چگونه ریمل های خشک شده را درست کنیم

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چگونه ریمل های خشک شده را درست کنیم

ریمل یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایشی در بین اکثر خانم‌ها است. زیرا تاثیر زیادی در زیبایی چهره، به ویژه چشم‌ها دارد. اما این محصول کاربردی تاریخ مصرف زیادی نداشته و ممکن است پس از گذشت مدت کوتاهی خشک شود. شاید تصور کنید که ریمل خشک قابل استفاده نیست اما راه حل برای ریمل های خشک شده بسیار زیاد است که می‌توانید دوباره از این محصول استفاده نمایید.

 

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که در مواقع ضروری و برای تکمیل آرایش خود به ریمل نیاز داشته باشید اما متوجه شوید که ریملتان خشک شده است. در این زمان‌ها باید به سراغ ترفندهایی بروید که در کمترین زمان ریمل شما را احیا می‌کنند. این روش‌ها با رقیق کردن بافت خشک ریمل، آن را قابل استفاده می‌کند.

 

این محصول در ارتباط مستقیم با چشم‌ها قرار دارد و اگر برای درست کردن ریمل خشک شده مواد مضری را به ریمل اضافه کنید، ممکن است برای چشم‌ها حساسیت ایجاد کند. بنابراین بهتر است به دنبال راهکارهایی باشید که هیچ آسیبی به چشمانتان نمی‌رساند. همچنین قیمت ریمل چشم بسته به نوع و برندی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است و رنج مختلفی را شامل می‌شود.

 

اکثر ریمل‌ها تنها 6 ماه تاریخ مصرف دارند و اگر در طول این مدت بافت رقیق خود را از دست دهند می‌توانید آن را با کمک روش‌های مناسب درست کنید. این مشکل می‌تواند ناشی از عوامل متعددی مانند نبستن درست درپوش ریمل باشد. بنابراین بهتر است به این موارد دقت بیشتری داشته باشید تا مدت زمان طولانی‌تری از این محصول استفاده کنید.

 

استفاده از انواع ریمل‌ها راهی عالی برای داشتن مژه‌هایی شاداب، پرپشت و بلند است. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه ریمل های خشک شده را درست کنیم ؟ روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد؛ شما می‌توانید با استفاده از محلول لنز چشم نمکی یا آلوئه‌ورا آن را رقیق کرده یا آن را با آب داغ گرم کنید تا عمر ریمل خود را افزایش دهید.

 

راه حل برای ریمل های خشک شده

اگر پوست سبزه دارید، برای آرایش چشم‌ها سایه چشم برای پوست سبزه طیف رنگی بسیار زیبا و متنوعی را شامل می‌شود. اما این زیبایی را با اضافه کردن ریمل می‌توانید دوچندان کنید. به همین دلیل است که اکثر خانم‌ها این ریمل را حتی در میک‌آپ روزانه خود هم قرار می‌دهند و آن را جزو اقلام ضروری می‌دانند.

 

یکی از ساده‌ترین ترفندها برای بازسازی ریمل خشک شده استفاده از آب گرم است. البته این روش به این معنی نیست که اب داغ را درون ریمل خود بریزید. برای این کار یک قابلمه آب را روی اجاق گاز خود بجوشانید، از یک قابلمه متوسط استفاده کرده و آن را تا نیمه پر کنید. اجاق گاز خود را روی حرارت زیاد قرار دهید تا آب هرچه سریع‌تر بجوشد.

 

آب جوش را به آرامی در یک کاسه شیشه‌ای مناسب ریخته سپس ریمل را به مدت پنج تا ده دقیقه در کاسه شیشه‌ای قرار دهید. توجه داشته باشید که قبل از این کار، درپوش ریمل را کاملا محکم کنید تا آب به داخل آن نفوذ نکند. از انبر یا یک قاشق بزرگ برای بیرون آوردن ریمل از کاسه استفاده نمایید. گرمای آب ریمل خشک شده را نرم کرده و دوباره آن را قابل استفاده می‌کند.

 

ریمل را با یک پارچه یا دستمال خشک کرده و اجازه دهید تا خنک شود. بهتر است از لمس ریمل با دست خود خودداری کنید. پس از خنک شدن اپلیکاتور آن را باز کرده و روی مچ دست خود امتحان کنید تا مطمئن شوید قابل استفاده است. این کار یک راه حل برای ریمل های خشک شده در مواقع ضروری است که وقت زیادی نمی‌گیرد.

