رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

چه ماشین هایی وارد کشورمان میشوند ؟

 

ماشین و ماشین هایي با آغاز سال جدید وارد کمرگ ودر انتها کشورمان میشود دراین راستا در ادامه می توانید با رونمایی از خودروهایی که درسال جدید وارد کشورمان می‌شوند وب سایت تالاب را دنبال نمایید.

 

به گزارش تالاب بهترین ماشینهای بازار ایران در زمستان 96 را که وارد بازار خواهند شد به همراه معرفی امکانات آنها در ادامه مطالعه می کنید. 10 خودروی جدید از شرکت‌های هوندا, فولکس واگن, سئات, اوپل و غیره در حال ورود به بازار ایران هستند. ما دراین مقاله شما رابا تولیدات جدید بازار ماشین ایران آشنا می‌کنیم.

 

هر باری که سایت سفارش اتومبیل بسته شده و بازگشایی میشود, طبق معمولً مدل‌های قدیمی‌تر حذف شده و جایشان را تولیدات نوظهوری می گیرند. این طورجدید ترین بنظر می رسدکه اگر 3 سال از فرآوری و ارائه‌ی یک ماشین در بازار کشورمان گذشته باشد, با توجه به عدم عبور از استانداردهای ضروری از فهرست ماشین های مجاز حذف خواهند شد

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

که از مهم‌ترین آن‌ها میتوان به تویوتا کرولا اشاره کرد. حال باید دید که این موضوع آیا حاوی تولیدات شرکت‌های فعال حاوی کیا, تویوتا و هیوندای میشود یا خیر!بر اساس شنیده‌ها قرار است ماشین های جدیدی وارد بازار ایران شوند و جای گزین تولیدات فعلی در رنج‌های مختلف قیمتی شوند.

 

این درحالیست که ما می‌توانیم شاهد ورود چند شرکت شرقی و از همه ی ی مهم‌تر, ورود رسمی فولکس واگن به بازار ایران باشیم. ما دراین مقاله لیستی از 10 خودروی جدید را گرد هم آورده‌ایم که بیشترین شانس را برای ورود به بازار کشورمان دارند. این مدل‌ها همگان از محبوبیت جهانی خوبی برخوردار بوده و طیف مختلفی از انواع ماشین‌ها همانند هاچ بک, شاسی بلند و مینی ون را تشکیل می دهند.

 

هوندا سیویک

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

سیویک اسم یک ماشین پرطرفدار سدان ژاپنی است که میتواند با ورود به بازار کشورمان جای گزین ایده آلی برای ماشین تویوتا کرولا بوده و فروش بالایی رابه دستآورد. از آنجایی که ایرانی‌ها ذهنیت بسیار خوبی نسبت به سیویک دارند, تغییر ذائقه بازار کشورمان از تویوتا به سوی هوندا میتواند امری پیش بینی شده باشد.

 

پژو 308

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

پژو 308, ماشین هاچ بک میان رده پژو میتواند با قیمتی درحدود 150 الی 180 میلیون تومان, به حریفی سرسخت برای ماشین های فولکس واگن گلف, تویوتا آئوریس وسئات لئون تبدیل شود که همگان تا اتمام سال 96 وارد بازار کشورمان خواهند شد.

 

هیوندای کونا

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

کونا را میتوان یک موحبت الهی برای شرکت هیوندای دانست, چرا که محبوبیت آن‌ها چند سالی بود در بازارهای جهانی رو به افول بودو کونا نشان داد بار دیگر میتوان به غول خودروسازی کره‌ای اطمینان کرد. خودروی جدید کونا که تا اتمام سال وارد بازار کشورمان میشود میتواند طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان به اتومبیل های کراس اوور

 

رابه سوی خود بکشاند و با قیمتی کمتر از تویوتا سی اچ آر به انتخاب‌ی خوبی برای خرید تبدیل شود. اگر اشتباه نکنیم, این محصول از قیمتی کمتر از 170 میلیون تومان در ایران به فروش خواهد رسید.

 

سئات لئون

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

 

لئون اسم ماشین هاچ بک اسپورت شرکت اسپانیایی سئات است که قرار است تا چندی دیگر وارد بازار ایران شود و نبود تولیدات جذابی همچون فولکس واگن گلف و هیوندای آی 30 را کم‌رنگ‌تر کند.

