رشد و مراقبت از مژه و ابرو با محصولات سریتا

مجموعه : رپورتاژ آگهی
رشد و مراقبت از مژه و ابرو با محصولات سریتا

یکی از محصولات بسیار معتبر و معروف در دنیای محصولات آرایشی بهداشتی، برند سریتا است. شرکتی که از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را شروع کرد. قیمت مناسب و کیفیت بالا از ویژگی‌های محصولات این شرکت محسوب می‌شود. فرمولاسیون به کار رفته در محصولات سریتا همگی طبیعی هستند. سریتا از بروزترین تکنولوژی دنیا در زمینه ارائه محصولات بهداشتی و مراقبتی از پوست و مو برخوردار است. محصولات آرایشی و بهداشتی سریتا تنوع زیادی دارند. شامپوها، سرم‌های احیا کننده مو، مژه و ابرو، محلول‌های تقویت کننده و تونیک‌های گیاهی، همگی از جمله محصولات کمپانی سریتا محسوب می‌شوند. ما در ادامه قصد داریم در مورد مراقبت و رشد مژه و ابرو با استفاده از محصولات سریتا با شما صحبت کنیم.

 

حرفه‌ای و بی‌ادعا مثل سریتا

بدون شک یکی از مشکلاتی که بیشتر خانم‌ها و حتی آقایان با آن رو‌به‌رو هستند، تقویت مژه و ریزش ابروها است. البته بیشتر از آقایان، خانم‌ها با این مشکلات روبرو هستند و حساسیت بیشتری نشان می‌دهند. به همین دلیل شرکت‌های معتبر آرایشی و بهداشتی برای رفع این مشکل محصولات تقویتی ویژه‌ای را تدارک دیده و به بازار ارائه کرده‌اند. محصولات سریتا نیز از جمله محصولات خوشنام و کاربردی هستند که با قیمت‌های مناسب، کارایی بسیار بالایی را به مشتریان خود ارائه می‌کنند. در ادامه سرم و محلول تقویت کننده مژه و ابروی سریتا را با هم بررسی می‌کنیم.

 

رشد و مراقبت از مژه و ابرو با محصولات سریتا

تقویت کننده مژه سریتا

همانطور که می‌دانید مژه‌ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چشم‌ها دارند. به همین دلیل اگر ریزش داشته باشند کاملاً مشخص خواهد بود. ریزش مژه از جمله اتفاقاتی است که می‌تواند به دلایل مختلفی روی دهد. مثلاً مشکلات هورمونی یا کمبود مواد معدنی و ویتامین‌ها در بدن از جمله فاکتورهایی هستند که باعث ریزش مژه‌ها میشوند. محلول تقویت کننده مژه سریتا از جمله محصولاتی است که شما را غافلگیر می‌کند.

 

سریتا مدعی است که محلول تقویت مژه ساخت این شرکت، سبب تیره شدن رنگ مژه‌ها و همینطور افزایش استحکام آنها می‌شود. همچنین فرمولاسیون ویژه و کاربردی دارد که موجب می‌شود مژه‌ها مجددا رشد کرده و بلند شوند. این محلول با تحریک فولیکول‌ها سبب پرپشت شدن آنها نیز خواهد شد. در ادامه سریتا ادعا می‌کند که این محلول می‌تواند ویتامین‌های لازم برای تقویت مژه‌ها را به آنها ارائه کند و با افزایش رطوبت‌رسانی، سبب بالا رفتن الاستیسیته مژه‌ها بشود.

 

ترکیبات محلول و نحوه استفاده

ترکیبات محلول تقویت کننده مژه سریتا شامل شبدر قرمز، پانتنول، ترکیب اسیدهای آمینه، آلوئه‌ورا، نیاسین آمید، بیماتوپراست و ویتامین B7 است. برای استفاده از این محلول طبق دستور سریتا ابتدا باید مژه‌ها را تمیز کرده و از هرگونه ماده آرایشی پاک کرده باشید. نکته اینجاست که به هیچ عنوان بر روی مژه‌هایی که مواد آرایشی دارند از این سرم استفاده نکنید. بعد از خشک شدن مژه‌ها، قلم موی آغشته به محلول تقویت مژه را بر روی محل روییدن موژه‌ها در پلک بالا و قسمت خارج بکشید.

