معرفی بهترین بازی‌ های موبایل در سال ۲۰۲۲

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی بهترین بازی‌ های موبایل در سال ۲۰۲۲

 بسیاری از کابران موبایل به دنبال انتخاب بهترین بازی های موبایل در سال 2022 هستند تا بتوانند از انجام بازی های محبوب دنیا لذت ببرند. در این محتوا به بررسی برترین بازی های موبایل در این سال می پردازیم

 

نوشتن یک لیست از بهترین بازی های موبایل در سال ۲۰۲۲ چندان ساده نیست؛ انتخاب بهترین‌ها از میان صدها هزار بازی که بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده‌اند می‌تواند سال‌ها زمان ببرد. بازی‌های موبایل به دلیل برخی از ویژگی‌های بحث‌برانگیز و پرداخت‌های درون برنامه‌ای که کم دردسر هم نیستند، از محبوبیت کمتری نسبت به بازی‌های کامپیوتری برخوردارند.

 

با این حال بازی‌های جذاب و خارق‌العاده دنیای بازی‌های موبایل کم نیستند و با وجود سختی‌های گفته شده، طرفداران بی‌شماری در سراسر دنیا دارند. سال ۲۰۲۲ هم سال شگفت‌انگیزی برای بازی‌های موبایل بود. در حقیقت می‌توان گفت اگر به سراغ بازی‌های موبایل نرفته‌اید، عنوان‌های جذاب زیادی را از دست داده‌اید. البته هنوز هم دیر نشده و شما می‌توانید با خواندن لیست بهترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۲۲، عناوین جذابی را روی گوشی خود نصب کنید.

 

بهترین بازی های موبایل در سال ۲۰۲۲ کدامند؟

گوشی‌های موبایل به راحتی در دسترس هستند و نسبت به کنسول‌ها قیمت مناسب‌تری دارند. بنابراین پلتفرم‌های بسیار کاربردی برای بازی کردن به‌شمار می‌روند. در ادامه برخی از بهترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی می‌کنیم؛ این عناوین برای تمام افراد، چه گیمرهای حرفه‌ای چه مبتدی کاملا مناسب و سرگرم‌کننده هستند.

 

پابجی موبایل (Pubg Mobile)

لیست بهترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۲۲ نمی‌تواند بدون عنوان کردن نام پابجی موبایل به پایان برسد. پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال، بقا و اکشن است. مانند دیگر بازی‌های بتل رویال، مبارزه شما پس از فرود آمدن در جزیره و پیدا کردن اسلحه و مهمات آغاز می‌شود. شما می‌توانید مبارزه خود را به صورت یک نفره یا سولو شروع کنید یا با سه بازیکن دیگر یک گروه تشکیل دهید. با حذف بازیکنان و کوچک‌تر شدن مپ، بازی به هیجان زیادی می‌رسد تا جایی که تنها یک فرد یا گروه برنده نبرد بقا باشند.

معرفی بهترین بازی‌ های موبایل در سال ۲۰۲۲

اگر می‌خواهید در پابجی موبایل سطح بازی خود را ارتقا دهید و به آیتم‌های پریمیوم دسترسی داشته باشد، خرید یوسی پابجی موبایل به کمک شما می‌آید. یوسی (UC) در حقیقت پول رایج بازی است که برای خرید اسکین‌های سلاح، وسایل نقلیه، لباس و دیگر آیتم‌ها و اکسسوری‌ها به کار می‌رود. در فروشگاه ونوم استور می‌توانید با مراجعه به صفحه پول و آیتم بازی و انتخاب گزینه یوسی پابجی موبایل، مقادیر مورد نیاز خود را خریداری کنید. اکانت شما پس از خرید در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ خواهد شد.

 

کال آو دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile)

کال آو دیوتی (Call of Duty)، عنوان محبوب پلتفرم‌های پلی‌استیشن و PC در سال ۲۰۱۹ وارد دنیای بازی‌های موبایل شد. ورود فرانچایز کال آو دیوتی به گوشی‌های موبایل یک موفقیت بزرگ بود؛ علاوه‌بر مودهای رایج در کال آو دیوتی نسخه‌های کنسول و PC در ورژن موبایل آن شاهد مود بتل رویال (Battle Royale) بودیم که موجب محبوبیت بیشتر این بازی شد. مهم نیست یک بازی اکشن و هیجان‌انگیز می‌خواهید یا یک نبرد برای بقا، کال آو دیوتی موبایل می‌تواند تمام پلیرها را به خود جذب کند.

 

نقشه‌های کلاسیک، کنترل و کاراکترهای مجهز به سلاح‌ها و تجهیزات در کنار نبردهای جذاب می‌توانند دلیلی برای نصب این بازی بر روی گوشی‌های موبایل‌تان باشند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اسلحه خود را بردارید و به میدان نبرد بروید. با مهارت‌های خود می‌توانید از یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های اکشن و بتل لذت ببرید. گرافیک، مود بقا، اسکین‌ها و سلاح‌ها همگی در این بازی بی‌نظیر هستند.

