با کمترین هزینه بهترین تبلیغات را داشته باشیم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
با کمترین هزینه بهترین تبلیغات را داشته باشیم

فراگیر بودن تبلیغات در دنیای امروز انسانها امریست که در رابطه با کسب و کار ها و در آمد زایی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که این امر بر کسی پوشیده نیست و اکثر افراد از آن به عنوان یک ابزار هدفمند در راه رسیدن به موفقیتشان بهره می برند.

اما مسئله مهمی که باید از آن اطلاع داشته باشیم و با استفاده از آن به ارزش ها و موفقیت در کسب و کار دست یابیم این است که از چه روش تبلیغاتی استفاده کنیم؟!

 

تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک روش و تکنیک است که به واسطه آن مشاغل، برندها، کالاها، خدمات و حتی افراد به یک جامعه معرفی می گردد که مسلما هدف از اجرای آن این است که موارد عنوان شده به بهترین شکل به اکثریت افراد یک جامعه معرفی شود.

تبلیغات به چند روش تقسیم بندی می شود و در واقع انواع مختلفی دارد که برخی از آنها عبارت هستند از تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات از طریق رادیو، تبلیغات از طریق پیامک، تبلیغات از طریق تماس های تلفنی به شکل پیام های ضبط شده، تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات تراکتی، تبلیغات کارت ویزیت و بسیاری دیگر از روش ها.

 

تبلیغات محیطی چیست؟

تا اینجای مطلب با واژه و مفهوم تبلیغات آشنا شدیم و گفتیم که تبلیغات به روش های مختلفی انجام می گیرد و همچنین برخی از روش های تبلیغاتی را نیز عنوان نمودیم؛ اما یک روش تبلیغاتی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، تبلیغات محیطی است.

تبلیغات محیطی یک نوع از تبلیغات است که بیرون از محل نهایی خرید مشتریان انجام می گیرد؛ مسلما اکثر افرادی که در حال خواندن این مطلب هستند بارها و بارها بیلبوردهای تبلیغاتی در اتوبانها، تلویزیون های شهری، تابلو های سردر پاساژ ها، تابلو مغازه و موارد مشابه دیگر را در سطح شهر دیده اند که باید گفت تمامی آنها در دسته تبلیغات محیطی قرار دارند و در واقع به این روش های تبلیغاتی، تبلیغات محیطی گفته می شود.

 

تبلیغات محیطی، تبلیغاتی هدفمند و موثر

با کمترین هزینه بهترین تبلیغات را داشته باشیم

تبلیغات محیطی در میان تبلیغات دیگر می تواند تاثیر قابل توجه و متفاوتی داشته باشد که دلایل مختص به خود را هم دارد که می توانیم یکی از پر رنگ ترین دلیل آنها را اینطور عنوان کنیم که تبلیغات محیطی در تمام ساعات شبانه روز در معرض دید عموم قرار دارد و در حقیقت تاریخ انقضای ساعتی ندارند؛ البته به این نکته هم باید اشاره نمود که تبلیغات محیطی مانند بیلبورد تبلیغاتی مدت مشخصی دارند که تاریخ انقضای آن مطابق با قرارداد هایی است که با ارگانها و شرکت های ارائه دهنده تبلیغات محیطی بسته می شود.

 

بهترین تبلیغات محیطی همراه با قیمت مناسب

یکی از زیر شاخه های تبلیغات محیطی ساخت تابلو سردر شرکت ها، ارگانها و مغازه هاست که در نوع خود تاثیر شگرفی در بازاریابی و فروش دارند که به روش ها و انواع مختلفی توسط مجموعه ها و گروه های تابلو سازی اجرا می گردد.
استفاده و به کار گیری این روش تبلیغاتی تاریخ انقضای جالبی دارد و آن هم مربوط می شود به نوع تابلو به کار رفته؛ در حقیقت با سفارش و استفاده از این نوع تبلیغات تا زمانی که تابلو ها عمر مفید دارند می توان یک حرفه یا صنعت را همه روزه به دید عموم قرار داد و معرفی نمود.

 

در ادامه با چند نوع از تابلو های تبلیغاتی که طول عمر بالا و قیمت مناسبی دارند آشنا خواهیم شد.   