 

دقت کنید که به هیچ عنوان این محلول درون چشم شما نرفته و با محیط داخلی چشم تماس نداشته باشد. به عبارتی شما باید محلول تقویت مژه سریتا را تنها به بن مژه یا ریشه مژه‌ها بکشید. توصیه ما این است که از این محلول برای مژه‌های پایین خود استفاده نکنید. تعداد دفعات تکرار استفاده نیز روزی یک بار و هر شب ذکر شده است. فراموش نکنید بعد از سپری شدن دوره مصرف و رسیدن مژه‌ها به رشد دلخواه و مورد نظر، باید تدریجاً استفاده از این محلول را قطع کنید. در ادامه با فواید استفاده از سرم تقویت کننده ابرو سریتا با شما هستیم.

 

رشد و مراقبت از مژه و ابرو با محصولات سریتا

تقویت کننده ابرو سریتا

یکی دیگر از محصولات کاربردی و پرطرفدار سریتا، سرم و محلول تقویت کننده ابرو است. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم ریزش ابروها اصلاً احساس خوشایندی ندارد. این اتفاق بیشتر در میان خانم‌ها شایع است. البته عوامل زیادی می‌تواند موجب ریزش ابروها باشد.

 

استفاده مکرر از لوازم آرایشی غیر استاندارد، مشکلات هورمونی، کمبود ویتامین‌ها و برخی عوامل فیزیکی مانند دستکاری کردن ابروها می‌تواند موجب ریزش آنها و عدم رویش مجدد ابروها شود. به عبارتی با گذشت زمان ابروها دیگر رشد نکرده و جای آن‌ها خالی میشود. بدون شک تابه‌حال نام محلول تقویت ابرو سریتا را شنیده‌اید. یکی از برندهای معتبر داخلی که با رویکرد علمی مدرن و بهره‌گیری از مواد گیاهی محصولات خود را تولید می‌کند.

 

این سرم ترکیباتی دارد که سبب رشد ابروها در مدت زمان چهار هفته خواهد شد. همچنین در ترکیب این مواد از رزماری، کرچک و بیماتوپراست استفاده شده است. بیماتوپراست فولیکول‌ها را تحریک کرده و سبب رشد و تقویت ابروها می‌شود. رزماری خون‌رسانی را تقویت می‌کند و کرچک با تنظیم PH پوست، سبب میشود که در زمان رویش مجدد ابروها، رنگدانه‌سازی در آنها انجام شود. همچنین این ترکیبات سبب ایجاد ضخامت و استحکام در تارهای ابرو می‌شوند. ضمن اینکه با رطوبت‌رسانی به ابروها از خشک شدن و شکنندگی آنها جلوگیری می‌کنند.

 

نحوه استفاده

برای استفاده از محلول تقویت ابرو بهتر است که آن را بر روی ابروهای خشک و تمیز استفاده کنید. محلول تقویت ابروی سریتا منعی برای استفاده ندارد. یعنی بر روی ابروهای تَتو شده، برداشته شده، رنگ شده و تیغ زده شده نیز قابل استفاده خواهد بود. طبق دستورالعمل سریتا، ابروها را تمیز کنید و سپس سرم را در جهت رویش طبیعی تارهای ابروی خود بر روی آن بمالید. تعداد دفعات استفاده باید روزی دو بار یعنی صبح و شب تکرار شود. سر محصول رولی است و استفاده از آن آسان است.

 

سریتا، معجزه دنیای مدرن

در این مطلب محصولات سریتا را به شما معرفی کردیم. محلول تقویت مژه سریتا و محلول تقویت کننده ابروی سریتا از جمله محصولات پرطرفداری هستند که بیشتر خانم‌ها آنها را استفاده کرده و رضایت دارند. مصرف‌کنندگان خرید سرم احیا کننده ابرو را ضروری می‌دانند. محصول احیا کننده ابرو سریتا به راحتی قابل استفاده است.

 

این محلول به راحتی موجب رویش مجدد ابروهای ریخته خواهد شد. فراموش نکنید که بعد از حصول نتیجه مورد نظر، به صورت تدریجی استفاده از محلول تقویت ابروی سریتا و محلول تقویت مژه سریتا را قطع کنید. در هر حال این مواد تقویتی هستند و تاثیر آنها دائمی نیست. اما اگر به صورت تدریجی قطع شوند با ریزش کمتری روبرو خواهید بود.   

جدیدترین مطالب سایت