 

معرفی بهترین بازی‌ های موبایل در سال ۲۰۲۲

 شما در کال آو دیوتی می‌توانید با استفاده از سی‌پی (CP) خریدهای درون بازی را انجام دهید. سی‌پی در حقیقت کوتاه شده عبارت کال آو دیوتی پوینتس (Call of Duty Points) و پول رایج بازی است. سی‌پی در خرید آیتم‌ها و اکسسوری‌ها به شما کمک می‌کند.

 

با توجه به اینکه انجام تراکنش‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی ممکن نیست، شما می‌توانید سی‌پی کال آو دیوتی را از فروشگاه ونوم خریداری کنید. تنها کافی است به بخش پول و آیتم بازی در وبسایت مراجعه کرده و مقدار سی‌پی دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید. سی‌پی خریداری شده در کمترین مدت به دست‌تان رسیده و روی حساب شما فعال می‌شود.

 

فری فایر(Free Fire)

یک دیگر از عناوینی که در فهرست بهترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۲۲ قرار می‌گیرد، فری فایر است. این بازی در ژانر سوم‌شخص، بتل‌رویال و بقا طراحی شده است. در هر نبرد فری فایر، ۵۰ بازیکن از یک هواپیما به داخل یک جزیره فرود آمده و نبرد برای بقا را آغاز می‌کنند. بازیکنان باید سلاح و مهمات جمع‌آوری کرده و بازیکنان دیگر را از میدان مبارزه حذف کنند. همچنین برای زنده ماندن و بقا باید داروهایی برای هیل کردن پیدا کنند و در نقاطی مخفی شوند که تشخیص آن‌ها برای دشمن سخت باشد.

 

بازی زمانی پایان پیدا می‌کند که یک تیم یا یک بازیکن بقیه پلیرها را حذف کرده و تا انتهای مبارزه زنده مانده باشد. در طول بازی فری فایر کاراکترهای جدید، اسکین اسلحه و … معرفی یا آنلاک می‌شوند تا جذابیت بازی از دست نرود. برخی از آیتم‌ها و اسکین‌های درون بازی رایگان هستند اما برای خرید آیتم‌های جذاب‌تر به جم یا الماس فری فایر نیاز دارید.

 

معرفی بهترین بازی‌ های موبایل در سال ۲۰۲۲

الماس فری فایر را می‌توانید با انجام تسک‌هایی در بازی به‌دست بیاورید اما با این روش باید زمان زیادی را برای خرید آیتم دلخواه خود انتظار بکشید. بنابراین خرید جم فری فایر بهترین روش برای به دست آوردن این پول رایج است. در وبسایت ونوم استور می‌توانید با استفاده از آیدی خود، جم فری فایر خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید مراجعه به صفحه پول و آیتم بازی و وارد کردن آیدی‌تان است. حساب شما به‌صورت آنی و در کمترین زمان ممکن شارژ می‌شود.

 

کلش آو کلنز (Clash of Clans)

کلش آو کلنز یکی از محبوب‌ترین عنوان‌های دنیای بازی‌های موبایل، در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم iOS و در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم اندروید منتشر شد. این بازی پس از گذشت ۱۰ سال هنوز هم با داشتن حس نوستالژیک خود یکی از بهترین بازی‌های موبایل در سال ۲۰۲۲ به‌شمار می‌رود. کاراکترهای متنوع در این بازی استراتژیک، جذابیت زیادی به آن بخشیده و حتی یک لحظه تکراری برای کاربران باقی نمی‌گذارند.

معرفی بهترین بازی‌ های موبایل در سال ۲۰۲۲

در کلش آو کلنز شما می‌توانید با دوستان خود یک کلن بسازید یا در کلن‌های دیگر جوین شوید. پس از عضویت در کلن می‌توانید نبرد خود را علیه کلن‌های دیگر آغاز کرده و پایگاه خود را بسازید.

 

موبایل لجندز (Mobile Legends)

تعجبی ندارد که موبایل لجندز در میان بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۲۲ قرار بگیرد؛ زیرا این بازی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین‌های بتل رویال به‌شمار آورد. موبایل لجندز که یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های موبا (MOBA) بر روی پلتفرم‌های موبایل محسوب می‌شود در میان گیمرهای موبایل طرفداران بی‌شماری دارد.

