سگ هایی که با گربه ها کنار می آیند + 21 سگ

سگ هایی که با گربه ها کنار می آیند + 21 سگ

علیرغم اصطلاح کلاسیک “مثل گربه ها و سگ ها جنگیدن” سگ های زیادی هستند که با گربه ها خوب هستند. در این قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شما همراهان عزیز لیستی از سگ هایی که با گربه ها کنار می آیند را منتشر کرده ایم.

 

بهترین نژادهای سگ که با گربه ها می سازند

وقتی به دنبال سگ‌هایی هستید که با گربه‌ها خوب باشند، اگر قبلاً یکی از این نژادهای گربه را داشته باشید که با سگ‌ها کنار می‌آیند، یک امتیاز است. با این حال، حتی راحت‌ترین گربه‌ها نیز ممکن است برای برخی از نژادهای سگ، به‌ویژه آنهایی که در گروه گله‌دار، منظره یا تریر هستند، مناسب نباشند.

 

البته، هر سگی یک فرد است، اما سگ‌های گله به سختی می‌توانند هر چیزی را که حرکت می‌کند، از جمله کودکان کوچک و گربه‌ها، “گله” کنند. حرکت ناگهانی گربه ممکن است باعث حرکت طعمه در سگ‌های دیدنی و تریر شود و مقاومت در برابر انگیزه تعقیب را دشوار کند.

 

که هنوز هم تعداد زیادی از نژادهای سگ باقی می ماند که با گربه ها کنار می آیند. در واقع، برخی از محبوب ترین نژادهای سگ، نژادهای سگ آرام و نژادهای سگ کم نگهداری هستند که می تواند ترکیبی عالی برای یک هم اتاقی گربه باشد. و اگر به این اطمینان نیاز دارید که سگ ها و گربه ها می توانند در یک خانه زندگی کنند، به این عکس ها نگاه کنید که ثابت می کند گربه ها و سگ ها می توانند بهترین دوستان باشند.

 

1. سگ شکاری باست

سگ شکاری باست

سگ هایی که با گربه ها کنار می آیند

جدای از میل آنها به زوزه کشیدن سگ شکاری باست با گوشهای بلند و شلخته اش تقریبا تا جایی که می تونید دلپذیره. آنها همچنین فوق العاده وفادار و صبور هستند، که در طول دوره معرفی و سازگاری با خواهر و برادر گربه سان خود راه طولانی را طی می کنند. با این ویژگی ها، سگ شکاری باست یکی از بهترین نژادهای سگ برای گربه ها است.

 


✅ مطالب مشابه: دوستی میان سگ و گربه (عکس )


 

2. بیگل

بیگل

بیگل ها برای شکار به صورت دسته جمعی پرورش داده شده اند، بنابراین آنها در حال حاضر برای به اشتراک گذاشتن فضای خود با حیوانات و افراد دیگر باز هستند. برخلاف اسنوپی که صرفاً با وودستاک کنار می‌آید، بیگل‌ها در زندگی واقعی در تعامل با سایر سگ‌ها، حیوانات خانگی و مردم پیشرفت می‌کنند و آنها را به کاندیدای برتر برای سگ‌هایی تبدیل می‌کند که با گربه‌ها کنار می‌آیند.

 

اگرچه گربه شما ممکن است تعجب کند که چرا سگ ها وقتی که بیگل در مورد همان سنجاب اول که همیشه در حیاط بوده هیجان زده می شود، زوزه می کشند، به غیر از آزار گاه و بیگاه، احتمالاً هیچ خز پروازی وجود نخواهد داشت.

 

3. بولداگ

بولداگ

بولداگ که با بدنی مانند تانک در ارتفاع پایینی از زمین ساخته شده است، به عنوان یک قلدر چهار پا ظاهر می شود. خوب، شاید به سگ های دیگر. آنها معمولاً سریع با سگ های دیگر دوست نمی شوند، اما گربه ها و سایر حیوانات خانگی بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. پوزه کوتاه آن را مستعد گرمازدگی می کند و کت کوتاهش در سرما خوب نمی شود.

 

بعلاوه، آنها طرفدار آب نیستند و سگ های تنبلی هستند که چرت زدن های عالی دارند، بنابراین بولداگ و گربه شما در حال حاضر چهار چیز مشترک دارند و آنها را به یکی از بهترین سگ هایی تبدیل می کند که با گربه ها کنار می آیند.

