دعا برای رفع بلاهای طبیعی و بیمه کردن خودمان و خانواده

مجموعه : دعاها
دعا برای رفع بلاهای طبیعی و بیمه کردن خودمان و خانواده

دعایی برای رهایی از زلزله 

 

از پیامبر اسلام نقل شده است که دعایی برای بیمه کردن خود در مقابل سختی ها و بلاهای طبیعی از طرف خداوند وحی شده است . 

 

رسول اسلام «ص» فرموده است: هر کس دعای زیر را در هر صبح و شام بخواند.در آن روز، هیچ شر و بدی به او نخواهد رسید.«اللهم انت ربی لا اله الا انت، علیک توکلت و انت رب العرش العظیم، و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم ما شاءالله و کان و ما […]

 

رسول اکرم «ص» فرموده است: هر کس دعای زیر را در هر صبح و شام بخواند.
در آن روز، هیچ شر و بدی به او نخواهد رسید.«اللهم انت ربی لا اله الا انت، علیک توکلت و انت رب العرش العظیم، و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم ما شاءالله و کان و ما لم یشا لم یکن، اعلم ان الله علی کل شیء قدیر و ان الله قد احاط بکل شی علما، اللهم انی اعوذبک من شر نفسی، و من شر قضاء السوء، و من شر کل ذی شر، و من شر الجن و الانس، و من شر کل دابه انت اخذ بناصیتها، ان ربی علی صراط مستقیم»
«بار خدایا! تو پروردگار من هستی، معبود جز تو نیست، بر تو توکل می کنم در حالی که تو رب عرش عظیمی، هیچ تحول و قوتی جز به واسطه خداوند علی و عظیم نیست.
هر چه او بخواهد انجام شده، و آنچه را که او نخواهد انجام نمی گیرد. می دانم که خداوند بر هر چیزی قادر است و علم او بر هر چیزی احاطه دارد. بار الها! به تو پناه می برم از شر نفس خود، از شر سرنوشت بد، از شر هر صاحب شر، از شر جن و انس، از شر هر جنبنده ای که اختیار همه آنها به دست تو است. همانا پروردگار من بر صراط مستقیم است.»
جدیدترین مطالب سایت