تست ایمنی جک اس 5 | امتیاز جک S5 از نظر ایمنی

تست ایمنی جک اس 5 | امتیاز جک S5 از نظر ایمنی

تست ایمنی جک اس 5

کسب 5 ستاره ایمنی توسط جک S5 چیزی کمی نیست و جالب اسـت بدانید خودرو های گران تر و خاص تر از ان هم در بسیاری موراد 4 ستاره ایمنی بیشتر نتوانسته اند بگیرند.

 

جک اس 5 بهترین گزینه اقتصادی و با صرفه برای خرید

در پایین فیلم تست تصادف جک را می توانید مشاهده نمایید.

 

به گزارش تالاب “آیدیادا” یک شرکت مهندسی و تست فنی خودروها اسـت کـه چندی پیش در همکاری با کمپانی جک چین، تست فنی و عملکرد ایمنی جک S5 را مورد بررسی قرار داد.

 


حتما بخوانید:  خودروی جک اس 5 | مشخصات جک S5 + نکات مهم این خودرو


 

با این کـه پیش از این، کمپانی جک در زمان معرفی S5 تست هاي‌ تصادف این ماشین را در موسساتی چون C-Ncap انجام داده بود، با این حال سعی داشت تا با آزمودن مجدد این اتومبیل، میزان انطباق جک S5 با استاداردهای روزها را بـه سنجد.

 

یکی از مهمترین برگ برنده‌هاي‌ جک S5 یعنی پیشرانه ان بگوییم. S5 بـه یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 2 لیتری از نوع DOHC مجهز شده کـه دقیقاً 1997 سی‌سی حجم دارد.

 

اما این تمام ماجرا نیست و روی ان یک سیستم پرخوران توربوشارژ نیز نصب شده کـه بـه کمک ان می تواند حداکثر 174 اسب‌ بخار در 5200 دور در دقیقه و 235 نیوتن‌متر در میان 2000 تا 4000 دور در دقیقه را تولید کند.

 

اگر بـه شاسی ‌بلندهای شهری مشهور بازار یعنی هیوندای توسان و یا کیا اسپورتج نگاهی بیندازید، متوجه می شوید کـه ان‌ها نیز تقریبا همین میزان اسب‌ بخار و گشتاور را تولید میکنند البته با موتور 2.4 لیتری یعنی بـه زبانی دیگر با جک S5 همان نیروی تولید شده توسط توسان و اسپورتج زیر پاهای شـما آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

 

جدیدترین مطالب سایت