 

موبایل لجندز برای افرادی که به سری بازی‌های موبا علاقه دارند و به دنبال یک اتمسفر رقابتی در میان بازی‌های موبایل هستند یک انتخاب ایده‌آل است. یک مبارزه جذاب در دو گروه پنج‌ نفره که از کاراکترهایی با کلاس‌های مختلف تشکیل شده‌اند. استفاده از سلاح‌ها، طلسم‌ها و استراتژی‌های مختلف برای از بین بردن پایگاه‌ دشمن در کنار حس رقابت بالایی که در این مبارزات وجود دارد می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

معرفی بهترین بازی‌ های موبایل در سال ۲۰۲۲

استفاده از الماس که پول رایج بازی موبایل لجندز به‌شمار می‌رود می‌تواند به جذابیت بازی کمک بیشتری کند. به کمک الماس می‌توانید آیتم‌ها، اکسسوری‌ها و حتی کاراکترهای بهتری خریداری کنید. فروشگاه ونوم استور خرید این الماس‌ها را برای شما ساده‌تر ساخته و می‌توانید تنها با مراجعه به صفحه پول و آیتم بازی در وبسایت ونوم و وارد کردن پروفایل آیدی (Profile ID) و زون آیدی (Zone ID) جم موبایل لجندز را در مقدار دلخواه و با امکان شارژ آنی خریداری کنید.

 

گنشین ایمپکت (Genshin Impact)

گنشین ایمپکت با انیمیشن‌های رنگارنگ و داستان جذابش توانسته محبوبیت خوبی در میان گیمرهای موبایل به‌دست بیاورید. این بازی جهان‌باز یا اوپل‌ورلد برای افرادی که به دنیای انیمه‌ای علاقه دارند یک انتخاب سرگرم‌کننده و ایده‌آل است. در کنار این ویژگی‌ها، کامبت‌های بازی و گیم‌پلی جذاب و آپشن‌هایی مانند آشپزی و کرفت کردن همگی می‌توانند دلیلی برای نصب این بازی بر روی گوشی موبایل‌تان باشند.

 

گنشین ایمپکت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های iOS و اندروید از لحاظ جلوه‌های بصری است. این عنوان یک بازی رایگان است اما مانند بیشتر بازی‌های موبایل، برای خرید آیتم‌های ویژه به پول رایج بازی یعنی جنسیس کریستال نیاز دارید. این کریستال‌ها را می‌توانید از فروشگاه ونوم در قسمت خرید جنسیس کریستال خریداری کنید که به‌صورت آنی برایتان شارژ می‌شود.

 

اپکس لجندز موبایل (Apex Legends Mobile)

اپکس لجندز، عنوان بتل رویال محبوب کمپانی ریسپاون (Respawn) بر روی پلتفرم‌های iOS و اندروید قابل دسترس است. جلوه‌های بصری فوق‌العاده و مکانیک خوب بازی اپکس لجندز موجب می‌شوند این بازی برای هر طرفدار بتل رویال توصیه شود. نسخه موبایل این بازی با ورژن PC و کنسول متفاوت است اما از نظر کنترل و گیم‌پلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

توسعه دهندگان این بازی به طور مداوم در حال بروزرسانی و انتشار آپدیت‌های جدید هستند تا اشتیاق طرفداران اپکس لجندز را حفظ کنند. نبرد برای بقا آن هم در ۲۰ گروه ۳ نفره که هرکدام از کاراکترهای منحصربه‌فرد با توانایی‌های خاص تشکیل شده‌اند این عنوان  را در گروه بهترین بازی‌های موبایل سال ۲۰۲۲ قرار داده است.

 

معرفی بهترین بازی‌ های موبایل در سال ۲۰۲۲

سیندیکیت گلد (Syndicate Gold) در بازی اپکس لجندز به شما در خرید اسکین کاراکتر، اسکین اسلحه، بتل‌پس (Battle Pass) و آیتم‌های دیگر کمک می‌کند. برای خرید سیندیکیت گلد می‌توانید به سایت ونوم استور مراجعه کرده و با وارد کردن پلیر آیدی (Player ID) در اسرع وقت گلد مورد نیاز خود را خریداری کنید. پس از خرید حساب شما در کمتری زمان ممکن شارژ می‌شود.

 

فروشگاه ونوم استور خریدهای درون برنامه‌ای را برای کاربران آسان‌‌تر کرده و امکان خرید گیفت‌کارت‌ بازی، جم و اشتراک برنامه‌های مختلف را در شرایطی ایمن فراهم ساخته است. اشتراک برنامه‌های محبوبی چون اسپاتیفای و دیسکورد یا خرید جم بازی‌های مطرحی مانند موبایل لجندز، فری فایر و اپکس لجندز در کنار گیفت کارت‌های توییچ، اپل استور و گوگل‌ پلی‌استور تنها چند نمونه از خدمات ونوم به‌شمار می‌روند. محصولات خریداری شده در کمترین زمان و به‌صورت آنی برای شما شارژ شده و با وجود نوسانات ارزی با بهترین قیمت به شما عرضه می‌شوند.

جدیدترین مطالب سایت