 

4. کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل

کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل

“Cavs” احتمالاً یکی از محبوب ترین نژادهای سگ اسباب بازی است که برای همیشه به اندازه توله سگ می ماند. آنها قلب های طلایی بزرگی دارند و به هرکسی که ملاقات می کنند عشق می بخشند، به همین دلیل است که آنها سگ های حمایت عاطفی بزرگی می سازند. طبیعت دقیق شهودی که محبت و تشویق بیماران را در بیمارستان ها و خانه های سالمندان فراهم می کند، برای اشتراک در خانه با یک گربه ایده آل است.

 

غار‌ها می‌دانند که چگونه در مواقعی که باید عقب‌نشینی کنند و برای دوستانی که چرت می‌زنند، باز هستند. و از آنجایی که Cav ها ترجیح می دهند همیشه در جمع افراد یا حیوانات خانگی باشند، دوست دارند وقتی شما بیرون هستید یک گربه سان داشته باشند.

 

5. کولی

کولی

ما می دانیم که به چه فکر می کنید – چگونه یکی از اعضای گروه گله داری در لیست سگ هایی قرار گرفت که با گربه ها کنار می آیند؟ کولی ها یکی از این استثناها هستند. (به Lassie فکر کنید. آیا او یک گربه بی خطر را به گوشه ای می برد؟) کولی ها به طور قابل توجهی به خواهر و برادرهای انسان و پشمالو خود وفادار هستند. از آنجایی که آنها شرور باهوش و شیرین هستند، می توانند یاد بگیرند که چگونه با خواهر و برادر گربه ای خود تعامل داشته باشند و خود را با زندگی سازگار کنند.

 

6. ستر ایرلندی

ستر ایرلندی

اگر یک ستر ایرلندی بتواند از خطوط مهمانی عبور کند و در کاخ سفید دوستی پیدا کند، مطمئناً این سگ زیبای قرمز و پوشیده از پر می‌تواند با یک گربه همزیستی مسالمت آمیز داشته باشد. این سگ پرانرژی و پرهیاهو به معنای واقعی کلمه یک حیوان مهمانی است و از معاشرت با دوستان جدید از جمله گربه ها خوشحال است. حتی برای بداخلاق‌ترین گربه‌ها نیز دشوار است که دعوتی را برای بازی با ست‌تر ایرلندی سرگرم‌کننده خود نادیده بگیرند.

 

7. گلدن رتریور

گلدن رتریور

حتی افرادی که با نژادهای سگ آشنایی ندارند می‌دانند که گلدن رتریور باید یکی از بهترین نژادهای سگ برای گربه‌ها باشد، زیرا آنها بسیار شیرین، دوستانه و ناامیدانه به خانواده‌شان – از جمله گربه‌ها – اختصاص دارند. به نظر می رسد که آنها منبع بی حد و حصری از همدلی و شفقت دارند، علاوه بر آن، مشتاق خوشحال کردن، احمق، بازیگوش و بسیار سازگار هستند.

 

8. پودل

پودل

پودل هر اندازه ای را انتخاب کنید (آنها به شکل مینیاتوری، اسباب بازی و استاندارد عرضه می شوند) و گربه شما به خاطر داشتن سگی که با گربه ها سازگار است از شما تشکر خواهد کرد. پودل ها خوش اخلاق، مشتاق خوشحال کردن و وفاداران دنیای سگ هستند.

 

علاوه بر اینکه می‌توانند بر ترفندهای جدید سگ‌ها که به آنها آموزش می‌دهید تسلط پیدا کنند، آنها سریع یاد می‌گیرند و حس می‌کنند که گربه‌تان چه زمانی بداخلاق است و عقب می‌نشیند یا برای بغل کردن خواهر و برادر باز است. بعلاوه، آنها یکی از نژادهای سگی هستند که زیاد ریزش مو ندارند.

