2 آپشن خودروی دنا پلاس حذف شد + عکس

2 آپشن خودروی دنا پلاس حذف شد + عکس

حذف سانروف و رینگ آلومینیومی خودروی دنا پلاس

بـه گفته کارشناسان به دلیل تحریم هاي‌ کشور آمریکا برخی اتومبیل ها از چرخه تولید حذف یا عده اي از آپشن هاي‌ ان به دلیل نبود قطعه حذف شده اسـت. دنا پلاس از خودروهای پر فروش ایران خودرو که آن هم از تحریم ها در امان نبوده و دو آپشن جذاب آن حذف شده است. بـه گزارش تالاب بـه نقل از ایران جیب متاسفانه محصولات داخلی طی یک سال اخیر با ساده ترین آپشن‌هاي‌ ممکن در حال تحویل بـه مشتریان هستند.

 

 عرضه پارس ال ایکس برای نخستین‌بار با رینگ معمولی و قالپاق، سند دیگری بر افتخارات خودروسازی کشور بود.

2 آپشن خودروی دنا پلاس حذف شد + عکس

 

بـه گزارش تالاب از ابتدای سال گذشته تا کنون خودروسازان کشور به دلیل اعمال تحریم‌هاي‌ جدید کشور آمریکا، بدترین روزهای تولیدشان را میگذرانند و تک تک در حال حذف یا خود اتومبیل یا آپشن‌هاي‌ ان اتومبیل هستند. 

 

خودرویی مانند کوییک اتوماتیک کـه سال گذشته در تمام نمایشگاه‌هاي‌ کشور در دسترس دید عموم قرار گرفت با شعار ماشین ملی از سوی شرکت سایپا معرفی شد ولی خبر های رسیده حاکی از آنست کـه این اتومبیل ماه‌ها اسـت به دلیل تحریم‌ها دیگر تولید نمیشود.

 

2 آپشن خودروی دنا پلاس حذف شد + عکس

آذرماه سال 96 گزارشی منتشر شد کـه خودروی دنا پلاس با گیربگس اتوماتیک و مجهز بـه سیستم کیلس استارتر قرار اسـت روانه بازار شود کـه پس از تحریم خودرویی کشور درسال 97 این ورق بـه کل برگشته و از پس شاهد یک دنا پلاس کاملا ساده و بدون آپشن هستیم.

 

در زمستان سال گذسته دو ایربگ از خودروی دنا پلاس حذف شد و اینک دو آپشن رینگ آلومینیومی و سانروف هم جزء حذفیات قرار گرفته‌اند.

 

تصویر فاکتور شدن خودروی دنا پلاس در اردیبهشت ماه:

2 آپشن خودروی دنا پلاس حذف شد + عکس

 

منبع: ایران جیب

جدیدترین مطالب سایت