مشخصات خودرو لندمارک

مشخصات خودرو لندمارک
مشخصات خودرو لندمارک
 
امسال طوفان خودروهای چینی، بازار داخل را فرا گرفته و این طوفان حتی گروه بهمن را تکان داده است.
 
به گزارش تالاب این خودروساز بعد از تولید وانت کاپرا، حال به سراغ یک شاسی‌بلند رفته که قرار است روی پلت‌فرم کاپرا ساخته شود. لندمارک (Landmark) که محصولی از خودروسازی zxauto چین است، که اواخر امسال مهمان تازه وارد بازار داخل خواهد بود. البته لندمارک نباید زیاد نگران این مهمانی باشد زیرا چندین هموطن او مانند لیفان x60، بسترن B50، ام‌وی‌ام 315 و جیلی به همراه او به این مهمانی می‌آیند!
 
از نظر طراحی شاید بتوان گفت در مقابل حریفانش زیاد حرفی برای گفتن نخواهد داشت و شاید فقط بتواند برای چری x33 کمی شاخ و شانه بکشد و حتی شاید بعضی چری را به آن ترجیح دهند.
 
مشخصات خودرو لندمارک
از نظر فنی کمی اوضاع فرق می‌کند. پیشرانه‌ای که قرار است روی لندمارک سوار شود، 4 سیلندر خطی می‌باشد که متعلق به میتسوبیشی است و می‌تواند 134 اسب‌بخار تولید کند. همچنین گیربکسی که روی آن نصب خواهد شد از نوع دستی خواهد بود که به کمک آن می‌تواند این چینی 1.6 تنی را به حداکثر سرعت 140 کیلومتر در ساعت برساند. مصرف سوخت لندمارک نیز در حد 12 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
 
حال نوبت می‌رسد به مهمترین موضوع یعنی قیمت لندمارک. گویا قرار است لندمارک با قیمتی حدود 35 میلیون تومان به بازار عرضه شود. اگر فرض کنیم همه چیز خوب پیش برود و در آخر هم با همین قیمت عرضه شود، لندمارک به عنوان یک شاسی‌بلند چندین رقیب خواهد داشت مثل لیفان x60، چری x33 و احتمالا رنو داستر، یعنی 3 چینی در برابر یک اروپایی. حال دیگر انتخاب با خودتان!
 
جدیدترین مطالب سایت