرار دهید.

 

«اغلب، ما دربخش کوچک خود از جهان محفوظ می شویم و فکر می کنیم مشکلات ما غیر قابل حل هستند.» با این حال، گذراندن وقت با کسانی کـه از خودمان کمتر خوش شانس هستند، می تواند بـه سرعت دیدگاه ما را تغییر دهد و بـه ما بفهماند کـه نباید بـه اندازه خود استرس داشته باشیم.

 

یک نگاه ذهنی بـه چیزها ممکن اسـت باعث شود احساس کنید در دام افتاده اید، اما مشاهده چالش هاي‌ دیگران می تواند آموزنده باشد. اغلب باعث می شود متوجه شوید کـه استرس شـما بدترین نوع استرس نیست.

 

7. عدم اطمینان را در آغوش بگیرید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

احساس استرس اغلب کمتر ناشی از چالش‌هاي‌ خاصی اسـت کـه واقعاً با ان روبه‌رو هستید تا نگرانی در مورد انچه ممکن اسـت اتفاق بیفتد. آموزش ذهن شـما برای آسان بودن با عدم خاطرجمعی می تواند برای سطح استرس شـما معجزه کند و بـه شـما کمک کند احساس آرامش خودرا بازیابی کنید. «هرروز زمانی را بـه این فکر کنید کـه چگونه هیچ چیز ثابت نمیماند».

 

روی چیزی ساده تمرکز کنید، مانند جریان آب دریک رودخانه یا چمن در پارک. توجه بـه این‌که چقدر افکار شـما فقط در عرض یک ساعت تغییر می کند، دیدگاه جدیدی بـه شـما می دهد. همچنین می توانید برای گوش دادن بـه مراقبه هدایت شده در مورد تغییر زمان بگذارید.

 

تشخیص این‌که همه ی چیز دائماً در حال تغییر اسـت، می تواند بـه شـما کمک کند تا با پذیرش این‌که اکثر چیزها خارج از نظارت شـما هستند، بازتر، انعطاف پذیرتر و قادر بـه انجام جریان باشید. 

 

8. محرک های خود را بشناسید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

اضطراب اغلب از یک الگو پیروی می کند. برای خواندن واکنش‌هایتان وقت بگذارید و از چیزهایی کـه باعث ایجاد استرس در شـما می شود، قدردانی کنید. زمانی کـه فکر می کنید وضعیت، رابطه، خاطرجمعی یا قدرت شـما در دسترس خطر اسـت، طبیعی اسـت کـه تحریک شوید.

 

از خود بپرسید کـه دقیقاً چه چیزی در دسترس خطر اسـت. بدانید کـه طبق معمولً چگونه بـه این موضوع واکنش نشان می دهید. هر بار کـه در محل کار یا روابط خود احساس اضطراب می کنید، یادداشت کنید کـه چه چیزی شـما را تحریک کرده اسـت و چه پاسخی داشته‌اید.

 

حتی می توانید از اپلیکیشنی مانند Stigma برای ردیابی این محرک ها استفاده کنید. باید از خود بپرسید: آیا سعی می کنید با پرخاشگری جبران کنید یا عقب نشینی می کنید و خوب بازی می کنید؟ آیا میخکوب میکنید و یخ میزنید یا نزدیکترین خروجی را پیدا میکنید؟

 

جست‌وجوی انچه باعث اضطراب شـما میشود میتواند بـه شـما کمک کند دفعه بعد کـه بروز می کند بهتر با ان مقابله کنید.

 

«اگر طبق معمولً وقتی شریک زندگیتان چیزی ناراحت‌کننده را مطرح میکند، یخ می زنید، از خود بخواهید طوری رفتار کنید کـه انگار یک تکه یخ هستید کـه روی شعله داغ آب میشود.» “اجازه دهید ذوب شوید. رها شدن بدن خودرا احساس کنید و سپس ببینید کـه گفتگو از آنجا چگونه جریان مییابد.” 