 

اگر حس کردید که ریمل شما در حال خشک شدن است بهتر است از پمپ کردن اپلیکاتور آن خودداری کنید. بسیاری از خانم‌ها دسته ریمل را قبل از مصرف چندین بار به داخل محفظه برده و بیرون می‌کشند. زیرا تصور می‌کنند این کار باعث شده تا ریمل بیشتری روی برس قرار گیرد. اما این کار در واقع هوا را به تیوپ اضافه کرده و ریمل شما را خشک می‌کند.

 

وقتی با کمک روش های بازسازی ریمل خشک شده آن را رقیق کردید، فقط یک هفته می‌توانید از آن استفاده کنید و بعد از آن بهتر است ریمل جدیدی تهیه نمایید. زیرا این محصول حاوی ترکیبات متعادلی است که برای جلوگیری از رشد باکتری‌ها فرموله شده‌اند. وقتی ریمل را با آب یا هر ماده دیگری رقیق می‌کنید، این تعادل را از بین برده و احتمال رشد باکتری‌ها را افزایش می‌دهید.

 

چگونه ریمل های خشک شده را درست کنیم

روش های بازسازی ریمل خشک شده

شاید فکر کنید که چگونه ریمل های خشک شده را درست کنیم تا هیچ حساسیتی را برای چشم ایجاد نکند. یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از آلوئه‌ورا است. یک یا دو قطره ژل آلوئه‌ورا (به اندازه یک نخود) را داخل تیوپ ریمل خود بریزید و کمی آن را تکان دهید. با کمک اپلیکاتور و چرخاندن آن ژل را با ریمل مخلوط کنید، ببینید که ریمل شما چقدر خوب و رقیق می‌شود.

 

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای رقیق کردن ریمل خشک شده، روغن نارگیل است. یک قاشق روغن را به مدت 15 تا 30 ثانیه یا تا زمانی که ذوب شود در مایکروویو گرم کنید. سپس سه تا چهار قطره از روغن نارگیل را در تیوپ ریمل خود بریزید. می‌توانید محفظه را تکان داده یا اپلیکاتور را در آن بچرخانید تا روغن مخلوط شود.

 

از روغن‌های دیگر مانند روغن زیتون اصل هم می‌توانید استفاده کنید. برای این کار مانند روغن نارگیل ابتدا آن را گرم کرده و چند قطره به داخل ریمل بریزید تا جایی که ریمل رقیق شود. از افزودن بیش از حد روغن زیتون یا نارگیل خودداری کنید، زیرا ممکن است خواص ریمل را تغییر داده و آن را غیرقابل استفاده کند یا حتی باعث سوزش چشم شود.

 

یکی دیگر از روش های بازسازی ریمل خشک شده استفاده از محلول لنز چشم است. چند قطره از این محلول که نمکی است را در تیوپ ریمل خود بریزید. از آنجایی که محلول‌های لنز چشم چسبناک‌تر از آب هستند، بدون این که زیاد آبکی شوند با ریمل ترکیب می‌شوند.  بدیهی است که این روش برای چشمان شما کاملا بی‌خطر است و هیچ آسیبی را به چشم‌ها وارد نمی‌کند.

 

چگونه ریمل های خشک شده را درست کنیم

برای این کار، ابتدا با دو سه قطره شروع کرده و اپلیکاتور را بچرخانید تا خوب مخلوط شود. سپس ریمل را روی مچ دست خود تست کنید تا ببینید به اندازه کافی رقیق شده یا خیر‌. در صورت نیاز چند قطره دیگر بریزید اما بیش از ده قطره اضافه نکنید. اگر مایع زیادی در ریمل ریخته شود، به درستی عمل نمی‌کند. همچنین بهتر است از محلول منقضی شده استفاده نکنید.

 

همیشه انواع سایه چشم و ریمل‌ها در بین خانم‌هایی که به زیبایی خود اهمیت بیشتری می‌دهند، محبوبیت زیادی داشته است. با به کارگیری ترفند‌های کاربردی و مناسب بدون ایجاد هیچ گونه آسیب و حساسیت، می‌توانید ریمل‌های خشک شده را درست کرده و استفاده کنید. اما بهتر است پس از گذشت یک هفته به دنبال خرید ریمل دیگر باشید.

جدیدترین مطالب سایت