حضور متفاوت خودروهای جدید جیلی در بازار ایران در سال 97

حضور متفاوت خودروهای جدید جیلی در بازار ایران در سال 97

خودروهای جدید جیلی در سال 2018 – 1397

درسال 97 شاهد خودرو های جدید و باکیفیت بالا در بازار ایران از شرکت خودروسازی جیلی خواهیم بود. طراحی جدیدتر و بروز تر کیفیت بالاتر خودروها درسال جدید آیا میتوانید فروش خودرو های جیلی را بهتر کند؟

 

به گزارش تالاب رادین پیمان فر مدیرعامل شرکت آرین اتومبیل پارس گفت: با هدف گذاری بر روی خدمات پس از فروش خودرو های جیلی، اهداف فروش را نیز محقق می‌کنیم.

 

وی افزود: با عرضه خودرو های جیلی به بازار ایران، دیدگاه مشتریان را نسبت به خودرو های چینی تغییر خواهیم داد.

حضور متفاوت خودروهای جدید جیلی در بازار ایران در سال 97

رادین پیمان فر با توجه به همکاری این شرکت با شرکت جیلی، اظهار داشت : بر اساس قراردادی که شرکت آرین اتومبیل پارس بعنوان یکی از شرکت‌ هاي زیرمجموعه هلدینگ ناصح با شرکت جیلی چین امضاء کرد، از سال آینده شاهد ورود خودرو های جیلی به بازار ایران خواهیم بود.

 

پیمان فر افزود: قرارداد همکاری شرکت آرین ماشین پارس و شرکت جیلی پس از 2 ماه مذاکره و بررسی به امضاء طرفین رسید. دراین قرارداد شرکت آرین اتومبیل پارس بجای تاکید بر فروش، تلاش عمده اي بر روی خدمات پس از فروش مناسب و کسب رضایتمندی مشتریان خودرو های جیلی در بازار ایران دارد تا از این طریق اهداف فروش را نیز محقق نماید.

 

پیمان فر با اشاره به روند اجرای قرارداد همکاری با شرکت جیلی، تاکید کرد: در حال حاضر مشکلی در اجرای این قرارداد همکاری وجود ندارد و تنها به جهت وجود برخی مراحل قانونی، پیشبینی می‌شود در 3 ماهه دوم سال 97 محصولات جدید جیلی رابه بازار ایران عرضه نماییم.

 

وی موفقیت هاي شرکت هاي زیر مجموعه گروه در انتخاب شرکت جیلی برای همکاری با شرکت آرین اتومبیل پارس را بسیار مهم محاسبه کرد و افزود: رضایتمندی بالای مشتریان شرکت هاي زیر مجموعه هلدینگ از جریان فروش و خدمات پس از فروش برندهای مختلف خودرویی موجب گردید که شرکت جیلی پس از بررسی هایي که دراین زمینه داشت، شرکت آرین ماشین پارس را برای همکاری انتخاب نماید.

حضور متفاوت خودروهای جدید جیلی در بازار ایران در سال 97

وی در ادامه شرکت جیلی را بزرگ‌ ترین تولید کننده اتومبیل در کشور چین اعلام کرد و اظهار داشت: همین حالا این شرکت رتبه یک فروش ماشین در چین رابه خود اختصاص داده است به طوریکه این شرکت درسال گذشته با تولید بیش از 1.2 میلیون دستگاه ماشین، رتبه اول تولید را در کشور چین در اختیار داشته است.

 

وی همچنین ارتقاء تکنولوژی جیلی را در امضاء این همکاری بسیار مهم دانست و گفت: خرید سهام ولوو و مالکیت بر آن شرکت، جهش بزرگی را در تکنولوژی تولید و کیفیت محصولات جیلی بوجود آورده است.

 

وی افزود: در شرایطی که سایر خودروسازان چین در حال تلاش برای دستیابی به دانش فنی تکنولوژی هاي جدید هستند، جیلی خرید تکنولوژی هاي جدید برای توسعه و ارتقای تولیدات خودرا هدف گذاری نموده است و همین امر موجب رشد کمی و کیفی بسیار سریع جیلی ظرف مدت کوتاهی شده است.
حضور متفاوت خودروهای جدید جیلی در بازار ایران در سال 97

نیمه اول سال 97 مدلهای جدید جیلی به بازار ایران عرضه میشود

 

مدیرعامل شرکت آرین ماشین پارس در ادامه در خصوص مدل محصولات درنظر گرفته شده جیلی برای عرضه به بازار ایران صحبتی به میان نیاورد و افزود : این که چه مدل از محصولات جیلی به بازار ایران عرضه می‌شوند نیازمند گذر زمان و طی مراحل قانونی همکاری است، اما قطعا اواخر امسال یا اوایل سال آینده مدل خودرو های جیلی که برای بازار ایران درنظر گرفته شده اعلام می‌شود.

 

پیمان فر تصریح کرد : با امضاء همکاری دو شرکت، بدون شک اتفاقات خوبی در حال شکل‌گیری است و هم شرکت جیلی و هم شرکت آرین اتومبیل پارس میتوانند تعامل و همکاری خوبی را داشته باشند و قطعا در آینده همکاری این دو شرکت گسترش خواهد یافت.

 

وی همچنین به نقش نظام تعرفه اي بر جریان واردات و قیمت محصولات پرداخت و گفت: مشکلی که امروز اغلب واردکنندگان با آن دست و پنجه نرم میکنند افزایش تعرفه است؛ مسلما این جریان موجب میشود که قیمت تمام شده خودروها افزایش یابد اما گریزی از وضعیت موجود نیست. هر چند در صورتی که تعرفه ها کاهش یابد قیمت هاي این محصولات در داخل بسیار رقابتی تر خواهد شد.

 

منبع:عصرایران

جدیدترین مطالب سایت