 

9. به خودتان یادآوری کنید که قبلاً این کار را انجام داده اید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

هر وقت در مورد چیزی عصبی میشوم، همیشه ذهنم را فریب می دهم کـه فکر کند قبلاً کار را انجام داده‌ام و این دور زدن جدید فقط یک انجام اسـت. وانمود کنید، “من قبلاً اینکار را انجام داده ام و این فقط یک برداشت دوم اسـت.” این تکنیک غیرمنتظره سالها برای من کارساز بوده اسـت – برای همه ی چیز، از صحبت کردن در تلویزیون ملی، تا رسیدگی بـه نوزادانم «بـه عنوان یک مادر وحشتناک»؛ خواندن سرود ملی در مقابل 38000 نفر، گفتگو‌ها و سخنرانی‌ها برای کار.”

 

بیشتر بخوانید: 82 راز برای موفقیت و پیروزی در زندگی و کار

 

10. یک بند لاستیکی بگیرید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

عادت بـه “گشت زنی” در ذهن خود با هدف شناسایی رشته هاي‌ افکار منفی و معکوس در هنگام ظهور کنید. “انچه را در زندگی خود می خواهید تأیید کنید. مسئولیت انچه را کـه در ذهن خود نگه می دارید بپذیرید. “افکار تبدیل بـه چیز می شوند… موارد خوب را انتخاب کنید!” داشتن نگرش مثبت و نیمه پر لیوان دیدن یک عادت اسـت.

 

می توانید یک رویکرد رفتاری را امتحان کنید: یک کش را روی مچ دست خود قرار دهید و هر زمان متوجه یک فکر منفی یا ترس واکنشی شدید، ان را ببندید. این بـه شـما کمک می کند تا بر روی ناراحتی مچ دست خود تمرکز کنید.

 

این بـه شـما این امکان را میدهد کـه بر ترس خود تمرکز کنید «آنچه ممکن اسـت اتفاق بیفتد» یا ان رابا دیدگاه خوش‌بینانه‌تر جای گزین کنید «انچه میخواهید اتفاق بیفتد».

 

با این حال، اگر این افکار منفی بیش از حد مداوم و مرتبط با کار هستند، ارزش ان را دارد کـه مطمئن شوید تغییر دیگری وجود ندارد – اگر هر یک از 20 پرچم قرمز را تشخیص دهید کـه فریاد میزنند “شـما در کار اشتباهی هستید. شـما بـه یک راه حل بزرگ‌تر از رویکرد رفتاری نیاز دارید.

 

11. یک قلم و کاغذ بگیرید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

ایجاد یک رکورد ملموس از محرک‌ها، زمان‌هایي کـه احساس می کنید تحت فشار هستید، و زمان‌هایي کـه احساس اسانی میکنید، بـه شـما کمک می کند تا بـه انچه کـه شـما را ناراحت می کند، برسید. همه ی ما نقاط قوت و ضعفی داریم و دانستن این‌که چه چالش‌هایي بـه شـما کمک میکند تا با چشمان باز بـه چالش رسیدگی کنید.

 

“روزنامه نگاری همچنین بـه شـما این فرصت را می دهد تا موانع گذشته خودرا ردیابی کنید و نحوه غلبه بر آن ها را مستند کنید.”

 

شـما باید یک کتابخانه مکتوب از تجارب مثبت و منفی خود ایجاد کنید تا بتوانید استراتژی خودرا برای موفقیت هاي‌ آینده مطمئن و آرام طراحی کنید. ارائه ساختار و جزئیات از فراز و نشیب هاي‌ خود و بررسی آن ها بـه التیام موثر رویکردهای حل مشکل شـما کمک می کند.

 

وقتی بتوانید بـه دستاوردهای خود فکر کنید، بسیار قوی‌تر می‌شوید. “من دوست دارم تاریک ترین روزهایم را بـه خودم یادآوری کنم و جشن بگیرم کـه ان زمان ها را پشت سر گذاشتم، بنابر این مطمئناً میتوانم از هر چیزی کـه اکنون در پیش دارم عبور کنم.”

