نگاهی به استون مارتین کوپه شیک و خاص

نگاهی به استون مارتین کوپه شیک و خاص

خودرو جدید استون مارتین کوپه 

 

استون مارتین یکی از برندهای بزرگ در صنعت ماشین سازی در دنیا هست که برای نخستین بار یک اتومبیل بی مشابه در دنیا را رونمایی کرد .

 

به گزارش تالاب اما امروز استون مارتین مهربان‌تر شده هست و عکس هاي جدیدی از عضو جدیدش را توزیع کرده هست. این ماشین پس از مدل‌هاي کوپه، ولانته و اسپیداستر به تکمیل این خط ساخت اینبخش  میپردازد.

 

پروژه، نام و ایده‌اش مسلما از بخش زاگاتویی کارخانه نشأت میگیرد و قطعا از سه مدل دیگر کاربردی‌تر هست. میتوان این ماشین دو درب را یک اثر هنری- صنعتی به شمار آورد.

 

نگاهی به استون مارتین کوپه شیک و خاص

استون مارتین کوپه 2018

 

گذشته از این که این ماشین از طریق زاگاتو با سقف منحصربه‌فرد و فیبر کربن بدنه متحول شود، همچون یک خودروی ونکوئیش S نرمال  در دنیای خودروها به حرکت خود ادامه می‌داد. این ماشین در آن دوران همچون یکی از رقبای اصلی فراری GTC4 لوسو به شمار می‌آمد.

 

بالعکس مدل اسپیداستر که تنها 28 دستگاه ازآن ساخته می‌شود، از این  ماشین 99 دستگاه ساخته خواهد شد. از مدل کوپه و ولانته‌هاي این خط ساخت نیز 99 دستگاه اتومبیل ساخته شده هست.

 

نگاهی به استون مارتین کوپه شیک و خاص

 

انتظار می رود نخستین نسخه از این خودروها را درسال آینده در خیابان‌هاي دنیا مانور دهند.

 

قدرت این اتومبیل از یک موتور  V12 با خروجی 592 اسب‌ بخار به دست می آید. اتومبیل به یک جعبه دنده تاچ‌ترونیک و با قابلیت محرک چرخ‌هاي عقب عرضه خواهد شد. اما استون مارتین بازهم سنگدلی خودرا با عدم نمایش کابین و محفظه بار ثابت میکند.استونی‌ها بر این باورند که خودرو های آتیشان قابل اطمینان و زیباست و تمامی نسخه‌هاي محدود آن ها تاکنون فروخته شده هست.

 

جدیدترین مطالب سایت