 

9. لابرادور رتریور

لابرادور رتریور

برخی از ترکیبات حیوان خانگی وجود دارند که به احتمال زیاد از یکدیگر متنفر هستند، اما لابرادور رتریور هرگز آن گونه نیست که دندان‌های خود را با بیزاری نشان دهد. دلیلی وجود دارد که چرا آزمایشگاه ها سگ های راهنما، جستجو و نجات، و سگ های حمایت عاطفی هستند. آنها ملایم و مهربان هستند و همیشه خوبی های همه را پیدا می کنند، حتی اگر آن فرد جدید گربه ای باشد که لذت ملاقات با او را نداشته است.

 

10. پاپیلون

پاپیلون

حتی اگر گوش‌های پروانه گربه‌تان را برای بازی کردن وسوسه کند، احتمالاً پاپیلون بدش نمی‌آید. آنها احتمالاً آن را یک بازی دوستانه خواهند دید. پاپیلون ها همیشه برای هر چیزی، با هر کسی، آماده هستند. به دو دلیل دیگر نیاز دارید که چرا پاپیلون گزینه خوبی برای بهترین نژاد سگ برای گربه است؟ به عنوان یک عاشق سگ کوچک، آنها می توانند با خواهر و برادر جلف خود در کنار شما بغل شوند. و آنها می توانند هر دو را در داخل خانه بچرخانند، زیرا Papillon می تواند یاد بگیرد که از یک سیستم گلدان داخلی استفاده کند.

 

11. اسپانیل تبتی

اسپانیل تبتی

بر خلاف برخی از سگ‌های نژاد اسباب‌بازی که دوست دارند با شنیدن صدای افتادن سنجاق، فریاد بزنند، احتمالاً با یک اسپانیل تبتی مشکل زیادی در پارس کردن نخواهید داشت. خدا را شکر، زیرا پارس کردن بی وقفه می تواند اعصاب گربه شما را باز کند. تیبی ها عاشقان کوچک کرکی هستند که خوش شانس هستند و شدیداً به انسان خود اختصاص داده اند.

 

با این حال، آنها یک خط کوتاه در استقلال دارند که گاهی اوقات به طرز شگفت انگیزی خسته کننده است. مانند برخی از گربه ها، آنها به مکان های بالاتر برای مشاهده و برگزاری دادگاه علاقه دارند. با گذشت زمان، گربه و تیبی شما ممکن است بر شما حکومت کنند، اما شما اهمیتی نمی دهید زیرا آنها زیباترین پادشاهانی هستند که تا به حال دیده اید.

 

12. سگ پاگ

سگ پاگ

ممکن است بخواهید یک دوربین حیوان خانگی تهیه کنید تا متوجه بدبختی‌هایی که گربه و پاگ شما می‌توانند به آن‌ها بپردازند. پاگ ها در کلاس اطاعت سگ به عنوان “دلقک کلاس” انتخاب شدند. شما می توانید شرط ببندید که آنها برای پیوستن به سرگرمی ها و بازی های آن ها تشویق می شوند تا یک دستیار داشته باشند.

 

گربه شما دیگر روزهای کسل کننده ای را نخواهد داشت که در نزدیکی پنجره منتظر بمانند و پس از رسیدن به خانه سخت بازی کنند. نگران نباشید که فرد عجیبی هستید – یک پاگ انرژی کافی برای شما ذخیره می کند و وقتی به خانه می رسید از دیدن شما به وجد می آید.

 

13. کوکر اسپانیل

کوکر اسپانیل

این افراد دوست داشتنی از همراهی با حیوانات دیگر لذت می برند و آنها را به یکی از بهترین نژادهای سگ برای گربه تبدیل می کند. کوکر اسپانیل ها سگ هایی بازیگوش و صمیمی هستند که عاشق توجه هستند و در مورد اینکه چه کسی این توجه را به آنها می دهد، تبعیض قائل نمی شوند.

 

آنها عاشق سر خاراندن خوب شما هستند و طبیعت منفعل آنها به این معنی است که احتمالاً با لیس های یک خواهر و برادر گربه سختگیر هم مشکلی ندارند. بالاخره یک نفر باید آن گوش های بلند و مجعد را تمیز نگه دارد. به علاوه، آنها یک پتوی دنج وزنی برای شیر کوچک شما درست می کنند.