 

12. از روش “آرام” استفاده کنید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

«وقتی احساس ناراحتی میکنید، ابتدا باید ان را صدا بزنید». “برای این‌که شروع بـه مقابله با استرس خود کنید، ابتدا باید بدانید کـه استرس دارید و عدد 2 چه چیزی باعث ان شده اسـت. سپس باید کمک بخواهید.” تقاضای کمک ایرادی ندارد و داشتن ان ابزار مهم در کارنامه شـما بسیار کمک می کند. مهم این اسـت کـه اولویت هاي‌ خودرا مرتب کنید ودر انجام چه کاری می توانید مؤثرتر باشید.

 

بقیه را باید تفویض کنید. داشتن یک دوست، شریک یا همکار حتی یک چیز کوچک را از بشقاب شـما خالی می کند، بلافاصله فضای ذهن شـما را خالی می کند و سطح استرس شـما را کاهش می دهد.

 

سوم، شـما باید بخندید. این یکی از ساده‌ترین اما موثرترین تکنیک ها برای تسلط بر استرس اسـت. خنده بدن را آرام می کند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، اندورفین ترشح می کند و کالری می سوزاند. سپس، ان رابا مدیتیشن بـه اتمام برسانید.

 

من شـما را تشویق میکنم کـه خارج از چارچوب و تعریف سنتی از انچه کـه بـه عنوان مدیتیشن واجد شرایط اسـت فکر کنید. “هر چیزی کـه بـه شـما کمک کند بدن خودرا آرام کنید و ذهن خودرا آرام کنید، می تواند نوعی مدیتیشن درنظر گرفته شود، از پیاده روی گرفته تا انجام یوگا و خواندن کتاب.”

 

13. ورزش

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

استرس همه ی چیز روانی نیست – اغلب ناشی از فعالیت بدنی «یا فقدان ان» اسـت. احتمالاً بهترین راه برای از بین بردن احساس فشار، سفر بـه باشگاه یا دویدن در اطراف محله اسـت. پس چرا اونجا نشستی؟

 

14. در مورد غذا خوردن خود تجدید نظر کنید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

فراتر از حرکات فیزیکی، انچه وارد بدن خود میکنید میتواند بر تأثیر فشار بر شـما تأثیر بگذارد. بـه منظور داشتن انرژی بهینه برای مقابله با استرس، رژیم غذایی خودرا با برنامه خواب و کار خود تنظیم کنید.

 

برای کمک بـه خواب آسان، غذا بخورید. قبل از خواب، شیر بنوشید، بوقلمون، پنیر، ماست یا بستنی بخورید. بله، این ضرب المثل قدیمی درباره شیر داغ حقیقت دارد! ماده تریپتوفان یک عامل ارام بخش طبیعی دارد کـه در واقع بدون دارو بـه شـما آرامش می دهد.

 

جو همچنین خواب خوب را تقویت می کند زیرا سرشار از ملاتونین اسـت. گیلاس همچنین حاوی ملاتونین اسـت ودر صورت نیاز یک میان وعده خوب قبل از خواب اسـت. این یکی از 25 اسطوره بزرگ خواب اسـت کـه غذا تأثیر کمی بر عادات خواب شـما دارد – ثابت شده اسـت کـه خوردن سبزیجات سرشار از کلسیم نیز می تواند کیفیت خواب شـما را التیام بخشد.

 

15. وضعیت بدن خود را بررسی کنید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

یکیدیگر از راه هاي‌ فوری برای کاهش استرس روانی: وضعیت خودرا بررسی کنید. شـما می توانید با ایستادن یا نشستن بـه گونه اي کـه باعث می شود انرژی شـما بـه طور مطلوب جریان یابد و آرامش شـما را بـه ارمغان بیاورد، خلق و خوی و هوشیاری خودرا بـه طور مثبت التیام بخشید.