 

حروف برجسته چلنیوم

با کمترین هزینه بهترین تبلیغات را داشته باشیم
حروف برجسته چلنیوم همانطور که از نامش مشخص است یک نوع از حروف برجسته است که در تابلو سازی ساخته می شود و نام اصلی آن نیز چنلیوم است؛ چنلیوم یک نوع آلومینیوم است که در ساخت حروف برجسته به کار می رود و استفاده از آن در جهت لبه حروف برجسته است و در واقع چنلیوم، لبه حروف برجسته می باشد.

حروف برجسته چلنیوم را اکثر افراد تحت نام تابلو چلنیوم می شناسند که از آن به عنوان یک تابلو تبلیغاتی در جهت تبلیغات شرکت ها، ارگان ها، پاساژ ها، مغازه ها و … استفاده می کنند.

تابلو چلنیوم در انواع و شکل های مختلفی تولید می شود و به دلیل طول عمر بالا، مصرف پایین برق و زیبایی یکی از محبوب ترین تابلو های تبلیغاتی بشمار می رود که مشتریان و صاحبان مشاغل می توانند با سفارش آن، تبلیغاتشان را به طور طولانی مدت و سالیان سال به نمایش مشتریان در آورند.

 

تابلو فلکسی فیس

با کمترین هزینه بهترین تبلیغات را داشته باشیم
یک نوع دیگر از تابلو تبلیغاتی که نزدیک به سه دهه است که از آن به عنوان تبلیغات استفاده می شود تابلو فلکس یا تابلو فلکسی فیس است.
تابلو فلکسی نوعی از تابلو است که دارای فریم آهنی است و روی آن یک متریال چاپی به نام فلکس قرار دارد و از داخل با استفاده از مهتابی و اس ام دی مبادرت به روشنایی آن می شود که مسلما این روشنایی باعث می شود تا در تاریکی هوا، نمایی زیبا و روشن از تابلو و چاپ فلکسی داشته باشیم.

تابلو فلکسی فیس نسبت به تابلو چلنیوم از قیمت پایین تری برخوردار است و همچنین طول عمر فلکسی نیز نسبت به حروف چلنیوم پایین تر است به طوری که در صورت استفاده از بهترین نوع فلکسی می بایست هر 2 سال مبادرت به تعویض چاپ تابلو نمود که البته این مورد در شرایطی است که تابلو فلکسی همه روزه در معرض مستقیم نور آفتاب باشد.

 

تابلو ال ای دی روان و ثابت

با کمترین هزینه بهترین تبلیغات را داشته باشیم

دو مدل دیگر از تابلو های تبلیغات محیطی که می توان از آنها در تبلیغات استفاده کرد تابلو ال ای دی روان و تابلو ال ای دی ثابت است؛ تابلو ال ای دی روان تابلویی است که با استفاده از ماژول های ال ای دی ساخته می شود و می توان با استفاده از کامپیوتر مبادرت به ارسال متون و تصاویر روی آن نمود و به نمایش در آورد.
تابلو ال ای دی ثابت هم نوعی از تابلو تبلیغاتی است که با استفاده از ال ای دی ساخته می شود و توسط نیروهای انسانی مبادرت به سیم کشی و مونتاژ آن روی متریال هایی مانند فیبر و یا پلکسی گلاس به شکل حروف می گردد که می توان از آن به عنوان تابلو تبلیغاتی اماکن تجاری بهره گرفت.

در نهایت باید گفت که تنوع در ساخت تابلو های تبلیغاتی بسیار زیاد است که تمامی آنها در نوع خودشان می توانند تاثیرات قابل توجهی به عنوان یک تبلیغات بسیار مفید همراه با قیمتی مناسب در بازاریابی و فروش داشته باشند که پیشنهاد می شود جهت سفارش هر کدام از آنها از مشاوره و راهنمایی شرکت های تابلو سازی مجرب و به نام استفاده نمود که یکی از این مجموعه ها گروه تابلو سازی نوین لایت می باشد که می توانیم با مراجعه به وبسایت این مجموعه به آدرس https://novinlight.com از محصولاتشان و نحوه ثبت سفارش انواع تابلو تبلیغاتی اطلاعات لازم را کسب نماییم.
  

جدیدترین مطالب سایت