دلیل موفقیت جرج کلونی مرد جذاب هالیوود (عکس)

دلیل موفقیت جرج کلونی مرد جذاب هالیوود (عکس)

دلیل موفقیت جرج کلونی مرد جذاب هالیوود

مرد جذاب و خوش استایل هالیوودی از راز موفقیت خود سخن گفت و از جمله زیبایی که از عمویش شنیده بود حرف زد.

 

جرج کلونی مرد جذاب هالیوود پس از کسب جایزه یک عمر دستاورد هنری در آمریکا از تاثیر گذارترین فیلم و تاثیرگذارترین جمله ای که در عمرش شنیده است صحبت کرد . جرج کلونی، چهره سرشناس سینمای هالیوود در آستانه دریافت جایزه بنیاد فیلم آمریکا مصاحبه جالبی انجام داده است.

 

مجله تالاب: جرج کلونی بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان نامدار هالیوود پنجشنبه ۷ ژوئن جایزه یک عمر دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا را به کلکسیون افتخاراتش خواهد افزود. او پیش از دریافت این جایزه نگاهی به گذشته و افرادی انداخته است که بر موفقیت او تاثیرگذار بودند.

 

دلیل موفقیت جرج کلونی مرد جذاب هالیوود (عکس)

جرج کلونی مرد جذاب هالیوود

 

جرج کلونی در گفتگویی کوتاه از فیلم «بتمن و رابین» به عنوان تاثیرگذارترین فیلم بر حرفه خود نام می‌برد:

شوخی نمی‌کنم. تا زمان ساخت آن فیلم من بازیگری بودم که دنبال فیلم می‌گشتم. پس از شکست هنری آن فیلم دریافتم که باید کنترل فیلم‌هایی را که بازی می‌کنم در دست داشته باشم. پس از آن در سه فیلم «خارج از دید»، «ای برادر، کجایی» و «سه پادشاه» بازی کردم.

 

او در بخش دیگری از این گفتگو از پل نیومن و گریگوری پک به عنوان بازیگرانی نام می‌برد که بیشترین تاثیر را بر کار او داشتند.

 

دلیل موفقیت جرج کلونی مرد جذاب هالیوود (عکس)

 جذاب ترین مرد هالیوود

 

جرج کلونی می‌گوید:

من هر دو را می‌شناختم. آن‌ها هم بازیگران محبوب من بودند هم انسان‌های بزرگی بودند. کلونی که هفت بار برای دریافت جایزه اسکار نامزد شده و یک بار برای بازی در فیلم «سیریانا» اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را دریافت کرده است، تمایلی به تماشای فیلم‌های خود ندارد و باور دارد که با تماشای آن‌ها همیشه ایرادی در کارش پیدا خواهد کرد.

 

بازیگر «مایکل کلیتون‌» درباره بهترین پندی که در عمرش شنیده است، گفت:

عمویم بهترین پند زندگی را به من داد. او به من گفت جوری زندگی نکن که در ۶۵ سالگی از خواب بیدار شوی و بگویی: می‌دانی دوست داشتم چه کارهایی در زندگی انجام دهم؟» عمویم چند سال پس از آن با حسرت‌های بسیاری از دنیا رفت. بزرگترین حسرتش این بود که در زندگی دنبال رویاهایش نرفته است.

 

واقعا خیلی از ما دنبال آرزوهامون نمی رویم و با کوله باری از آرزو دنیا را ترک میکنیم.

جدیدترین مطالب سایت