 

14. بیشون فریز

بیشون فریز

Bichon Frize یکی از بهترین نژادهای سگ برای گربه ها است. این توپ های کوچک خوش شانس از کرک سفید همه را دوست دارند، از جمله گربه ها. بیشون ها ذاتاً شاداب هستند، احتمالا گربه شما را به عنوان یک همبازی بالقوه می بینند. به دلیل شخصیت پر جنب و جوش و حبابی که دارند، ممکن است علاقه بیشتری به زمان بازی با روحیه بیشتری داشته باشند، بنابراین ممکن است با گربه ای که مشکلات اضطرابی دارد رفتار خوبی نداشته باشند.

 

15. مالتی

مالتی

شماره گیر در مالتی همیشه روی “جذاب و شاد” ثابت شده است. با این حال، این تکه‌های کوچک سرزنده هستند و به سختی بازی می‌کنند، اما به دلیل اندازه‌شان، می‌توانند به راحتی در پارک سگ‌ها سرنگون شوند. از آنجایی که آنها به سرعت با دوستان پشمالو دوست می شوند، بازی با شخصی نزدیک به اندازه آنها (گربه شما) می تواند جایگزین خوبی باشد. و اگرچه به نظر می‌رسد خزهای گرم و نرمی دارند، اما زیرپوش ضخیم ندارند، بنابراین علاقه‌ای به هوای سرد ندارند، بنابراین گربه شما در روزهای سرد همراه و یک رفیق در آغوش خواهید داشت.

 

16. سگ گله شتلند

سگ گله شتلند

یکی دیگر از اعضای خانواده گله، شلتی ها به دنیای خانواده خود فکر می کنند، از جمله انسان های کوچک و حیوانات. به همین دلیل، تا زمانی که ورزش خود را انجام دهند و هوش تیز خود را به کار گیرند، احتمالاً از گله‌داری گربه‌تان آویزان نخواهند شد، و با پازل‌های سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز سگ‌ها، خوراکی‌ها را کشف می‌کنند.

 

شلیت ها تمایل دارند وقتی حوصله شان سر برود پارس کند، که ممکن است برای گربه شما ناراحت کننده باشد. از طرف دیگر، شلتی ممکن است خیلی حوصله گربه شما را نداشته باشد، به خصوص اگر یک مراسم زومی روزانه داشته باشد که تماشای آن کمی سرگرم کننده باشد.

 

17. سگ ژرمن شپرد

سگ ژرمن شپرد

ژرمن شپرد، یک سگ نگهبان محترم، به دلیل وفاداری خود شناخته شده است، وفاداری به کل خانواده – انسان ها و حیوانات – نیز گسترش می یابد. از آنجا که آنها احساس می کنند وظیفه آنها این است که ابتدا از خانواده خود مراقبت کنند، آنها سریع با سگ های دیگری که ممکن است در پیاده روی با آنها برخورد کنند، دوست نمی شوند.

 

با این حال، هنگامی که انسان آنها آنها را با اجتماعی شدن مناسب معرفی می کند، یک ژرمن شپرد صرفاً تصور می کند که گربه بخشی از بسته بندی است و می تواند هماهنگ با خواهر یا برادر تابی خود زندگی کند.

 

18. نیوفاندلند

نیوفاندلند

با وجود اینکه نیوفی ها یکی از بزرگترین نژادهای سگ هستند، غول های مهربانی هستند. و Newfies به همان اندازه شیرین است که روز طولانی است. آنها به طور قابل ملاحظه ای ملایم هستند و به طور غریزی از اندازه خود در اطراف انسان ها و حیوانات کوچک آگاه هستند.

 

آن‌ها به خاطر حضور مراقب مانند نگهبان‌شان شهرت دارند، در حالی که هنوز یک پرستار بچه مهربان، بازیگوش و تعاملی با «مشارکت‌هایشان» هستند. این شامل کودکان کوچک و حیوانات خانگی از جمله گربه می شود. احتمالاً یک نیوفی گربه شما را به فرزندی قبول می کند و به موقع آن را به عنوان یک دوست در نظر می گیرد.

 

19. سگ کوهستانی برن

سگ کوهستانی برن

در اینجا بخش بزرگی از عشق سوزان را به مجموعه بهترین نژادهای سگ برای گربه ها اضافه می کنیم. برنرز، نژادی از سگ های کوهستانی، خوش مزاج است و علاقه ای بی نظیر به خانواده خود دارد. مانند سایر نژادهای کارگر، آنها در خانواده هایی که از فعالیت در فضای باز لذت می برند، رشد می کنند.

