دوری آمریکایی ها از تماس چینی ها با موجودات فضایی

مجموعه : هوا و فضا
دوری آمریکایی ها از تماس چینی ها با موجودات فضایی

دوری آمریکاییها از تماس چینی ها با موجودات فضایی

با ترسیدن آمریکاییها از تماس چینی ها با موجودات فضایی در سایت تالاب همراه شوید

 

به گزارش تالاب ، فعالیتهای متخصصین و دانشمندان علوم فضاتیی در سالهای اخیر بیشتر شده است . کشفیات تازه و دریافت سیگنالهای ناشناخته از فضا سبب تقویت باور وجود موجودات فضایی در جهان گردیده است ! در این میان تلاش کشور چین برای ارسال سیگنالهایی به فضا سبب نگرانی آمریکا شده است

 

جان هرتس يکتن از دانشمندان انستيتوتETI (Search for Extraterrestrial Intelligence) که مسوول جستجوي سيگنال موجودات عاقل فرازميني فرضي ميباشد، از شرکت چين در طرح جداگانه اش و همچنان در طرح METI (Messaging to Extra-Terrestrial Intelligence) که ميتواند سيگنال زميني را به موجودات آسماني بفرستد، بسيار نگران است.

مطالب روي اين موضع را ميتوان در کتابخانه الکترونيکي arXiv.org مطالعه نمود که در Journal of the British Interplanetary Society نيز نشر گرديده است.

 

به نظر هرتس فرستادن سيگنال به موجودات فضائي اگر وجود داشته باشد، براي بشريت بسيار خطرناک ميباشد که سخت با عث بي قراري کارشناس امريکائي گرديده است.

 

در قدم اول موجودات فضائی ميتوانند با بدست آورن سيگنال، منبع سيگنال، يعني موقعيت چين را کشف نمايند. ديگر اينکه از نصب بزرگترين تلسکوپ راديوئي چين هراس دارند که مصروف جستجوي موجودات فضائي ميباشد.

جدیدترین مطالب سایت