 

این درحالیست که برای بار نخست, لئون نتوانست عملکرد خوبی را در بازار کشورمان داشته باشد ودر رنج ماشین‌های 150 میلیونی فروش قابل قبولی رابه دست آورد. آیا این دفعه شانس با خودروساز اسپانیایی همراه است؟

 

فولکس واگن پاسات

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

پاسات یک سدان متوسط, اما پرطرفدار از جانب فولکس واگن است که با قیمتی بین 200 الی 250 میلیون تومان وارد بازار کشورمان خواهد شد تا با تولیدات ژاپنی, کره‌ای و فرانسوی هم رنج خود به رقابت بپردازد. با سنجش‌ی ضمنی می‌توان گفت که هندلینگ بی همانند این اتومبیل را می‌تواند از حریف پرفروش آن در ایران یعنی رنو تالیسمان جلو بیاندازد.

 

اوپل اینسیگنیا

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

همانطور که چند وقت پیش عنوان کرده بودیم, بزودی شاهد حضور تولیدات اوپل در بازار کشورمان خواهیم بود. یکی از قطعی‌ترین این تولیدات که در رنج قیمتی 250 الی 300 میلیونی قرار می‌گیرد اوپل اینسیگنیا است. این سدان بزرگ و نیمه لوکس از طراحی و پلتفرم یکسانی با بیوک رگال برخوردار است و میتواند به عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین گزینه‌های هم سطح خود در بازار ایران شناخته شود.

 

هوندا اچ آر وی

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

هوندا اچ آر وی را میتوان با فروش 365 هزار دستگاه در شش ماهه نخست امسال میلادی, پرفروش‌ترین ماشین شاسی بلند جهان نامید. اگر همه ی ی چیز طبق روند عادی خود پیش برود و این محصول نیز با دشواری های برادر بزرگ‌ترش یعنی هوندا سی وی آر مواجه نشود,

 

میتوانیم از همین حالا فروش بالای آنرا خیال بزنیم. این شاسی بلند مختصر شهری که از ظاهری اسپورت و جوان پسند برخوردار است, با رنج قیمتی 160 الی 180 میلیون تومانی وارد بازار ایران میشود و بهرقابت با هیوندای کونا خواهد پرداخت.

 

دی اس 7

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

تالاب : شرکت دی اس برای نخستین بار در نمایشگاه ماشین شهر تهران 95 بود که حضور رسمی خود در بازار ایران را اعلام کرد. حال کراس اوور سوپر لوکس و زیبا این شرکت به اسم دی اس 7 حاضر‌ی ورود به بازار کشورمان شده است تا بتواند عرصه را برای حضور لکسوس ان ایکس تنگ کند.

 

این محصول همراه با امکانات بسیار بالا و مناسب خود با قیمت 300 میلیون تومانی به فروش خواهد رسید. هرچند هنوز مدل پیشرانه قابل استفاده این ماشین برای بازار کشورمان مشخص نشده است.

 

رنو اسپیس

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

اسپیس, اسم یک مینی ون سوپر لوکس از جانب شرکت رنو است که میتوان آنرا هم رده با کیا کارنس دانست. رنو اسپیس که تقریبا در کشورمان بی حریف است, یک ماشین خانوادگی 7 نفره بوده که شاید با قیمت حدود 200 میلیون تومانی خود فروش موفقی را سنجیدن خواهد کرد. اسپیس همراه با ظاهر دلنواز و مدرن, امکانات کافی و گنجایش داخل کابین عالی خود میتواند هر حریفی را از راه به در کند.

 

تویوتا کمری جدید

رونمایی از خودروهای جدید در بازار ایران

به گزارش تالاب زمانی تویوتا کمری یکی از زیبا‌ترین تولیدات بازار کشورمان بودو فروش بی همانند آنرا میتوان از تولیدات قدیمی حاضر در خیابانها خیال زد. حال ظاهراً نسل جدید این سدان انقلابی متوسط تویوتا حاضر‌ی ورود به بازار کشورمان است.

 

اگر تویوتا با قیمتی کمتر از 250 میلیون تومان این محصول را وارد بازار کشورمان کند, بعید بنظر میرسد مشکلی برای جلوگیري از فروش آن در ایران وجود داشته باشد.

 

جدیدترین مطالب سایت