چگونه ماشینمان را ترمیم و خش گیری کنیم ؟

چگونه ماشینمان را ترمیم و خش گیری کنیم ؟

طرز رنگ کردن خودرو

برای خش گیری و ترمیم خودرویتان کافیست کمی اطلاع داشته باشید و در ادامه ما را دنبال نمایید.

 

حتی محتاط ترین رانندگان نیز نمیتوانند اتومبیل خود را از خط افتادن و خراش برداشتن رنگ حفظ کنند خراش هایي که بر روی بدنه ماشین ایجاد میشود دلایل متعددی میتواند داشته باشد.تشخیص نوع خط و خش و نحوه بر طرف کردن آن مهم هست.
 
چگونه ماشینمان را ترمیم و خش گیری کنیم ؟
خراش هاي ایجاد شده بر روی رنگ ماشین بسته به عمقی که دارند راه کار هاي بر طرف کردنشان فرق می‌کند.خراش هاي سطحی با بهرهگیری از پولیش از بین می‌روند.ولی خراش هاي عمقی به مهارت و تخصص بیشتری نیاز دارند.تمام خط افتادگیها یکسان نیستند. برخی از انها اصلا خط افتادگی محسوب نمی‌شوند.
 

هنگامی که یک جسم با بدنه ماشین برخورد می‌کند،اگر این جسم از رنگ اتومبیل نرمتر باشد، اثری از رنگ خودش بر روی رنگ بدنه ایجاد خواهد کرد. اما اگر این جسم سختتر از بدنه ماشین باشد، این رنگ بدنه اتومبیل شماست که بر روی آن جسم منتقل میشود.

 
چگونه ماشینمان را ترمیم و خش گیری کنیم ؟

چگونه خش ماشین را بگیریم ؟

 
اما برخی از این علائم به معنای حقیقی، سطح خورو را خراش می‌دهند. شیء صدمه زننده لایه رنگ رویی و حتی مقداری از رنگ زیر را برداشته اما رنگ آستر و بدنه فلزی را مخدوش نکرده هست.
 
هنگامی که هنوز مقداری رنگ در عمق خراش باقی مانده باشد، این امکان وجود دارد که با سمباده کشی ظریف، واکس و پولیش آنرا مرمت نمود.تیم متخصص لوکاپرو با بهرهگیری از تجربیات متعدد می‌تواند برترین روش را برای از بین بردن خش هاي ایجاد شده به کار گیرد.
 
 
منبع :aftab.cc
جدیدترین مطالب سایت