 

مطمئن شوید کـه انها صاف بنشینند، هردو پا روی زمین و شانه‌هایشان عقب باشند. این نه تنها تحقیقات در مورد زبان بدن و کاهش هورمون استرس را ترکیب می کند، بلکه عملی بودن یک حرکت فیزیکی را ترکیب می کند کـه شـما را بـه زمان حال برمی‌گرداند، بـه جای این‌که اجازه دهد ذهن شـما از بازرسی خارج شود.

 

16. تمرکز بر آنی، نه آینده

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

استرس اغلب از تصور آینده اي دور و ناخوشایند رشد می کند. در عوض، تمرکز خودرا کاهش دهید و بـه انچه در حال حاضر در حال وقوع اسـت نگاه کنید – و چه کاری می توانید در مورد ان انجام دهید. «وقتی احساسات استرس‌زا ظاهر میشوند، بدانید کـه از بین خواهند رفت». “[بـه خود بگویید] “نیازی بـه واکنش نیست، من میتوانم اجازه دهم انها آنجا باشند و هر کاری کـه می شود انجام دهم.”

 

بصیرت گراها و رهبران آینده نگر دائماً بـه نتایج فکر می کنند. آن ها در آینده زندگی می کنند. در حالی کـه زمانی کـه اهداف بلندمدت را درنظر می‌گیرید، می تواند موثر باشد، این فرافکنی زمانی کـه در تب و تاب رقابت یا یک چالش حرفه اي مهم هستید استرس ایجاد می کند و شـما را از زمان حال جدا می کند.

 

یک جراح اگر فقط بـه نتیجه جراحی فکر کند شکست می‌خورد. “اگر اتفاق غیرمنتظره اي رخ دهد، عده اي از جراحان فوراً فکر می کنند، “اگر این اتفاق بیفتد، شغلم را از دست خواهم داد. بـه دلیل قصور از من شکایت می شود. من نمیدانم چگونه با والدین صحبت کنم.” چیزی کـه انها باید روی ان تمرکز کنند، حل این موضوع اسـت.”

 

روی زمان حال تمرکز کنید: حتی می توانید ان را بـه یک برنامه بازی ساعت بـه ساعت تقسیم کنید کـه بـه شـما کمک می کند بر استرس خود غلبه کنید.

 

17. استرس را مجدداً تنظیم کنید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

تعداد زیادی از مشکلاتی کـه در استرس یا احساس اضطراب با ان‌ها مواجه میشویم این اسـت کـه با ان کلمات ارتباط منفی برقرار میکنیم. “اگر ما شروع بـه پذیرش استرس و اضطراب هر زمان کـه آن ها صرفاً بـه عنوان عکس العمل هایي در موقعیت هاي‌ خاص نشان داده می شوند را بپذیریم، می‌بینیم کـه لازم نیست تحت نظارت انها باشیم.”

بـه جای ترس از احساس فشار، بچه‌ها آمدنشان را «رویدادهایی» بدانند کـه اتفاق می‌افتد و میتوان با انها منطقی برخورد کرد. از تفکر منطقی خود برای یادآوری بـه خود استفاده کنید کـه استرس بـه شـما کمک نمیکند کـه بـه هر چیزی کـه باعث ان می شود پاسخ مناسب بدهید.

 

18. فشار را به یک محرک تبدیل کنید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

“ما باید یک رابطه جدید با فشار ایجاد کنیم – انرژی تغییر. درنظر بگیرید کـه هر زمان کـه کار یا وظیفه اي برای انجام دادن وجوددارد، انرژی وارد سیستم ما می شود تا بـه ما کمک کند کار را انجام دهیم. اگر مقاومت کنیم، سقوط کنیم یا فشار را انکار کنیم، ناراحتی، پریشانی و بـه مرور زمان بیماری را تجربه خواهیم کرد. عملکرد ما رنج خواهد برد.”

