جهیزیه از کجا بخرم که به صرفه باشد؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
جهیزیه از کجا بخرم که به صرفه باشد؟

جهیزیه از کجا بخرم : اگر به تازگی ازدواج کرده اید یا قصد دارید برای منزل خود جهیزیه‌ای مناسب تهیه کنید، حتما این مقاله را بخوانید. در این مقاله قصد داریم تا به سوالات مهمی پاسخ دهیم که ممکن است راهنما خوبی برای شما باشد.

 

یکی از مهمترین سوالاتی که زوج های جوان مطرح می کنند این است که “جهیزیه را از کجا بخریم که ارزون باشه؟” و یا اینکه “چه شهرهایی برای خرید جهیزیه مناسب هستند؟” و مهمتر از اینها “چه وسایلی را حتما برای جهیزیه باید تهیه کنیم؟” برای یافتن پاسخ سوال های خود تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

فهرست مطالب:

چه شهرهایی برای خرید جهیزیه مناسب هستند؟

چه وسایلی را حتما برای جهیزیه باید بخریم؟

جهیزیه از کجا بخریم که ارزون باشه؟

فروشگاه های لوازم خانگی ارزان قیمت در هر شهر کدام هستند؟

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی خانگی لند

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مولودی مال

فروشگاه اینترنتی بست بافت

نتیجه گیری

 

چه شهرهایی برای خرید جهیزیه مناسب هستند؟

یکی از محبوبترین مکان‌ها برای خرید جهیزیه، شهرهای مرزی کشور است. یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه به این شهرها، عدم پرداخت هزینه گمرک است. بنابراین قیمت لوازم خانگی برای جهیزیه نسبتا پایینتر خواهد بود. همچنین شما می توانید لوازم خانگی اورجینال را با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

 

اگر رفتن به شهرهایی مانند بانه یا گناوه برای شما دشوار است، بهتر است به فروشگاه های لوازم خانگی موجود در شهر خود مراجعه کنید. یا می توانید فروشگاه های معتبری را در شهر بانه و گناوه پیدا کنید تا به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

 

چه وسایلی را حتما برای جهیزیه باید بخریم؟

ابتدا یک لیست برای خودتان تهیه کنید و در آن اولویت بندی‌های خود را یادداشت کنید. ما در ادامه اقلامی را معرفی می کنیم که باید خریداری شود.

 

وسایل ضروری آشپزخانه و پخت و پز

سرویس غذاخوری (بشقاب

سرویس قابلمه

غذاساز

زودپز

در صورت داشتن بودجه کافی سرخکن و چای ساز نیز توصیه میشود.

 

جهیزیه از کجا بخرم که به صرفه باشد؟

وسایل برقی خانه

تلویزیون

لباسشویی

ظرفشویی

یخچال

اتو

 

سایر وسایل

فرش، سرویس تخت و خواب، مبلمان و …

 

جهیزیه از کجا بخریم که به صرفه باشه؟

قیمت لوازم خانگی با توجه به نوسانات قیمت دلار مدام در حال تغییر است. به همین دلیل اکثر کسانی که قصد خرید جهیزیه دارند، علاقمند هستند که از فروشگاه ها و بازارهای معتبر خرید کنند.

یکی از راهکارهای مناسب خرید از فروشگاه‌های اینترنتی است. به دلیل مشکلات سفر به شهرهای مرزی معمولا خرید اینترنتی پیشنهاد می‌شود. با این کار هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد و در زمان نیز صرفه جویی خواهد شد.

به همین دلیل در ادامه چند فروشگاه لوازم خانگی معتبر را معرفی خواهیم کرد. این فروشگاه‌ها بنابر رضایت مشتریان و نظر کاربران انتخاب شده‌اند.

 

فروشگاه های لوازم خانگی قابل اعتماد با قیمت مناسب و محصولات مقرون به صرفه

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی خانگی لند

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مولودی مال

فروشگاه اینترنتی تخصصی فرش بست بافت

 

فروشگاه اینترنتی خانگی لند

یکی از فروشگاه های معتبر لوازم خانگی در بانه، فروشگاه لوازم خانگی خانگی لند است. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از این فروشگاه خرید کنید.