 

برنرزها تصور می‌کنند که آنها عضوی قانونی از خانواده شما هستند و می‌خواهند در هر کاری که انجام می‌دهید مشارکت داشته باشند، به خصوص اگر بازی یا کار در خارج از خانه باشد. این یک امتیاز مثبت برای گربه‌ای است که آرزوی وقت «من» را در داخل خانه دارد.

 

20. سگ تازی

سگ تازی

سگ تازی به عنوان یکی از بهترین سگ های آپارتمانی برای فضاهای کوچک، نژاد سگی آرام، ملایم و خنک است که برای گربه هایی ایده آل است که آرامش و سکوت را می پسندند. اگرچه آنها برای سرعت ساخته شده اند، اما تازی ها به سرعت می جوشند.

 

با وجود اینکه این یک سگ دیدبانی است، پس از انجام تمرینات روزانه، سگ‌های تازی مانند اکثر گربه‌ها از دراز کشیدن در اطراف خانه راضی هستند. و تازی ها به حلقه زدن و غوطه ور شدن در زیر نور خورشید نزدیک پنجره علاقه دارند. آنها همچنین از یک خانواده آرام و آرام لذت می برند و به ندرت آشفته می شوند.

 

21. سگ باربت

سگ باربت

سگ هایی که با گربه ها کنار می آیند

کدام گربه دوست ندارد روی این سگ پشمالو و مو فرفری بیسکویت درست کند؟ و می دانید، باربت احتمالاً بدش نمی آید – یا حتی پنجه های گربه را با آن خز متراکم احساس نمی کند. علاوه بر جذابیت پنج ستاره، باربت یک نژاد شیرین طبیعت است که زندگی با آن بسیار آسان است، البته تا زمانی که نیازهای ورزشی آنها برآورده شود.

 

گربه شما می تواند دراز بکشد و استراحت کند در حالی که شما و سگ در چند پیاده روی روزانه و زمان بازی در حیاط خلوت وارد سیستم می شوید. وقتی زمان تحویل گرفتن فرا رسید، تعجب نکنید اگر گربه شما با بی حوصلگی در کنار آن خز دنج برای چرت زدن کمی به داخل خانه می رود.

 


✅ مطالب مشابه: این سگ خلق و خوی گربه ها را دارد + عکس


 

چگونه یک سگ جدید را به گربه خود معرفی کنیم

به همان اندازه که می‌خواهید دو حیوان خانگی مورد علاقه‌تان بهترین باشند، احتمالاً یک شبه اتفاق نمی‌افتد. “آهسته برو تا سریع برو!” “اگر سگ و گربه تعاملات منفی اولیه داشته باشند، دوست شدن برای آنها بسیار سخت تر خواهد بود.”

 

گربه ها سرزمینی هستند و اگر احساس کنند فضایشان در خطر است می توانند ترس و اضطراب را تجربه کنند. قبل از اینکه معرفی کنید، حال و هوای گربه خود را بسنجید. خوشبختانه، گربه‌ها ارتباطات غیرکلامی زیادی را با بدن خود منتقل می‌کنند. دم گربه سرنخ های زیادی از خلق و خوی آنها به ما می دهد.

 

مرحله اول: جدا، اما در فاصله بویایی

جدا، اما در فاصله بویایی

«سگ و گربه باید حداقل در دو هفته اول همیشه با یک مانع از هم جدا شوند. سگ را در جعبه قرار دهید و/یا از یک دروازه محکم برای جلوگیری از تماس سگ با گربه در حین پرسه زدن در خانه استفاده کنید. وقتی نوبت سگ است که خانه را کشف کند، مطمئن شوید که گربه در اتاقی با در بسته است.

 

در حالی که در مرحله هستید، روی ارتباط رایحه تمرکز کنید. یک جوراب یا پتو با عطر سگ خود را در فضای گربه خود و یک وسیله با عطر گربه را در فضای سگ قرار دهید. اگر علائم استرس، ترس یا پرخاشگری را نشان نمی دهند، به مرحله بعدی بروید.