 

اگر آرام باشید و بدانید کـه چگونه از ان استفاده کنید، فشار میتواند محرک قدرتمندی باشد تا شـما را بـه دستاوردهای بیشتری برساند و خودتان را کشف کنید. «اگر ان را باز کنیم و با ان هماهنگ شویم، احساس زنده بودن می کنیم و اعتماد بـه نفس، حضور، ادراک، عملکرد، خلاقیت و رفاه ما افزایش مییابد.»

 

“وقتی فشار را بـه عنوان منبع انرژی می‌بینیم و بـه جریان ان ضربه می‌زنیم، در حالی کـه احساس آرامش و تمرکز می کنیم، کارهای بیشتری انجام خواهیم داد. این یک پیام ضد شهودی اسـت کـه حرفه اي هاي‌ دیوانه واقعاً میتوانند از ان استفاده کنند.”

 

19. به یاد داشته باشید آنچه مهم است

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

استرس و فشار با مسئولیت هاي‌ بیشتری کـه بر عهده میگیرید و زمانی کـه توانایی هاي‌ شـما زیر سوال میرود، افزایش می‌یابد.

 

«فشار بـه نحوه تفسیر ما از یک موقعیت مرتبط اسـت. زمانی کـه موقعیت را بـه‌عنوان پیامد های مهم مرتبط با اهداف، نتایج یا تعهدات ارزشمند درنظر میگیریم، بـه احتمال زیاد تحت فشار قرار می گیریم. اگر فکر کنیم موقعیت بـه هویت یا احساس خود ما مرتبط اسـت، بیشترین فشار را تجربه میکنیم.»

 

استرس شـما را وادار میکند تا در اعمال خود تجدید نظر کنید تا از احساس خود محافظت کنید و اهداف فعلی را در پس‌زمینه رها کنید. روشن کردن اولویت‌ها و انچه واقعاً برایتان مهم اسـت، می تواند بـه شـما حس چشم ‌انداز و آرامش بدهد. 

 

20. هنرهای رزمی را امتحان کنید

روش های موفقیت در کار در هنگام فشارهای زیاد

روش های موفقیت در کار

 

در حالی کـه مدیتیشن و یوگا بـه دلیل کمک بـه همسویی ذهن و بدن شـما توجه زیادی را بـه خود جلب می کنند، زمانی کـه نیاز بـه آرامش دارید، ممکن اسـت بـه بررسی مجدد نیز فکر کنید. هنرهای رزمی برای جذب کامل و فلسفه مفیدی کـه می تواند مجدداً بـه کار گرفته شود، جسم و روح را ترکیب می کند.

 

یکی از جنبه هاي‌ برخورد با موقعیت هاي‌ پر استرس، دید تونلی اسـت. “همه ی چیز دریک کانون فرو می ریزد، طبق معمولً چیزی نیست کـه آرامش بخش باشد. سپس مغز با تردیدها، ترس ها و غیره شروع بـه دوچرخه سواری می کند. و یک حلقه بازخورد ایجاد می شود. این نه تنها در لحظه با رویداد های آسیب زا اتفاق میوفتد، بلکه مشهود اسـت. در پاسخ هاي‌ استرس طولانی مدت.”

 

پس کمی از کار خود استراحت کنید و یک کلاس جدید در باشگاه را امتحان کنید – یا فقط بـه برنامه تمرینی فعلی خود دست و پنجه نرم کنید.

 

بیشتر بخوانید: 30 مورد از رازهای موفقیت در زندگی

 

در پایان

کارایی شـما در طول زمان فراغت اغلب بـه موفقیت شـما در کاری کـه ایجاد کرده‌اید می انجامد مطمئن باشید کـه افراد موفق در زمان فراغت خود کاری بیش از لم دادن روی مبل و چک کردن شبکه هاي‌ اجتماعی شان میکنند.

جدیدترین مطالب سایت