خودروی کانسپت جدید اینفینیتی 2018

خودروی کانسپت جدید اینفینیتی 2018

خودروی کانسپت جدید اینفینیتی 2018

کانسپت جدید اینفینیتی 2018 یکی از خودرو های فوق العاده مدرن است که گفته میشود قرار است تا سال 2018 منتشر شود . 

 

نفینیتی Q Inspiration کانسپت تا حدودی معرفی شد. اکنون تصویری از سه رخ عقب این اتومبیل منتشر شده است که مکمل تیزر منتشر شده ازآن درسال گذشته است اما معرفی کامل این اتومبیل فعلاً انجام نشده است.

خودروی کانسپت جدید اینفینیتی 2018

اینفینیتی 2018

 

قرار است Q Inspiration کانسپت در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شود که از 14 ژانویه افتتاح می‌شود. اینفینیتی جزئیات زیادی از این ماشین را اعلام نکرده اما اعلام کرده که طراحی آن برای مطابقت با دوره نیرومحرکه هاي پیشرفته ساخته شده است.

 

به گفته کریم حبیب، مدیر طراحی اینفینیتی، این کانسپت به لطف نیرومحرکه هاي هوشمندتر کامپکت دارای ابعادی جدید در کلاسی ثبت شده است. حبیب اظهار داشت کاپوت کوتاه تر و بدنه کشیده تر Q Inspiration کابینی با فضای بیش تر و آسان تر را فراهم ساخته است.

 

به گزارش تالاب گمان میرود ظاهر Q Inspiration کانسپت که طراحی شده تا سبک طراحی جدید اینفینیتی را نشان دهد، دریک سدان ممتاز جدید بکار رود. در حال حاضر، اینفینیتی تنها دو سدان در طیف مدلهای خود دارد.

 

Q50 درسال 2013 رونمایی شده بودو با بی ام و سری 3، مرسدس بنز کلاس C، آئودی A4 و لکسوس IS رقابت می‌کند. Q70 بزرگتر نیز درسال 2009 معرفی شده ودر آن زمان اینفینیتی M شناخته می شد.

 خودروی کانسپت جدید اینفینیتی 2018

خودرو اینفینیتی 2018

 

جدیدترین مطالب سایت