 

مرحله دوم: به گربه خود فضا بدهید

ایجاد حساسیت‌زدایی آهسته و پیوسته با افزایش تدریجی میزان تماس برای کاهش واکنش گربه و سگ بسیار مهم است. همانطور که به آرامی درها و دروازه‌ها را باز می‌کنید، مطمئن شوید که گربه شما دارای نقاط برتر و ایمن مانند بالای یخچال، کاناپه یا قفسه کتاب برای بررسی خانه‌اش است. 

 

“فضای عمودی می تواند به گربه شما اجازه دهد تا وضعیت و کنترل خود را بدون نیاز به رفتارهای تهاجمی ایجاد کند.” گربه شما همچنین از اینکه می‌تواند به صورت ناشناس در سطح زمین از طریق مخفیگاه‌های پشت مبلمان، جعبه‌های مقوایی و تونل‌های گربه سفر کند، قدردانی می‌کند. مطمئن باشید که به هر دو حیوان خانگی محبت و توجه زیادی می کنید.

 

مرحله سوم: تعاملات اتفاقی

تعاملات اتفاقی

سگ هایی که با گربه ها کنار می آیند

اگر در زمانی که آنها در مناطق جداگانه هستند، هیچ گونه غرغر یا خش خش وجود ندارد، سعی کنید حیوانات خانگی خود را در همان اتاق معرفی کنید. به دنبال نشانه هایی باشید که مقدمه به خوبی پیش می رود. گربه‌ها و سگ‌های شاد حالت‌های بدنی آرامی دارند و وقتی در یک اتاق هستند نسبت به یکدیگر کنجکاوی علّی نشان می‌دهند. 

 

هیچ صدایی وجود نخواهد داشت و در صورت نیاز حواس حیوانات خانگی به راحتی پرت می شود. اگر گربه شروع به هق هق کردن کرد، گوش هایش را سنجاق کرد یا دمش را به جلو و عقب چرخاند یا اگر سگ سفت شد، غرغر کرد یا به گربه خیره شد، هرگز اجازه ندهید حیوانات خانگی کنار هم باشند. اگر خیلی خوب پیش نمی رود، یک دقیقه به آنها استراحت بدهید و دوباره تلاش کنید.

 

سپس وقتی دوباره تلاش می‌کنید، مطمئن شوید که گربه سطح بالایی دارد و سگ روی یک افسار قرار دارد. هر دو حیوان خانگی را هنگامی که واکنش آرامی دارند تحسین کنید. وقتی توله سگ و گربه بیشتر با هم آشنا می شوند، باید در بقیه خانه و با موانع کمتری با هم وقت بگذرانند.

 

مرحله چهارم: رفتارها!

اگر همه چیز به خوبی پیش می رود، می توانید شروع به ایجاد ارتباط مثبت با غذا کنید. گربه ها و سگ ها می توانند با غذا خوردن در یک اتاق کمی بهتر یکدیگر را بشناسند. آنها را به اندازه کافی از هم در مناطق راحتی خود دور نگه دارید، یک خوراکی بسیار دلخواه را در کاسه آنها قرار دهید.

 

همانطور که گربه و سگ با یکدیگر راحت تر می شوند، کاسه ها را نزدیک تر کنید. «اینکه گربه و سگ جلوی هم غذا بخورند، به آنها می آموزد که وقتی دیگری در اطراف است، چیزهای مثبتی اتفاق می افتد.

 


✅ مطالب مشابه: هتل مخصوص سگ و گربه ها


 

در پایان

تا زمانی که علائم ترس، استرس یا اضطراب در گربه یا سگ شما وجود ندارد، فاصله بین گربه و سگ را هر روز کاهش دهید. وقتی حیوانات خانگی در یک اتاق هستند با محبت و رفتار به آنها پاداش دهید. «سرانجام، گربه‌تان می‌آموزد که ظاهر سگ به معنای غذا، زمان بازی و توجه است. اگر همه چیز خوب پیش برود، گربه از انزوای خود دست می کشد و به عادت های روزمره خود باز می گردد.

 

با این حال، باید احتیاط کنید و سگ را از گربه جدا کنید، زمانی که حداقل 30 روز اول از خانه بیرون هستید. به مرور زمان آنها می توانند بهترین دوستان باشند – یا حداقل وقتی در خانه تنها می مانند، یکدیگر را تحمل کنند.

جدیدترین مطالب سایت