حذف آپشن های خودرو دنا معمولی (عکس)

حذف آپشن های خودرو دنا معمولی (عکس)

حذف آپشن های خودرو دنا معمولی

حذف کروز کنترل و رینگ های آلمینیومی خودرو دنا با وجود افزایش قیمت این خودرو بسیار نگران کننده است.  باید دید استقبال مردم با حذف این اپشن ها چگونه خواهد بود.

 

به گزارش تالاب چند وقتی است که ایران ماشین طی اطلاعیه هایي به مشتریان خود، عدم امکان تحویل دنا رابا امکانات قبلی اعلام کرده است.حال شاهد هستیم که در روزهای گذشته حضور دنای معمولی با امکانات جدید فراگیر شده و از این پس باید مشتریان این ماشین ؛ مالکیت دنا رابا چنین امکاناتی تجربه کنند.

حذف آپشن های خودرو دنا معمولی (عکس)

خودرو دنا معمولی جدید

 

 به گزارش تالاب به نقل از اسب بخار بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت گروه صنعتی ایران ماشین، از این پس دنا با کد کلاس ۷۰۱۱۲ تولید میشود و به جای داشتن رینگ آلیاژی آلومینیومی به رینگ فولادی و قالپاق مجهز است.

 

همچنین کروز نظارت این ماشین نیز حذف شده و جای خالی ان با یک پلاستیک مشکی رنگ روی سمت راست فرمان وجوددارد.  و بر اساس عکسهای مشخص است که به اسانی میتوان دناهای جدید رابه خاطر داشتن قالپاق نسبت به نمونه هاي‌ قبلی تشخیص داد و از سویی نبود کروز بازرسی نکته اي که به اسانی قابل تشخیص است.

 

در روزهای ابتدایی عرضه ي دنا به بازار ایران، بسیاری حضور کروز بازرسی را بر روی یک خودروی دنده اي ان هم درسال هاي‌ ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ آن چنان منطقی نمی‌دانستند.

 

حذف کروز کنترل ورینگ آلیاژی آلومینیومی

حذف آپشن های خودرو دنا معمولی (عکس)

حذف امکانات دنا

حذف آپشن های خودرو دنا معمولی (عکس)

آپشن های دنا معمولی

 

اما شاهد بودیم که کروز نظارت بعنوان یکی از دارایی ها و ویژگی هاي‌ مهم دنا به حساب آمد و این ماشین توانست با داشتن امکانات رفاهی به نسبت کامل، طیف گسترده اي از مشتریان خودرو های اقتصادی ارزان رابه سمت خود بکشاند.

 

باوجود این که همان‌ گونه مانیتور، سنسور دنده عقب، بلوتوث، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی هاي‌ جلو برقی و… بر روی دنای معمولی وجوددارد، اما در روزهای گذشته حذف کروز نظارت و رینگ آلیاژی آلومینیومی از روی این اتومبیل حواشی زیادی را در پی داشته است.

 

امیدواریم کیفیت خودرو های داخلی و امکانات آن روز به روز افزایش پیدا کند و دیگر شاهد چنین خبرهایی نباشیم.

جدیدترین مطالب سایت