 

محصولات موجود در فروشگاه خانگی لند تمام وسایل ضروری جهیزیه عروس را پشتیبانی می کند. این فروشگاه برای تمامی لوازم خانگی خود گارانتی معتبر ارائه می کند و در اکثر شهرهای ایران خدمات پس از فروش دارد. خریداران می توانند در صورت بروز مشکلات احتمالی از خدمات پس از فروش استفاده کنند.

 

یکی از مزیت‌های خانگی لند تنوع بالا در محصولات می‌باشد. برندهایی مانند ال جی، سامسونگ، بوش، پروفی کوک، بومن، روگن، فیلیپس، فکر از جمله این برندها هستند. همچنین پشتیبانی و مشاوران حرفه ای یکی دیگر از نقاط قوت این فروشگاه به شمار می‌آید.

 

بنابراین می توانید با توجه به بودجه خود تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود بخصوص جهیزیه عروس را تهیه کنید. می توانید از طریق آدرس https://khanegiland.com/ به فروشگاه خانگی لند مراجعه نمایید.

 

فروشگاه اینترنتی بست بافت

یکی از اقلام ضروری جهیزیه فرش است. فروشگاه اینترنتی بست بافت یکی از قدیمی ترین فروشگاه های آنلاین در حوزه فرش است. با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی می توانید تمام نکات ضروری هنگام خرید فرش را مطالعه کنید. این کار به شما کمک می کند تا انتخابی بهتر و مناسب تر داشته باشید.

 

فرش بسته به میزان تراکم نخ های موجود در آن به فرش 500 شانه، فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه دسته بندی می شوند. هر چه این تراکم بیشتر باشد فرش از کیفیت بالاتری برخوردار است. همچنین جنس نخ و کیفیت دستگاه بافت نیز در قیمت و کیفیت محصول نهایی تاثیر گذار هستند.

 

مهم ترین ویژگی این فروشگاه امکان پرداخت در محل است که سفارشات پس از رویت و بررسی توسط مشتری تسویه می شوند.

 

در سبد فروش فروشگاه تخصصی فرش بست بافت می توانید محصولات کارخانجات زیر را تهیه کنید.

 

فرش مشهد

فرش نگین مشهد

فرش زمرد مشهد

فرش کاشان

 

اخیرا این فروشگاه (https://www.bestbaft.com/) با همکاری تعدادی از کارخانه های معتبر کاشان توانسته است فرش ارزان قیمت و با کیفیت را به فروشگاه خود اضافه کند.

 

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مولودی مال

فروشگاه اینترنتی مولودی مال یکی از قدیمی ترین فروشگاه های لوازم خانگی موجود در بانه است که از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنید.

جهیزیه از کجا بخرم که به صرفه باشد؟

این فروشگاه اینترنتی به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع تلویزیون با برند سامسونگ و ال جی فعالیت دارد. به عنوان مثال تلویزیون 65 اینچ سامسونگ جزو پرفروش ترین کالاهای این فروشگاه است. همچنین سایر لوازم خانگی در فروشگاه اینترنتی مولودی مال مانند ماشین ظرفشویی و لباسشویی، یخچال و کولر گازی نیز موجود هستند.

شما می توانید تمام لوازم خانگی برقی مورد نیاز برای جهاز عروس را با مناسب ترین قیمت از مولودی مال خریداری کنید. همچنین پیک اختصاصی، امکان پرداخت در محل، گارانتی معتبر مهم ترین ویژگی‌های این فروشگاه هستند.

 

سخن پایانی

یکی از شهرهایی که برای خرید کلی جهیزیه عروس مناسب می باشد، شهر بانه است. واردات در شهر بانه به دلیل قوانین منطقه آزاد شامل گمرک و مالیات نمی‌شود، همین موضوع باعث کاهش قیمت اجناس شده است.

همچنین به دلیل وجود بازرگانی‌های متعدد لوازم خانگی برقی قیمت این محصولات رقابتی بوده و فروشگاه‌ها تلاش می کنند قیمت نهایی را با کمترین سود تعیین کنند و فروش بالا داشته باشند.

اگر چه خرید حضوری و بررسی اجناس از نزدیک لذت بخش است اما به دلیل مشکلات سفر و تنوع زیاد اجناس، خرید اینترنتی توصیه می شود.

از مدیریت فروشگاه‌هایی که با صبوری ما را راهنمایی کردند تشکر می کنیم.

 

فروشگاهی مولودی مال https://moloudimall.com/

جدیدترین مطالب سایت